Hop til indhold

Kat & Nong-Nat i Frederikssund

Featured Replies

Skrevet
  • Author
PeeHairy skrev, for 58 minutter siden:

Her jeg også interesseret i at høre erfaringer... 

Håber nogle vil dele deres oplevelser... :-)

Kommer du før mig så anmeld det please.... :)

Skrevet

Det ser ud til at de har lukket ned :( Havde ellers lyst til at besøge Kat :razz: Men måske hun dukker op igen :rolleyes: 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
afløbsrenseren skrev, for 5 minutter siden:

De har lige svaret at de har åbnet hver dag :) 

Tak. Ved du hvor de holder til i Frederikssund?

Skrevet

nix , det får du at vide når du laver en aftale, men Frederikssund er jo da ikke så stor :) .

Hvis du besøger dem må du gerne skrive lidt om det jeg skal først forbi dem om 3 uger såå. 

VH 

Skrevet

Har besøgt dem, ville besøge & bookede tid hos Nong-Nat

Da jeg kom, "var hun ikke på arbejde" .. Jeg blev lidt irreteret, da jeg havde booket til en bestemt tid osv.
Så kom KAT og forsøgte at overbevise mig om at HUN var Nong-Nat - hvilket jeg godt kunne se hun ikke er.

Jeg tror det er (endnu) en af klassikerne, hvor der er en flot på på annoncen, som tilfældigvis aldrig er der, og så satser de på man vælger en anden når man nu er kommet.

Redigeret af TboneDK

Skrevet
TboneDK skrev, for 1 minut siden:

Har besøgt dem, ville besøge & bookede tid hos Nong-Nat

Da jeg kom, "var hun ikke på arbejde" .. Jeg blev lidt irreteret, da jeg havde booket til en bestemt tid osv.
Så kom NAT og forsøgte at overbevise mig om at HUN var Nong-Nat - hvilket jeg godt kunne se hun ikke er.

Jeg tror det er (endnu) en af klassikerne, hvor der er en flot på på annoncen, som tilfældigvis aldrig er der, og så satser de på man vælger en anden når man nu er kommet.

Træls. Ellers flotte kvinder på billederne.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Træls. Ellers flotte kvinder på billederne.

KAT er der ;)

Redigeret af TboneDK

Skrevet

4 hands losus massage 30 min. 1500.-kr.    AV for den lede rødbede... 30 1500kr....... nogen der lige har røvet an bank på vejen og prøvet dette?

Nu...Vi er MEGA Tilbud olie Massage Ud Tøje.. 30 min 400kr...  eller den her....?

MB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.