Hop til indhold
ÅbyhøjMand

Sweet Sophie i Aalborg - sikkert sommerhit

Recommended Posts

Altså, Aalborg har virkelig noget kørende for sig i disse måneder.

Og nu ser jeg, at @Sweet Sophie er tilbage i resten af juli måned i Nordens Paris: https://annoncelight.dk/showad/245220

Hun er omtalt flere gange før; lige som de andre anmeldere har jeg haft en virkelig god oplevelse sammen med hende. Billederne taget foran spejlet på hendes profil er af hende selv, i det værelse jeg har besøgt hende i. Og ja, hendes bryster er virkelig ligeså dejlige som de ser ud. ;-) Jeg besøgte hende i en fin lejlighed i Aalborg som en fødselsdagsgave til mig selv, sidste gang hun var her, i den sidste halvdel af juni. Og det var den bedste gave ever!

Sweet Sophie er smilende og glad og super serviceminded. Hun er, som i navnet, virkelig sød og bare dejlig at være sammen med. Hun kysser virkelig godt, hot og længe. Hendes fransk er absolut glimrende. Ens pik føler sig straks hjemme mellem hendes skønne, skønne bryster. Og der er noget ganske fantastisk i en ridetur med Sophie og de der bryster på toppen. Hun kan rigtig godt lide doggy, og hvem kan ikke lide piger, der godt kan lide doggy. ;-)

Men først og fremmest er det hendes vindende væsen, smil og glæde, som gør, at jeg ikke vil tøve med at besøge hende igen. Og selvom jeg er glad for at have ferie, ærgrer det mig at jeg ikke kan fange hende mens hun er i Aalborg denne gang. For hun er i ordets virkelige betydning en glædespige, som fortjener det allerbedste. Og næste gang hun er i Aalborg, så er jeg der som en mis! <3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 3 timer siden:

Altså, Aalborg har virkelig noget kørende for sig i disse måneder.

Og nu ser jeg, at @Sweet Sophie er tilbage i resten af juli måned i Nordens Paris: https://annoncelight.dk/showad/245220

Hun er omtalt flere gange før; lige som de andre anmeldere har jeg haft en virkelig god oplevelse sammen med hende. Billederne taget foran spejlet på hendes profil er af hende selv, i det værelse jeg har besøgt hende i. Og ja, hendes bryster er virkelig ligeså dejlige som de ser ud. ;-) Jeg besøgte hende i en fin lejlighed i Aalborg som en fødselsdagsgave til mig selv, sidste gang hun var her, i den sidste halvdel af juni. Og det var den bedste gave ever!

Sweet Sophie er smilende og glad og super serviceminded. Hun er, som i navnet, virkelig sød og bare dejlig at være sammen med. Hun kysser virkelig godt, hot og længe. Hendes fransk er absolut glimrende. Ens pik føler sig straks hjemme mellem hendes skønne, skønne bryster. Og der er noget ganske fantastisk i en ridetur med Sophie og de der bryster på toppen. Hun kan rigtig godt lide doggy, og hvem kan ikke lide piger, der godt kan lide doggy. ;-)

Men først og fremmest er det hendes vindende væsen, smil og glæde, som gør, at jeg ikke vil tøve med at besøge hende igen. Og selvom jeg er glad for at have ferie, ærgrer det mig at jeg ikke kan fange hende mens hun er i Aalborg denne gang. For hun er i ordets virkelige betydning en glædespige, som fortjener det allerbedste. Og næste gang hun er i Aalborg, så er jeg der som en mis! <3<3<3

Thank you very much darling for warm words <3<3<3 see you in August then!

With love,

Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 1 time siden:

Wow - Hende tror jeg skal besøges i denne uge - virkelig flot kvinde ;)

God fornøjelse! Jeg er meget misundelig. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot Anmeldelse  

Er spejl billederne virkelig ægte  af Sweet Sophie ? 

Hun ser super dejlig ud. Virkeligt flotte store naturlige bryster,

og pæne ben.

Hvis hun samtidigt er så sød og dejligt at være 

sammen med som i skriver er det næsten for godt,

må absolut besøge hende.

Har langt til Aalborg så det skulle ikke gerne være fake,

som en del af de udenlandske piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas B skrev, for 31 minutter siden:

Flot Anmeldelse  

Er spejl billederne virkelig ægte  af Sweet Sophie ? 

Hun ser super dejlig ud. Virkeligt flotte store naturlige bryster,

og pæne ben.

Hvis hun samtidigt er så sød og dejligt at være 

sammen med som i skriver er det næsten for godt,

må absolut besøge hende.

Har langt til Aalborg så det skulle ikke gerne være fake,

som en del af de udenlandske piger.

 

Jeps. Spejlbillederne er ægte. Og jeps, hendes bryster er virkelig flotte. Og er man sød ved hende, er hun i hvert fald sød ved en. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 20 minutter siden:

Jeps. Spejlbillederne er ægte. Og jeps, hendes bryster er virkelig flotte. Og er man sød ved hende, er hun i hvert fald sød ved en. ;)

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en aftale med hende imorgen - ser frem til at møde hende og ikke. Mindst nyde de store dejlige bryster - ser frem til mødet - hun virker sød :)

jeg er meget vlid og elsker kys, så er dikker på vi får et dejligt møde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, 1 time siden:

Har en aftale med hende imorgen - ser frem til at møde hende og ikke. Mindst nyde de store dejlige bryster - ser frem til mødet - hun virker sød :)

jeg er meget vlid og elsker kys, så er dikker på vi får et dejligt møde 

B)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre 

jeg besøgte Sweet Sophie Idag, det var en fantastisk oplevelse, hun har en super flot krop med de mest fantastiske ægte  bryster, også er hendes væsen og personlighed bare udenfor nummer, denne oplevelse er helt klart i min top 3 overall, det er virkelig GFE jeg fik og tog 30 min med SF og var der lidt længere uden det var hende der pressede på, så tror sagtens der kunne være gået 5-10 mere.

så kan kun give min varmeste anbefalinger og skal helt klart besøge hende igen

Ved at hun overvejer at komme længere ned i Jylland i fremtiden 

og til Sophie Thanks for your personalty og your Nice perfomance

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 8 timer siden:

Hej Brødre 

jeg besøgte Sweet Sophie Idag, det var en fantastisk oplevelse, hun har en super flot krop med de mest fantastiske ægte  bryster, også er hendes væsen og personlighed bare udenfor nummer, denne oplevelse er helt klart i min top 3 overall, det er virkelig GFE jeg fik og tog 30 min med SF og var der lidt længere uden det var hende der pressede på, så tror sagtens der kunne være gået 5-10 mere.

så kan kun give min varmeste anbefalinger og skal helt klart besøge hende igen

Ved at hun overvejer at komme længere ned i Jylland i fremtiden 

og til Sophie Thanks for your personalty og your Nice perfomance

  

I am glad you enjoyed our time together <3 thank you darling, see you soon again

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Hej i forum

Har ikke før besøgt en gp, men efter at have læst med herinde på det seneste blev jeg overbevist om at Sweet Sophie måtte besøges.

Kan kun sige WAOUW en pige :wub:

Hun er ganske rigtigt som andre har beskrevet, fik en time i hendes fantastiske selskab i går formiddag, og alle superlativerne der er beskrevet om hende kan jeg kun bakke 100% op om.

 

Så et stort tak herfra til dem som har anbefalet Sophie, og en kæmpe tak til Sophie :rolleyes: for en dejlig formiddag, svævede på en sky resten af dagen :D

Valderrrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 30 minutter siden:

Hej i forum

Har ikke før besøgt en gp, men efter at have læst med herinde på det seneste blev jeg overbevist om at Sweet Sophie måtte besøges.

Kan kun sige WAOUW en pige :wub:

Hun er ganske rigtigt som andre har beskrevet, fik en time i hendes fantastiske selskab i går formiddag, og alle superlativerne der er beskrevet om hende kan jeg kun bakke 100% op om.

 

Så et stort tak herfra til dem som har anbefalet Sophie, og en kæmpe tak til Sophie :rolleyes: for en dejlig formiddag, svævede på en sky resten af dagen :D

 Valderrrama

Thank you honey <3:D hope to make you “fly” again!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, for 19 minutter siden:

Jer der har været der, kan i fortælle hvor i Aalborg hun holder til?

her tænker jeg ikke på en præcis adresse. Men bydel. :)

I am in a heart of Aalborg old town, close to Caféministeriet. It’s private entrance in a backyard ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Er virkelig træt! , men kan ikke lade være med at dele mine oplevelse med Sweet Sophie i eftermiddag

samtale og SMS gav indtryk af at dette var en dejlig positiv kvinde - ankom til stedet som er perfekt diskret.

Blev modtaget af nok den sødeste og frækkeste kvinde jeg har set til dato.

der var kemi med det samme og efter badet begyndte nok den frækkeste oplevelse jeg har haft - det hele var fyldt af smil og grin og ikke mindst frække toner.

At have 45 min i hendes selskab er det bedste jeg har givet mig selv - hun er utrolig sød, fræk, sexet, energisk - helt perfekt - måtte stoppe hende 2 gange indenfor 5 minutter , da det var tæt på jeg kom - jeg fik styr på den lille og vi havde det fedt indtil jeg måtte overgive mig 

De 2 timer hjem i bil var med smil på læben og den fede fornemmelse om at det havde været en succes.

