Hop til indhold
69Niels

Hvad skrives i sms for kontakt med gp ?

Recommended Posts

Det er finurligt, hvad vi hver især betragter som god kommunikation. :) Jeg ville aldrig nogensinde svare på spørgsmål om eksakte adresse eller har du tid nu beskeder, hvis det er den første og eneste kontakt der har været. 

Jeg gider ikke have sex med et menneske jeg ikke kan... mærke, en der ikke giver lidt af sig selv i mødet med mig, men det afhænger slet ikke at mængden af beskeder der bliver udvekslet, men mere hvad der bliver skrevet. 

Jeg tænker ikke, at det er voldsomt krævende at beskrive sig selv med få ord og hvorfor at det lige var pågældende annonce der fængede. "Har du tid nu?" emmer for mig af at man bare har sendt den samme besked til 10+ kvinder og så besøger man hende der svare først, så vil jeg personligt hellere fortsætte mit afsnit af 'hun så et mord'.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Og hvor tit hører vi gp’ere ikke gider at “hyggesms’e? Der er vist lige så mange foretrukne kontakter som der er gp’ere:)

mvh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 16/7/2018 at 07:45:

Jeg tror også du skal vente med at bede om adressen til efter en aftale er forhandlet på plads. Jeg får en del henvendelser der bare beder om adresse uden overhovedet at have skrevet frem og tilbage om selve aftalen og de får høfligt besked om at adresse først sendes når aftalen er forhandlet på plads.

I øvrigt kan sms'er smutte på evighedstur i rummet og derfor ikke noget svar. Men nok ikke i stor grad som du skriver :)

Og hvad mener du med: Kid....... ?

Spørg måske ind til om hun/de kan den og den dato eller klokkeslet.

Ofte får man mange henvendelser og det kan nogen gange være svært at afkode om en henvendelse går på en konkret henvendelse eller om den bare er et udtryk for fascination ;)

Og for gud skyld nøjes aldrig med bare at skrive "Hej", "Ledig?", "Liderlig?" osv. 

Held og lykke og god dag :)

DK fyr

Syntes nu adressen er rimelig vigtig og få at vide om det er i den anden ende af byen eller inde i centrum hvor det ikke er til og parkere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 9 minutter siden:

Syntes nu adressen er rimelig vigtig og få at vide om det er i den anden ende af byen eller inde i centrum hvor det ikke er til og parkere. 

Så kan man jo bare spørge til hvad det ligger i umiddelbar nærhed? Min stalker-radar går amok, når der bliver spurgt til præcis adresse, førend der er indgået en aftale. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Så kan man jo bare spørge til hvad det ligger i umiddelbar nærhed? Min stalker-radar går amok, når der bliver spurgt til præcis adresse, førend der er indgået en aftale. :D

Jeg ville også

nøjes med at spørge om evt bydel eller lignende hvis det er vigtigt at vide mht parkering. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Så kan man jo bare spørge til hvad det ligger i umiddelbar nærhed? Min stalker-radar går amok, når der bliver spurgt til præcis adresse, førend der er indgået en aftale. :D

Okay forstår jeg godt .

Spørger nu også om en ca adresse.

Det spiller jo også ind mht transport tid der jo ingen grund til og spørge ind til mere hvis jeg kan se at jeg ikke kan nå det eller ikke mener at kunne parkere let i området:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...