Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens. Jeg har været til thai få gange og kunne godt tænke mig at prøve noget analt. Er der nogle der kender nogle steder de gør det? Har spurgt 1 sted og fik afslag så ville høre om det er en ting de ikke gør eller bare var der. 

 Og gerne komme

med

en cirka pris på hvad det koster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goodtimeguy skrev, for 6 timer siden:

Hej folkens. Jeg har været til thai få gange og kunne godt tænke mig at prøve noget analt. Er der nogle der kender nogle steder de gør det? Har spurgt 1 sted og fik afslag så ville høre om det er en ting de ikke gør eller bare var der. 

 Og gerne komme

med

en cirka pris på hvad det koster. 

Well son. Nøgleordet her er "få". Du har været ti thai få gange.

Jeg, der har været til thai mere end få gange, har oplevet det ikke så sjældent. Efterhånden, når man lærer kvinden at kende, er det slet ikke umuligt. I noget tilfælde var det pigen der ville prøve sammen med en kunde hun følte sig tryg ved. Faktiskt har jeg aldrig spurgt til det, kun blevet tilbudt det - ofte som en flot gestus fra kvinden. 

Så hvis du går fra "få" til "mange", så kan det nok ske.

Der er heller ikke meget i den retningen anmeldt herinde, men jeg husker at Top Thai i Valby er blevet nævnt nogle gange. Har dog ikke selv prøvet analt der så skal ikke kunne sige hvis det holder vand.

Held og lykke med det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...