Hop til indhold

Recommended Posts

 Besøgte denne meget elegante og smukke kvinde Leila for 30 min. gfe, tungekys, superfransk og cof/cif og blev bestemt ikke skuffet. Man betaler så også en lidt høj pris for det, men heller det og så få det man gerne vil have. Vil tillade mig at sige at billederne er 100 % af hende og ligner hende helt fint. Virkelig en lækker kvinde.

Smuk og sexet kvinde 9,5. gfe 9,0 . sf. 9,5.  cof/cif  9,5. Stedet 9. Oplevelsen 9,5  Gentagelses fare 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Wow.. :shock:.

Bugar och tackar för info .. utgick ifrån att bilderna var fejk. Härligt att ha fel  :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, for 2 timer siden:

30 min. gfe, tungekys, superfransk og cof/cif og blev bestemt ikke skuffet. Man betaler så også en lidt høj pris for det

Hold nu helt fast:-o

Betalte du virkelig 2200 kr. For en halv time med hende? Så håber jeg virkelig at det var alle pengene værd.

Udover det, tak for deleren, hun ser lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 7 timer siden:

 Besøgte denne meget elegante og smukke kvinde Leila for 30 min. gfe, tungekys, superfransk og cof/cif og blev bestemt ikke skuffet. Man betaler så også en lidt høj pris for det, men heller det og så få det man gerne vil have. Vil tillade mig at sige at billederne er 100 % af hende og ligner hende helt fint. Virkelig en lækker kvinde.

Smuk og sexet kvinde 9,5. gfe 9,0 . sf. 9,5.  cof/cif  9,5. Stedet 9. Oplevelsen 9,5  Gentagelses fare 100%.

Thanks for the review. The ad is really well-designed, quality of the pictures are great, and the prices are reasonable considering the beauty. It makes an impression that this is for real. She looks like being delux MILF with  a lot of experience. The scores you have made on her are extremenly high. going to meet her again? where? Thanks again. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...