Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter og gutinder

Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderliggut skrev, for 2 timer siden:

Hej gutter og gutinder

Nogen der kender nogen piger der gør det uden kondom? Og til en god pris. Må meget gerne have en stor og saftig numse og også meget gerne 2 piger på en gang. Så smid lige et par links tak.

God pris = billigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manfredo skrev, for 18 minutter siden:

God pris = billigt?

Ja altså hun/de skal selvfølgelig se godt ud. Men ja til en remelig pris. Ikke et eller andet hvor det kostet flere tusinde af have Sex med hende uden kondom

Redigeret af Liderliggut

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 43 minutter siden:

plus alle dem som ikke nævner det i deres annonce for at undgå at blive slagte af personer som bighead. Der er mindst ligeså mange som tilbyder det når man står foran dem, som gud har skabt en.

Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Mystisk. Jeg har efterhånden en del erfaring i branchen, og jeg er aldrig blevet tilbudt uden. Men jeg må jo færdes de "forkerte" steder.

Måske færdes du bare de "rigtige" steder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Hvis der står any extra call i en annonce, er der 50% chance/risiko for at bliver tilbudt sex uden gummi når man først er hos pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, for 13 minutter siden:

Du tager fejl, jeg mener ikke at det er uansvarligt. Slet ikke. Jeg har sex med masser af kvinder uden kondom, herunder også fra Sugardaters. Men jeg gør mig en del tanker om, hvilken risiko det indebærer. Og jeg forsøger at holde den op mod andre farlige ting her i livet. 

Det er fint nok. men diskution for/imod sex uden gummi og risikoen herved høre hjemme i general debat. Ikke i en anmeldelses eller efterlysnings tråd. Hop derover hvis du ønsker at diskuter det. Der er nok de første 100 tråde om det emne der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...