Hop til indhold
monger

Priserne de forskellige steder

Recommended Posts

I en anmeldelse af Cassandra (Romantica) på det konkurrerende site VL stod der i går:

>> PS: Romantica har hævet prisen for dansk fra 600 til 700 kr. <<

Hvis dette er korrekt, går jeg ud fra, at der gælder tilsvarende for ydelsen "dansk og fransk" (som jo før kostede 700 kr).

Det giver ikke mening, hvis dansk alene koster det samme som "dansk og fransk".

I det hele taget synes jeg, det er en kedelig tendens, at flere bordeller ikke længere skriver på deres web-side, hvad de forskellige ydelser koster.

Det gælder f.eks: Romantica, Club Erotica, Sexy Club og Deluxe Dolls.

De har alle tidligere klart og tydeligt annonceret med deres priser på deres web-sider.

Personligt vil jeg nok fremover holde mig til de steder, som "kun" tager 600 kr. for "dansk" / 700 kr. for "dansk og fransk" og som klart og tydeligt skilter med dette på deres web-side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er et godt emne - det er ikke fair, at man kommer ind fra gaden, og får et menukort stukket i næsen med priser der ikke helt svarer til annonce. Jeg diskuterer aldrig priser, men en annonceret pris skal gælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Enig i at det kan være lidt af en jungle, og foretrækker helt klart også en tydelig information på hjemmesider. Men hvis man ringer og får oplyst en pris, så skulle det vel være lige til? :?:

Pigerne hos deluxedolls.dk har forskellige priser, idet pigen selv fastsætter dem. Dette i modsætning til mange andre steder/bordeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver ikke mening, hvis dansk alene koster det samme som "dansk og fransk".
Det kommer vel an på, hvad det er, vi betaler for. Hvis man - når man får fransk - betaler x kr. for y minutter, så er det da meget passende, at man betaler det samme for y/2 minutters dansk + y/2 minutters fransk.

I det hele taget synes jeg, det er en kedelig tendens, at flere bordeller ikke længere skriver på deres web-side, hvad de forskellige ydelser koster.

Det gælder f.eks: Romantica, Club Erotica, Sexy Club og Deluxe Dolls.

De har alle tidligere klart og tydeligt annonceret med deres priser på deres web-sider.

Og det samme med http://www.aarhusbabes.dk - men de ejes efter sigende også af de samme som Romantica og Club Erotica.

Hvis man spørger dem, hvorfor de ikke længere viser priser på nettet, så lyder forklaringen, at det er for at skat ikke skal kunne regne indtjeningen ud - det rene vås. Told & Skat er ikke født i går.

Personligt vil jeg nok fremover holde mig til de steder, som "kun" tager 600 kr. for "dansk" / 700 kr. for "dansk og fransk" og som klart og tydeligt skilter med dette på deres web-side.
Helt enig. Jeg kommer overhovedet ikke de steder, der ikke opgiver prisen på nettet og viser billeder af pigerne. Gid alle ville gøre det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...