Hop til indhold
Guest lurik

Vold mod GP Vejle

Recommended Posts

Manden beskrives som følgende:

Mørk i huden, cirka 25 år, 180-185 centimeter høj, slank af bygning, men var fysisk stærk, kort hår og uden skæg.

Der står "mørk i huden." Mon ikke Folkebladet burde have understreget, at der var tale om en dansker, der havde været ude i de seneste ugers hedebølge. Ellers kunne man jo tro at det var en udlænding. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Trist at noget sådant sker.  Jeg tænker om det også var nødvendigt at oplyse pigens adresse. 

Enig - men man håber vel på at få henvendelse fra nogle vidner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Enig - men man håber vel på at få henvendelse fra nogle vidner. 

Tja... måske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tænker om det også var nødvendigt at oplyse pigens adresse. 

Tænker det er for at evt. vidner på adressen kunne have bemærket noget, men husnummeret behøvedes de jo ikke nævne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WideBeltLoverDK

Jeg synes at det er for dårligt, at nogen ikke kan have bare en lille smule selvkontrol og respekt for andre og sig selv.

Og ikke overfalde folk, uanset hvad grunden måtte være til den dårlige ide. Unødig vold er ikke ligefrem noget vi mangler her i verdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Mega synd for hende 

Men undskyld mig det er da også et suspekt tidspunkt at opsøge en pige kl 04.30 om morgnen

04.30 der foretrækker jeg sgu og sove

Nogle steder reklamere jo med at have døgnåbent (uden at jeg ved om det gælder det pågældende sted).

Vedkommende kan jo så have mange hensigter med den vold der er blevet udøvet.

Bemærk at artiklen er blevet redigeret siden de første indlæg, så man ikke kan se adressen længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
mr. sving skrev, for 5 timer siden:

Bemærk at artiklen er blevet redigeret siden de første indlæg, så man ikke kan se adressen længere.

Det har bare flyttet husnummeret til en anden artikkel :-| Men det ser da heldigvis ud til at polipede har fået nogle tip, så må håbe de får kloen i ham stodderen

https://vafo.dk/112/Betjente-undersoeger-flere-tips-efter-groft-overfald-paa-prostitueret/artikel/552294

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 19/7/2018 at 23:28:

Trist at noget sådant sker.  Jeg tænker om det også var nødvendigt at oplyse pigens adresse. 

Det er ikke en privat bopæl. Tænker de oplyser den pga af de 2 nærliggende værtshuse, så folk måske huske noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er så ubegribeligt ondt og væmmeligt. En mand fik udløsning/taget trykket for sin afstumpede personlighed....og fik ødelagt en kvinde for livet. Det her sker sjældent, men det sker.....og det giver genlyd blandt pigerne i lang tid.

Pas på jer selv....Alle sammen ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://vafo.dk/112/Prostitueret-fik-banket-hovedet-i-gulvet-og-blev-tvunget-til-oral-og-analsex-Nu-er-19-aarig-sigtet-i-sagen/artikel/553972 

Så er han formentlig fundet - ihvertfald er en 19 årig idag fremstillet og sigtet i sagen. Eftersom der er dna sikrede beviser og fingeraftryk + plus overvågnings billederne.

Han blev fremstillede bag lukkede døre - da der stadig er vidner der mangler at afgive vidneudsagn.

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
TeleTrunten skrev, den 1/8/2018 at 13:07:

https://vafo.dk/112/Prostitueret-fik-banket-hovedet-i-gulvet-og-blev-tvunget-til-oral-og-analsex-Nu-er-19-aarig-sigtet-i-sagen/artikel/553972 

Så er han formentlig fundet - ihvertfald er en 19 årig idag fremstillet og sigtet i sagen. Eftersom der er dna sikrede beviser og fingeraftryk + plus overvågnings billederne.

Han blev fremstillede bag lukkede døre - da der stadig er vidner der mangler at afgive vidneudsagn.

Det var dælme da dejligt... Sådan nogle personager skal ikke have lov at slippe for fangarm får fat i dem. TAK for update @Teletrunten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...