Liderliggut 26 Skrevet 19. Juli, 2018 Hej gutter og gutinder Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 19. Juli, 2018 Hvad er der galt med de 10-15 stykker, der altid er på EG?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 19. Juli, 2018 Liderliggut skrev, for 2 timer siden: Hej gutter og gutinder Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak. God pris = billigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderliggut 26 Skrevet 19. Juli, 2018 (edited) Manfredo skrev, for 18 minutter siden: God pris = billigt? Ja altså hun/de skal selvfølgelig se godt ud. Men ja til en remelig pris. Ikke et eller andet hvor det kostet flere tusinde af have Sex med hende uden kondom Redigeret 19. Juli, 2018 af Liderliggut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. Juli, 2018 nørden skrev, for 43 minutter siden: plus alle dem som ikke nævner det i deres annonce for at undgå at blive slagte af personer som bighead. Der er mindst ligeså mange som tilbyder det når man står foran dem, som gud har skabt en. Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 20. Juli, 2018 Borende X skrev, for 23 minutter siden: Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder. Måske færdes du bare de "rigtige" steder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2018 Borende X skrev, for 54 minutter siden: Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder. Hvis der står any extra call i en annonce, er der 50% chance/risiko for at bliver tilbudt sex uden gummi når man først er hos pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2018 bighead skrev, for 13 minutter siden: Du tager fejl, jeg mener ikke at det er uansvarligt. Slet ikke. Jeg har sex med masser af kvinder uden kondom, herunder også fra Sugardaters. Men jeg gør mig en del tanker om, hvilken risiko det indebærer. Og jeg forsøger at holde den op mod andre farlige ting her i livet. Det er fint nok. men diskution for/imod sex uden gummi og risikoen herved høre hjemme i general debat. Ikke i en anmeldelses eller efterlysnings tråd. Hop derover hvis du ønsker at diskuter det. Der er nok de første 100 tråde om det emne der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 20. Juli, 2018 Har slettet en del indlæg. Generel snak om ubeskyttet sex skal altså ikke foregå under anmeldelser og efterlysninger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 20. Juli, 2018 Liderliggut skrev, den 19/7/2018 at 20:07: ...saftig numse ... Giver mig dårlige associationer... Siger det bare... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg