Hop til indhold
Guest Mester75

Ladyboy/shemale til nybegynder i Århus

Recommended Posts

Guest Mester75

Jeg har længe fantaseret om at prøve en shemale/ladyboy, og er ved at nå det punkt, hvor jeg vil gøre noget ved det. Ud fra de anmeldelser der er her på siden, kan jeg se at der er stor forskel på kvaliteten af den service de tilbyder. 

Så jeg håber at I kan hjælpe mig med nogle anbefalinger.

Lidt ønsker/krav:

Det må helst ikke være et alt for åbenlys klinik/Thai sted, da jeg sætter pris på diskretion. 

Han/hun må gerne være feminim at se på, men med "værktøj" som virker. 

Mit budget er 1000 kroner for 30 minutter, kan det overhovedet lade sig gøre? 

På forhånd tak for hjælpen. :)

Så https://annoncelight.dk/showad/144352 nævnt i en anden tråd. Er det et godt bud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt anbefales. Hvis du siger at du ikke har prøvet en ladyboy før er der fuld forståelse. Jeg har besøgt hende 2 gange. Prisen passer med de 1000 kr for en halv time. Værktøjet er i orden. Nok ikke helt de 20 cm men pænt tyk og stiv når det gælder. Hvis du har lyst til at prøve at give en deep throat går hun amok og prøver at trykke den "i bund" så der skal du nok aftale på forhånd at du styrer. Hun knepper godt og længe hvis du også er til at få den bagi. Hun er, efter min mening, ikke den mest  feminine af slagsen men virkelig sød og forstående og har samtidig en pågående og insisterende sexualitet som mænd. Kan måske også få hende til at komme uden at det er en garanti selvom I har aftalt det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...