Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Mmmmm... Ser fint ud, hende kunne jeg godt spendere et par kroner på ;)

Tror jeg vil prøve at sætte en aftale op, skal nok melde tilbage, hvis- såfremt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fyre

Sandra Babe her - ingen fup - blot farvet mit hår (I kender kvinder - vi skifter hårfarve, som vinden blæser) :smile:

Som I kan se er mit nummer skrevet på papir samt mit brugernavn

Håber på at se jer til frække stunder :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandrababe skrev, for 5 timer siden:

Hej fyre

Sandra Babe her - ingen fup - blot farvet mit hår (I kender kvinder - vi skifter hårfarve, som vinden blæser) :smile:

Som I kan se er mit nummer skrevet på papir samt mit brugernavn

Håber på at se jer til frække stunder :-P

 

Halløj med dig. Godt at høre fra dig. Undrede mig også over to annoncer, men tak for svar. Ser frem til at møde dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 2 timer siden:

er sikker på ,hun er fake så sikker som man blive 

På hvilket sikkert grundlag? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende at jeg gerne vil besøge hende. Fik var rimelig hurtigt efter at det var ok. Da jeg spurgte hvor det var henne blev der tavst.. 

Så det jo svært at få kunder i biksen hvis man ikke vil fortælle hvor det er. ;) 

Så hun er opgivet.

// Tugwell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved med sikkerhed at der bag nummeret gemmer sig en fræk tøs.... Ikke hende på billederne i denne annonce, 

Sandrababe skrev, den ‎23‎-‎07‎-‎2018 at 02:00:

Hej fyre

Sandra Babe her - ingen fup - blot farvet mit hår (I kender kvinder - vi skifter hårfarve, som vinden blæser) :smile:

Som I kan se er mit nummer skrevet på papir samt mit brugernavn

Håber på at se jer til frække stunder :-P

 

Jeg kan garantere at der bag telefon nummeret sidder en mega fræk tøs... Hun var dog ikke blond, men hvis @Sandrababe er pigen jeg mødte, blot med blond farvet hår så skal i holde jer væk, for jeg beholdte hende gerne for mig selv haha… Spøg til side, jeg fik i hvert fald en oplevelse ud over det sædvanlige så pøj, pøj med det... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan jo ikke kontaktes

Shooter13 skrev, for 34 minutter siden:

Ved med sikkerhed at der bag nummeret gemmer sig en fræk tøs.... Ikke hende på billederne i denne annonce, 

Jeg kan garantere at der bag telefon nummeret sidder en mega fræk tøs... Hun var dog ikke blond, men hvis @Sandrababe er pigen jeg mødte, blot med blond farvet hår så skal i holde jer væk, for jeg beholdte hende gerne for mig selv haha… Spøg til side, jeg fik i hvert fald en oplevelse ud over det sædvanlige så pøj, pøj med det... ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, 1 time siden:

kan jo ikke kontaktes

 

Måske sidder hun ikke klar ved telefonen 24/7?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske skrev, for 3 timer siden:

kan jo ikke kontaktes

 

 

anon skrev, for 2 timer siden:

Måske sidder hun ikke klar ved telefonen 24/7?

 

Tak @anon. @holgerdanske er en nyoprettet profil og han har tilsyneladende travlt med mig samt andre GP’er. Han må være et ganske sørgeligt tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandrababe skrev, for 2 timer siden:

 

Tak @anon. @holgerdanske er en nyoprettet profil og han har tilsyneladende travlt med mig samt andre GP’er. Han må være et ganske sørgeligt tilfælde.

hun er ægte var der her til aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt kurt666. Din profil er oprettet ca 20 min efter sidste indlæg i denne tråd. Dit  første indlæg handler så lige præcis om en  pige flere efterspørger en eller anden form for validering af. Ja  man skal jo lade tvivlen komme dig til gode.

Så kurt666. Det her jo et forum hvor vi deler info. Både godt og skidt om pigerne i branchen. 

Nu du har besøgt hende så kan du måske fortælle lidt mere nu hun ikke selv er i stand til det.

Hvor sådan ca befinder hun sig, pris, oplevelse mm ? 

Venter spændt på at høre om hende

//Tugwell

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 1 minut siden:

Sjovt kurt666. Din profil er oprettet ca 20 min efter sidste indlæg i denne tråd. Dit  første indlæg handler så lige præcis om en  pige flere efterspørger en eller anden form for validering af. Ja  man skal jo lade tvivlen komme dig til gode.

Så kurt666. Det her jo et forum hvor vi deler info. Både godt og skidt om pigerne i branchen. 

Nu du har besøgt hende så kan du måske fortælle lidt mere nu hun ikke selv er i stand til det.

Hvor sådan ca befinder hun sig, pris, oplevelse mm ? 

Venter spændt på at høre om hende

//Tugwell

 

skriv en sms til hende. jeg gav 2k for en time, nu ville jeg bare fortælle jer at hun findes,hvis du ikke tror på det så lad da vær 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet kurt666 er jo netop hun ikke svarer på sms. 

Så derfor kunne det være fedt med info fra en som rent faktisk har besøgt hende. 

Men bare rolig. Din troværdighed er helt i bund. Du har skrevet indlæg de sidste 20 min udelukkende i tråde som handler om hende pigen her. Så egentlig behøver du ikke bruge mere energi på at svare mig. Udover du selvfølgelig underholder mig gevaldigt med dine røverhistorier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandrababe skrev, for 7 timer siden:

@tugwell Jeg kan desværre ikke nå at svare på alle sms’erne, da jeg får mellem 500-700 om dagen. Jeg forsøger at svare de sms’er der virker mest troværdige og seriøse ^_^

Sandra jeg har klar på at mødes på fredag, imellem kl10-13 så lad os mødes så vi endelig får lukket mistanken om du er ægte eller fake?

Redigeret af bandit30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Sandrababe skrev, for 15 timer siden:

@tugwell Jeg kan desværre ikke nå at svare på alle sms’erne, da jeg får mellem 500-700 om dagen. Jeg forsøger at svare de sms’er der virker mest troværdige og seriøse ^_^

Dvs. ca. 1 SMS hver 2. minut døgnet rundt. Du må godt nok være øm visse steder ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Sandrababe skrev, for 7 timer siden:

Læs lige tråden smarte! @lurik

Og ? Konstaterer bare at mellem 5-700 SMSer om dagen svarer 1 til hver 2. minut. 24 timer i døgnet.

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...