Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Juli, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/255216 Skræmmende at udsætte andre for dette fordi man er kommet i uoverensstemmelse. Håber da ikke nogle dukker op. Det lugter langt væk af at hun nok ikke er klar over dette skal foregå. Redigeret 19. Juli, 2018 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 19. Juli, 2018 (edited) Åh, jeg er ikke med. Det virker da menet naturligt, eller har jeg helt misforstået den glæde, der normalt udtrykkes fra d'damer? Hun er glad for sex. Jeg har da ofte været i kontakt med nogle af d'damer, der siger at de er glade for sex, og at penge tænder dem, det er derfor de skal have penge for det. Denne dame skriver at hun tænder på varmen - og sådan tænder man vel på noget forskelligt? Desuden er jeg sikker på, at Annoncelight har styr på annoncerne. Eller er det mig, der har misforstået noget? Redigeret 19. Juli, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Juli, 2018 Finn1101 skrev, for 3 minutter siden: Åh, jeg er ikke med. Det virker da menet naturligt, eller har jeg helt misforstået den glæde, der normalt udtrykkes fra d'damer? Hun er glad for sex. Jeg har da ofte været i kontakt med nogle af d'damer, der siger at de er glade for sex, og at penge tænder dem, det er derfor de skal have penge for det. Denne dame skriver at hun tænder på varmen - og sådan tænder man vel på noget forskelligt? Desuden er jeg sikker på, at Annoncelight har styr på annoncerne. Eller er det mig, der har misforstået det hele? Ja situationen havde nemlig ændret sig hvis det var fordi hun tændte på pengekonceptet. Men det er nyoprettet profil ved navn liderlig luder fisse Og tro mig det er IKKE hende selv der har oprettet. Så vedholder min pointe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Khv1138 10 Skrevet 19. Juli, 2018 Tror bestemt ikke det er hende selv der har skrevet den. Når man kigger på hendes gamle indlæg, så har hun aldrig tilbudt sådan noget før. Det ser desuden ikke ud til at være hende på billederne. har sendt hende en mail og gjort hende opmærksom på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Juli, 2018 Khv1138 skrev, Lige nu: Tror bestemt ikke det er hende selv der har skrevet den. Når man kigger på hendes gamle indlæg, så har hun aldrig tilbudt sådan noget før. Det ser desuden ikke ud til at være hende på billederne. har sendt hende en mail og gjort hende opmærksom på det. Til hendes egen mail? eller den fra annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Khv1138 10 Skrevet 19. Juli, 2018 Hmm, den fra annoncen. Hun har haft et par andre indlæg med salg af lidt video og billeder osv. Den profil ser ægte ud, og det er samme mail. Så satser det er hende der modtager den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 19. Juli, 2018 @Frække Tanja Mit indlæg (overfor) var i den lidt satiriske "afdeling," kunne bare ikke lade være - man hører simpelthen så meget vrøvl at man af og til er nødt til at have afløb for det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 19. Juli, 2018 Det er da i hvert fald billigt. Men mon ikke @Frække Tanja har ret. Det ligner en chikane. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Juli, 2018 Khv1138 skrev, for 13 minutter siden: Hmm, den fra annoncen. Hun har haft et par andre indlæg med salg af lidt video og billeder osv. Den profil ser ægte ud, og det er samme mail. Så satser det er hende der modtager den. Tænker den så må være hacket. Men det finder du jo ud af ved evt svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. Juli, 2018 Annoncen er blevet fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg