Guest Piraten Skrevet 21. Juli, 2018 Jeg har længe ønsket at prøve episk massage så jeg bookede en tid på http://www.episkm.com til i dag kl.9. Spændt og forventningsfuld drog jeg afsted og blev modtaget i døren af en køn og smilende Mai. Jeg havde bestilt pakken med indledende kropsmassage for lige at dæmpe nervøsiteten. Efter en kort introduktion hvor Mai fortalte lidt om hvordan det ville foregå og ikke mindst hvordan jeg skulle forholde mig til de nye indtryk, blev jeg lagt på maven på briksen. Massagen blev påbegyndt, eller, jeg vil hellere kalde det berøringen. Det er ikke massage i gængs forstand, hvor massøren går i dybden og masserer muskler og sener, og heller ikke tantratiske fjerlette berøringer, men berøring af din sansende hud, lidt på samme måde som en ven lægger sin hånd på din skulder, blot overalt på huden. Dette skal medføre at der opstår sympatiske følelser, massør og klient imellem. Her understreger Mai at det er ligegyldigt hvem massøren er, følelsen vil opstå alligevel. Over på ryggen, samme fremgangsmåde. Efter en halv times blev jeg bedt om at rykke ned, så mine underben lå bøjet ned over kanten, og Mai stillede sig imellem mine ben. Lårerne, udvendig prostata, mellemkødet, pungen, lemmet, maveskindet og brystvorterne blev berørt, fantastisk dejligt, sensuelt, som om jeg kunne sanse hendes hænder på indersiden af huden. Og så skete det. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, som om bølger slog mod indersiden af huden, eksplosion i kroppen, implusion i hjernen, jeg blev fuldstændigt overvældet og brast i gråd af lykkerus. Skamfuldt lagde jeg armene over mine øjne i forsøg på at skjule mine tårer mens jeg i det fjerne kunne høre Mai’s stemme. Jeg er stadig fuldstændig paf over min reaktion. Mai forklarede at hun formoder jeg har oplevet en orgasme som kvinder oplever det, og det er meget anderledes end en udløsning. Slutteligt forløste hun mig og efter endt seance, talte vi om hvad jeg havde oplevet. Mai er den sødeste pige, afklaret og knalddygtig til det hun foretager sig, og hvis man er på udkik efter en helt anderledes oplevelse, har hun min varmeste anbefaling. Men pas på, sexuelle oplevelser bliver aldrig de samme igen. Der er jo ingen garanti for at alle vil opleve det samme som mig, der er nærmest garanti for at alle vil opleve noget forskelligt, men jo mere åben man kan være, jo bedre. priser osv. fremgår af hjemmesiden. kammeratlig hilsen Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juli, 2018 Piraten skrev, for 22 minutter siden: Jeg har længe ønsket at prøve episk massage så jeg bookede en tid på http://www.episkm.com til i dag kl.9. Spændt og forventningsfuld drog jeg afsted og blev modtaget i døren af en køn og smilende Mai. Jeg havde bestilt pakken med indledende kropsmassage for lige at dæmpe nervøsiteten. Efter en kort introduktion hvor Mai fortalte lidt om hvordan det ville foregå og ikke mindst hvordan jeg skulle forholde mig til de nye indtryk, blev jeg lagt på maven på briksen. Massagen blev påbegyndt, eller, jeg vil hellere kalde det berøringen. Det er ikke massage i gængs forstand, hvor massøren går i dybden og masserer muskler og sener, og heller ikke tantratiske fjerlette berøringer, men berøring af din sansende hud, lidt på samme måde som en ven lægger sin hånd på din skulder, blot overalt på huden. Dette skal medføre at der opstår sympatiske følelser, massør og klient imellem. Her understreger Mai at det er ligegyldigt hvem massøren er, følelsen vil opstå alligevel. Over på ryggen, samme fremgangsmåde. Efter en halv times blev jeg bedt om at rykke ned, så mine underben lå bøjet ned over kanten, og Mai stillede sig imellem mine ben. Lårerne, udvendig prostata, mellemkødet, pungen, lemmet, maveskindet og brystvorterne blev berørt, fantastisk dejligt, sensuelt, som om jeg kunne sanse hendes hænder på indersiden af huden. Og så skete det. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, som om bølger slog mod indersiden af huden, eksplosion i kroppen, implusion i hjernen, jeg blev fuldstændigt overvældet og brast i gråd af lykkerus. Skamfuldt lagde jeg armene over mine øjne i forsøg på at skjule mine tårer mens jeg i det fjerne kunne høre Mai’s stemme. Jeg er stadig fuldstændig paf over min reaktion. Mai forklarede at hun formoder jeg har oplevet en orgasme som kvinder oplever det, og det er meget anderledes end en udløsning. Slutteligt forløste hun mig og efter endt seance, talte vi om hvad jeg havde oplevet. Mai er den sødeste pige, afklaret og knalddygtig til det hun foretager sig, og hvis man er på udkik efter en helt anderledes oplevelse, har hun min varmeste anbefaling. Men pas på, sexuelle oplevelser bliver aldrig de samme igen. Der