Der er ingen tvivl om, at jeg nok har fundet den GP som man har søgt efter i årevis , men har uden tvivl fundet en person som er intet mindre end en diamant. - Hun bliver med sikkerhed en jeg vil besøge igen og igen, hvor man kan udvikle gen ad vejen.

kunne skrive meget mere, men er bare træt og vil falde i søvn med et smil på læben.

Den sidste ting er - hvis i får en aftale med hende - så skal hun behandles ordentligt og med respekt ellers

 

Dear Sophie - You Are a Star <3<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 29 minutter siden:

Kære alle

Er virkelig træt! , men kan ikke lade være med at dele mine oplevelse med Sweet Sophie i eftermiddag

samtale og SMS gav indtryk af at dette var en dejlig positiv kvinde - ankom til stedet som er perfekt diskret.

Blev modtaget af nok den sødeste og frækkeste kvinde jeg har set til dato.

der var kemi med det samme og efter badet begyndte nok den frækkeste oplevelse jeg har haft - det hele var fyldt af smil og grin og ikke mindst frække toner.

At have 45 min i hendes selskab er det bedste jeg har givet mig selv - hun er utrolig sød, fræk, sexet, energisk - helt perfekt - måtte stoppe hende 2 gange indenfor 5 minutter , da det var tæt på jeg kom - jeg fik styr på den lille og vi havde det fedt indtil jeg måtte overgive mig 

 De 2 timer hjem i bil var med smil på læben og den fede fornemmelse om at det havde været en succes.

Der er ingen tvivl om, at jeg nok har fundet den GP som man har søgt efter i årevis , men har uden tvivl fundet en person som er intet mindre end en diamant. - Hun bliver med sikkerhed en jeg vil besøge igen og igen, hvor man kan udvikle gen ad vejen.

kunne skrive meget mere, men er bare træt og vil falde i søvn med et smil på læben.

Den sidste ting er - hvis i får en aftale med hende - så skal hun behandles ordentligt og med respekt ellers

 

Dear Sophie - You Are a Star <3<3 

Kill me softly please :D:rolleyes:<3<3

Thank you darling! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 22 timer siden:

Hvor det glæder mig at du havde samme gode oplevelse, @Boobsandgb :-)

 

Jeg er evig taknemmelig for dit indlæg - ellers havde jeg ikke taget beslutningen om at møde den skønne kvinde

Hele din adfærd bevidner om, at du er et godt empatisk menneske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas B skrev, den 17/7/2018 at 13:35:

Flot Anmeldelse  

Er spejl billederne virkelig ægte  af Sweet Sophie ? 

Hun ser super dejlig ud. Virkeligt flotte store naturlige bryster,

og pæne ben.

Hvis hun samtidigt er så sød og dejligt at være 

sammen med som i skriver er det næsten for godt,

må absolut besøge hende.

Har langt til Aalborg så det skulle ikke gerne være fake,

som en del af de udenlandske piger.

 

Du kan være 100% sikker på det er hende på billederne, jeg har besøgt hende flere gange og hun er så dejlig. Billederne er fra hygge rummet. 2 U sweet Sophie C U soon big kiss fra 9 oclock guy <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 minutter siden:

Du kan være 100% sikker på det er hende på billederne, jeg har besøgt hende flere gange og hun er så dejlig. Billederne er fra hygge rummet. 2 U sweet Sophie C U soon big kiss fra 9 oclock guy <3

See you soon sweetie <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, den 17. juli 2018 at 23:57:

Hej Brødre 

jeg besøgte Sweet Sophie Idag, det var en fantastisk oplevelse, hun har en super flot krop med de mest fantastiske ægte  bryster, også er hendes væsen og personlighed bare udenfor nummer, denne oplevelse er helt klart i min top 3 overall, det er virkelig GFE jeg fik og tog 30 min med SF og var der lidt længere uden det var hende der pressede på, så tror sagtens der kunne være gået 5-10 mere.

så kan kun give min varmeste anbefalinger og skal helt klart besøge hende igen

Ved at hun overvejer at komme længere ned i Jylland i fremtiden 

og til Sophie Thanks for your personalty og your Nice perfomance

 

Er der nogen der ved hvor langt sydpå i Jylland Sweet Sophie kunne have planer om at komme i

fremtiden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas B skrev, for 43 minutter siden:

Er der nogen der ved hvor langt sydpå i Jylland Sweet Sophie kunne have planer om at komme i

 fremtiden ?

Hello Jonas :) I plan to visit Kolding in November. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...