Hop til indhold
sn57

Tekla en slavetøs

Recommended Posts

Jeg har besøgt Tekla nogle gange nu, og kan kun tilslutte mig de som synes hun er en fantastisk slavetøs. 

Tekla har sine grænser, men respekteres de, er det ikke en rolle for hende at være slavetøs, så er hun slavetøs. 

At Tekla tænder på smerten er der ingen tvivl om. Har, efter relativ hård piskning af Tekla og hård behandling af hendes bryster, oplevet hvordan safterne løber ned af Teklas lår.

Tekla er helt klart den slavetøs som jeg vil besøge igen og igen  

link:

http://afrodites-piger.dk/pige.php?id=2

  

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 21. jul. 2018 at 17:04:

Jeg har besøgt Tekla nogle gange nu, og kan kun tilslutte mig de som synes hun er en fantastisk slavetøs. 

Tekla har sine grænser, men respekteres de, er det ikke en rolle for hende at være slavetøs, så er hun slavetøs. 

At Tekla tænder på smerten er der ingen tvivl om. Har, efter relativ hård piskning af Tekla og hård behandling af hendes bryster, oplevet hvordan safterne løber ned af Teklas lår.

Tekla er helt klart den slavetøs som jeg vil besøge igen og igen  

link:

http://afrodites-piger.dk/pige.php?id=2

  

 

 

 

 

Tekla har en dejligt behåret mis, men hvad med hendes kropsbygning ? Er hun slank? Eller har hun kurve?

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 18 timer siden:

Tekla har en dejligt behåret mis, men hvad med hendes kropsbygning ? Er hun slank? Eller har hun kurve?

Nu kan den typenspørgsmål nemt føre til et subjektivt svar

jeg synes Tekla har en alm krop med et par fine bryster og en normal vægt (hvad det så ellers er) for hendes højde  

hofter og bagdel vil jeg kalde kvindelige

efter min opfattelse en rigtig dejlig kvinde

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi tekla.

Jeg gik i gen da hun virkede meget mandig .

blev virkelig i tvivl her . 

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre sådan med rygter, at de er svære at mane i jorden og kan volde meget ondt, og det er desværre også sådan, at de kan fremsættes ”omkostnings” frit for den som bringer dem til torvs, det burde de som spreder dem måske overveje inden rygterne fremsættes.

På det seneste har der, her på Eroguide, været to rygter hvor henholdsvis en domina påstås at være trans og i denne tråd at slavetøs Tekla skulle være mand.

At Tekla skulle være mand har absolut intet på sig og er et fuldstædigt tomt rygte. Jeg vil ikke kalde det ondsindet for jeg har ingen grund til at tro at EPO er ondsindet, men et taktløs rygte det er det.

Gennem det seneste år har jeg besøgt Tekla flere gange, og kender derfor hendes krop temmelig godt og hun er absolut ikke mand. Det er rigtigt, at hendes relativt brede skuldre og ikke feminine stemme kan virker mandigt men det er vel set før at en kvinde er mandig i det?

Gennem mine mange besøg hos Tekla har vi, synes jeg, opbygget megen fortrolighed i mellem os og talt meget sammen, og for mig er Tekla et af de ærligteste mennesker jeg har mødt og for mig er der ingen tvivl om, at hvis hun var en mand, ville hun skrive det i sine annoncer.

Desværre gør jeg mig ikke forhåbninger om, at rygtet om at Tekla er mand, hermed er manet i jorden, men jeg håber, at vi alle tænker os bedre om inden vi bringer et rygte til torvs, som kun er begrundet i mistanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

som jeg skrev blev jeg i tvivl  . derfor min kommentar . som der bliver svaret er hun en del mandig . så er det vil fint at folk kan forholde sig til det. 

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil foreslå at du sender Tekla en PM. Jeg er helt sikker på at hun vil svare

hjææælp

hvor sulan finder du hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår besøgte jeg igen igen Tekla, havde igen en fantastisk oplevelse med hende, hun er ægte slavetøs og tænder så meget på smerten at safterne løber ned af benene. 

Men lidt service info

Tekla er om torsdagene i Darkroomno1.dk 

Darkroomno1 er et veludstyret sm sted med alt det legetøj men kan tænke sig

pas godt på Tekla hun er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tekla is a fantastic, multiorgasmic woman with a significant masochistic side. Some of the reviews must have been written with malice.......Tekla a man????? Don't make me laugh.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valhall skrev, den 10/12/2019 at 17:29:

Tekla is a fantastic, multiorgasmic woman with a significant masochistic side. Some of the reviews must have been written with malice.......Tekla a man????? Don't make me laugh.....

 

Can only agree! Tekla is fantastic and a Real masochist whom enjoy a good whipping

 

and a women with breast and periodes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 26.7.2019 at 06:59:

Igår besøgte jeg igen igen Tekla, havde igen en fantastisk oplevelse med hende, hun er ægte slavetøs og tænder så meget på smerten at safterne løber ned af benene. 

Men lidt service info

Tekla er om torsdagene i Darkroomno1.dk 

Darkroomno1 er et veludstyret sm sted med alt det legetøj men kan tænke sig

pas godt på Tekla hun er fantastisk

Tak for dine smukke ord om Tekla og vores sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 7.11.2018 at 23:35:

Det er desværre sådan med rygter, at de er svære at mane i jorden og kan volde meget ondt, og det er desværre også sådan, at de kan fremsættes ”omkostnings” frit for den som bringer dem til torvs, det burde de som spreder dem måske overveje inden rygterne fremsættes.

På det seneste har der, her på Eroguide, været to rygter hvor henholdsvis en domina påstås at være trans og i denne tråd at slavetøs Tekla skulle være mand.

At Tekla skulle være mand har absolut intet på sig og er et fuldstædigt tomt rygte. Jeg vil ikke kalde det ondsindet for jeg har ingen grund til at tro at EPO er ondsindet, men et taktløs rygte det er det.

Gennem det seneste år har jeg besøgt Tekla flere gange, og kender derfor hendes krop temmelig godt og hun er absolut ikke mand. Det er rigtigt, at hendes relativt brede skuldre og ikke feminine stemme kan virker mandigt men det er vel set før at en kvinde er mandig i det?

Gennem mine mange besøg hos Tekla har vi, synes jeg, opbygget megen fortrolighed i mellem os og talt meget sammen, og for mig er Tekla et af de ærligteste mennesker jeg har mødt og for mig er der ingen tvivl om, at hvis hun var en mand, ville hun skrive det i sine annoncer.

Desværre gør jeg mig ikke forhåbninger om, at rygtet om at Tekla er mand, hermed er manet i jorden, men jeg håber, at vi alle tænker os bedre om inden vi bringer et rygte til torvs, som kun er begrundet i mistanke.

Hvilken Domina er det som skulle efter rygtet være trans....

Skriv gerne pm hvis det er mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Domina Dark,

nej rygtet om en dominas om skulle være trans handler ikke om dig, og jeg synes ikke vi, ved at nævne hende her, skal vække emnet i igen ser ikke det fjerne noget formål. 

Den pågældende domina er ikke trans og iøvrigt en fantastisk domina. 

God dag til alle I dejlige dominaer og slaver som er seriøse i denne fantastiske BDSM verden og seriøse her på Eroguide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...