er jo ingen garanti for at alle vil opleve det samme som mig, der er nærmest garanti for at alle vil opleve noget forskelligt, men jo mere åben man kan være, jo bedre. priser osv. fremgår af hjemmesiden. kammeratlig hilsen Piraten Det er en tør orgasme - de er ikke helt nemme at lære at få, så du er heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 21. Juli, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Det er en tør orgasme - de er ikke helt nemme at lære at få, så du er heldig Det sagde hun også. Hun roste mig for at være god til at slappe af(det siger konen også) og for at være “openminded”. Dermed ingen garanti for at det kan lykkes næste gang. Men hele æren burde tilfalde Mai vh. Piraten ps. Kan du også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juli, 2018 Piraten skrev, for 2 minutter siden: Det sagde hun også. Hun roste mig for at være god til at slappe af(det siger konen også) og for at være “openminded”. Dermed ingen garanti for at det kan lykkes næste gang. Men hele æren burde tilfalde Mai vh. Piraten ps. Kan du også? Jeg er godt på vej. Har prøvet en enkelt gang, men ikke en af de store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 21. Juli, 2018 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Jeg er godt på vej. Har prøvet en enkelt gang, men ikke en af de store. Håber det lykkes for dig ( og alle andre). Det er ekstremt overvældende. Mai har efter eget udsagn en høj succesrate vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 21. Juli, 2018 (edited) Jeg har også været der. Ikke syndigt imponeret. Betale for lidt ekstra opmærksomhed på dillerpjorten. Sgu nok det dyreste hj jeg har betalt for til dags dato. Jeg vil ikke anbefale det. Ikke pengene værd Redigeret 21. Juli, 2018 af Mayday Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 21. Juli, 2018 Mayday skrev, for 41 minutter siden: Jeg har også været der. Ikke syndigt imponeret. Betale for lidt ekstra opmærksomhed på dillerpjorten. Sgu nok det dyreste hj jeg har betalt for til dags dato. Jeg vil ikke anbefale det. Ikke pengene værd Det er jo så præcis det, det ikke er. Altså et almindeligt hj, som man kan købe langt billigere og lige så godt hos thai pigerne. Men det ved du jo godt, ikke? Man tager jo en chance hver gang man besøger en ny pige, nogle gange går det godt, andre gange spild af penge, som du så diplomatisk udtrykker det. Du spildte dine penge, jeg gjorde ikke. Alle må jo drage deres egen erfaringer, nu har de jo både din og min vurdering at benytte. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juli, 2018 Mayday skrev, for 1 time siden: Jeg har også været der. Ikke syndigt imponeret. Betale for lidt ekstra opmærksomhed på dillerpjorten. Sgu nok det dyreste hj jeg har betalt for til dags dato. Jeg vil ikke anbefale det. Ikke pengene værd Jeg mener at oplevelsen man får ved et besøg, i høj grad hænger sammen med den forventning man har til besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 153 Skrevet 21. Juli, 2018 @Piraten: Det du har oplevet er en fuld kropsorgasme uden ejakulation, som I så rigtigt siger, mange piger også får. Det kaldes åbentbart også en tør orgasme. Det vidste jeg ikke. Det er noget man stræber efter indenfor tantra. Her kan du læse lidt om det: http://1tantra.com/male-multiple-full-body-orgasms/ Jeg har dog kun lige skimmet teksten, da jeg bare lige googlede det til at informere her. Jeg er så heldig at jeg kan få disse orgasmer uden at have fået anden undervisning end hvad jeg har læst. For det meste tager det meget længere tid end den normale "hånder" med udløsning/ejakulation, men orgasmen er oftest meget mere intens, og kan føles i hele kroppen så du slår og vrider kroppen næsten som en slange og/eller du ryster over det hele. Dog kan samme fulde orgasme også opleves ved langvarig sex med udløsning: Pointen her er at der kræves ca. det samme for at opnå den voldsomme orgasme om der kommer udløsning eller ej er ligemeget for følelsen. Orgasmen føles på samme måde, dog har jeg kun oplevet serieorgasmer uden ejakulation, altså hvor du får en to-tre eller flere orgasmer på stribe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 21. Juli, 2018 KraceiYaw skrev, for 3 timer siden: @Piraten: Det du har oplevet er en fuld kropsorgasme uden ejakulation, som I så rigtigt siger, mange piger også får. Det kaldes åbentbart også en tør orgasme. Det vidste jeg ikke. Det er noget man stræber efter indenfor tantra. Her kan du læse lidt om det: http://1tantra.com/male-multiple-full-body-orgasms/ Jeg har dog kun lige skimmet teksten, da jeg bare lige googlede det til at informere her. Jeg er så heldig at jeg kan få disse orgasmer uden at have fået anden undervisning end hvad jeg har læst. For det meste tager det meget længere tid end den normale "hånder" med udløsning/ejakulation, men orgasmen er oftest meget mere intens, og kan føles i hele kroppen så du slår og vrider kroppen næsten som en slange og/eller du ryster over det hele. Dog kan samme fulde orgasme også opleves ved langvarig sex med udløsning: Pointen her er at der kræves ca. det samme for at opnå den voldsomme orgasme om der kommer udløsning eller ej er ligemeget for følelsen. Orgasmen føles på samme måde, dog har jeg kun oplevet serieorgasmer uden ejakulation, altså hvor du får en to-tre eller flere orgasmer på stribe. Så er du og jeg tilsyneladende meget heldige eller “egnede”, og har opnået noget som mange tilstræber, men meget få opnår. Jeg var meget skeptisk på forhånd, og troede vel egentligt ikke på disse historier. Forstår sgu godt der er nogen som nægter at tro på det. Fordi det er så svært at formidle. Heldigvis har jeg et møde med min faste thai massøse i morgen. Måske skulle jeg prøve med hende eller bare god gammeldags almindelig sex mvh. Piraten ps. Her mange timer senere forstår jeg stadig ikke hvad der skete Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 24. Juli, 2018 Jeg har en enkelt gang besøgt Mai. Sødere og mere imødekommende kvinde skal man lede længe efter, jeg blev en smule småforelsket i hende, så det var nok bedst ikke at booke et nyt besøg. Men sød, dét er hun i hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MarKobæk 1 Skrevet 25. Juli, 2018 Jeg er ikke helt med; er det ok at få normal orgasme undervejs? Tænker man måske ikke kan undgå det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 25. Juli, 2018 MarKobæk skrev, for 53 minutter siden: Jeg er ikke helt med; er det ok at få normal orgasme undervejs? Tænker man måske ikke kan undgå det? Det forstår jeg vist ikke helt, vil du gerne undgå det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 153 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) MarKobæk skrev, den 25/7/2018 at 12:43: Jeg er ikke helt med; er det ok at få normal orgasme undervejs? Tænker man måske ikke kan undgå det? Jeg tror du mener udløsning. Du kan sagtens få orgasme uden udløsning, men hvis du ikke er så erfaren i dette kan det være svært ikke at få udløsning, så det vil være mærkeligt, hvis de ville bebrejde dig eller andet hvis det sker. Dog er det ikke det der tilstræbes. Redigeret 26. Juli, 2018 af KraceiYaw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 26. Juli, 2018 Randersand skrev, den 25/7/2018 at 01:19: Jeg har en enkelt gang besøgt Mai. Sødere og mere imødekommende kvinde skal man lede længe efter, jeg blev en smule småforelsket i hende, så det var nok bedst ikke at booke et nyt besøg. Men sød, dét er hun i hvert fald Åh, det tror jeg ikke du skal være så bekymret for. Jeg tror Mai er “kvinde” nok til at lede dig ud af din vildfarelse. Men sød, det er hun vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 28. November, 2018 Jeg har også været forbi Mai i Randers. Stedet ligger i et industriområde, diskret når man ikke er fra området. Jeg havde valgt en times massage og oplevelsen overgik mine forventninger. Mai var fuldt påklædt under hele seancen og jeg var splitternøgen. Det var en intensiv massage af lår, mave, pik og underliv. Jeg skulle sige til hvis jeg var nær ved udløsning, og det var jeg flere gange, så flyttede hun berøringerne fra pikken til et andet sted til faren var drevet over. Jeg havde stivert i næsten en time og var i en anden verden. Til sidst sagde hun: "Nu må du godt komme.", Det gjorde jeg så med stor fornøjelse. Det var en stor oplevelse og det er ikke sidste gang jeg besøger episk massage, og det bliver sandsynligvis Mai i Randers. Vest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 347 Skrevet 28. November, 2018 vestnudisten skrev, for 3 timer siden: Jeg har også været forbi Mai i Randers. Stedet ligger i et industriområde, diskret når man ikke er fra området. Jeg havde valgt en times massage og oplevelsen overgik mine forventninger. Mai var fuldt påklædt under hele seancen og jeg var splitternøgen. Det var en intensiv massage af lår, mave, pik og underliv. Jeg skulle sige til hvis jeg var nær ved udløsning, og det var jeg flere gange, så flyttede hun berøringerne fra pikken til et andet sted til faren var drevet over. Jeg havde stivert i næsten en time og var i en anden verden. Til sidst sagde hun: "Nu må du godt komme.", Det gjorde jeg så med stor fornøjelse. Det var en stor oplevelse og det er ikke sidste gang jeg besøger episk massage, og det bliver sandsynligvis Mai i Randers. Vest Er nok nød til at tage mig sammen og prøve det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg