Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter og gutinder

Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak.

Skrevet

Hvad er der galt med de 10-15 stykker, der altid er på EG??

Skrevet
Liderliggut skrev, for 2 timer siden:

Hej gutter og gutinder

Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak.

God pris = billigt?

Skrevet
  • Author
Manfredo skrev, for 18 minutter siden:

God pris = billigt?

Ja altså hun/de skal selvfølgelig se godt ud. Men ja til en remelig pris. Ikke et eller andet hvor det kostet flere tusinde af have Sex med hende uden kondom

Redigeret af Liderliggut

Skrevet
nørden skrev, for 43 minutter siden:

plus alle dem som ikke nævner det i deres annonce for at undgå at blive slagte af personer som bighead. Der er mindst ligeså mange som tilbyder det når man står foran dem, som gud har skabt en.

Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder.

Skrevet
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder.

Måske færdes du bare de "rigtige" steder :-)

Skrevet
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Hvis der står any extra call i en annonce, er der 50% chance/risiko for at bliver tilbudt sex uden gummi når man først er hos pigen.

Skrevet
bighead skrev, for 13 minutter siden:

Du tager fejl, jeg mener ikke at det er uansvarligt. Slet ikke. Jeg har sex med masser af kvinder uden kondom, herunder også fra Sugardaters. Men jeg gør mig en del tanker om, hvilken risiko det indebærer. Og jeg forsøger at holde den op mod andre farlige ting her i livet. 

Det er fint nok. men diskution for/imod sex uden gummi og risikoen herved høre hjemme i general debat. Ikke i en anmeldelses eller efterlysnings tråd. Hop derover hvis du ønsker at diskuter det. Der er nok de første 100 tråde om det emne der.

Skrevet

Har slettet en del indlæg. 

Generel snak om ubeskyttet sex skal altså ikke foregå under anmeldelser og efterlysninger! 

Skrevet
Liderliggut skrev, den 19/7/2018 at 20:07:

...saftig numse ...

Giver mig dårlige associationer... Siger det bare...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.