Hop til indhold
riberhus

Sugardating - what to and not to do?

Recommended Posts

Hej,

Ved ikke helt hvor denne skal postes, men tænkte at jeg ville få stryg ved at lægge den i Sugardating anmeldelser/efterlysninger.

Har ikke prøvet Sugardating og har ikke meget tiltro til de portaler og løsninger der findes, iæsr ikke efter at ha læst lidt i forummet herinde.

Men er det bare mig og min forståelse af va sugardating er, der er helt galt på den?

For mig er det tanken om at et mere intimt forhold til en yngre pige, hvor begge parter får noget ud af det og økonomien derfor ikke fremstår som det vigtigste over tid. Har haft en del af den slags forhold i det virklige liv, seføli helt uden økonomiske forpligtigelser, men ved godt at sådan foregår det jo ikke her :)

Men fra mange anmeldelser ser det for mig ud som om at det mest handler om sex, som med en prositueret og ofte til højere priser - kan heller ikke helt forstå det med, at de ofte anmeldes som prosituerede dvs. som nogen man bare skriver til og booker til sex - for mig ville den relation være noget mere een til een eller ihvertfald at pigen max så 2-3 stykker ellers går konceptet lissom lidt i vasken for mig.

Er jeg helt gal på den?

Findes den slags?

og hvis man skal prøve det, va anbefaler i så som de bedste portaler osv.

Lad det være sagt, vil ikke spilde en formue på at blive hustlet af små portaler og griske tøser, så er det stadig nemmere at finde noget i den virklige verden

/Ostemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 9 minutter siden:

Lad det være sagt, vil ikke spilde en formue på at blive hustlet af små portaler og griske tøser, så er det stadig nemmere at finde noget i den virklige verden

Du har helt ret i din formodning.

SD er for 98 % vedkommende ganske alm. prostitution. Dog til højere priser og pigen kan vælge fra/til efter for godtbefindende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

SD er for 98 % vedkommende 

Og det ved du fordi? ... Du gætter ud i den blå luft. :D

riberhus skrev, for 15 minutter siden:

For mig er det tanken om at et mere intimt forhold til en yngre pige, hvor begge parter får noget ud af det og økonomien derfor ikke fremstår som det vigtigste over tid. Har haft en del af den slags forhold i det virklige liv, seføli helt uden økonomiske forpligtigelser, men ved godt at sådan foregår det jo ikke her :)

Det er svært helt at gennemskue, hvad du spørger om? Hvis du har prøvet den type forhold, hvad er så pointen med din post? Jeg er helt enig med dig i, at det meste, der står herinde i forum om sugardating bare handler om amatør-prostitution, der lige så godt kunne foregå via annoncelight (hvor nogle af de samme aktører jo også findes). Men det siger jo også en del om dette forum, såvel som om de der sugar-sider.

Når det er sagt, så kan man støde på helt andre typer oplevelser ad den vej. Jeg har haft et lidt længerevarende "forhold" med udlandsrejse og den slags - det ville være svært med gp. Jeg mødte også en på sugardaters, der ikke ville have noget som helst, bortset fra at jeg skulle betale for et setup (restaurant og hotel) - for hende var det en del af en fantasi. Men det bedste ved konceptet var nu, når jeg oplevede gensidig lyst og fravær af de sædvanlige stramme regler, der typisk er ved gp'er (især tidsfaktoren) - uanset om det var med betaling for hvert møde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det lidt mere end almindelig prostitution og til lavere priser (i de fleste tilfælde).

I år har jeg mødt en, hvor jeg betaler omkring 500, 3, hvor jeg betaler omkring 1000, en hvor vi bare deler lejen af værelse(da vi bor langt fra hinanden),  og en hvor jeg bare betaler middagen.

I mine øjne burde sugardating være noget af det sidste, men jeg kommer ofte i kontakt med unge piger som vil have 2-3000 eller mere for et møde uden sex-garanti., og sidstnævnte er vel dyrere end en prostitueret

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Du har helt ret i din formodning.

SD er for 98 % vedkommende ganske alm. prostitution. Dog til højere priser og pigen kan vælge fra/til efter for godtbefindende.

 

sikke noget vrøvl
havde besøg i går, hun var sulten lavede paste som hun spiste og drak en vand, jeg vin. vi snakkede en times tid
gik måske en god halv time i soveværelset, og røg en smøg og grinede bagefter i haven
hun kørte igen, faktisk til slagelse og fik 1500
det er ret normalt
enkelte har noget med tid, men aldrig med klokke på 

og fik så også svaret på riberhuses indlæg og tråden, med det indlæg
 

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 41 minutter siden:

For mig er det lidt mere end almindelig prostitution og til lavere priser (i de fleste tilfælde).

I år har jeg mødt en, hvor jeg betaler omkring 500, 3, hvor jeg betaler omkring 1000, en hvor vi bare deler lejen af værelse(da vi bor langt fra hinanden),  og en hvor jeg bare betaler middagen.

I mine øjne burde sugardating være noget af det sidste, men jeg kommer ofte i kontakt med unge piger som vil have 2-3000 eller mere for et møde uden sex-garanti., og sidstnævnte er vel dyrere end en prostitueret

tak, og det bekræfter at sugardating jo er noget andet end calgirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra de "anmeldelser" og "efterlysninger" og andet herinde får man det indtryk at man bare kan skrive og spørge efter sex (mod betaling) og i mange tilfælde få det. Dét er i mine øjne helt og aldeles prostitution. Nok kan kulissen være anderledes og der kan være mere kommunikation før/efter men begge parter går ind i det med sex/penge for øje og dét er prostitution. 

Meget få mænd i dagens DK kan honorere de illusioner mange SB'er nok har om at blive en holdt kvinde og som vi har kunnet læse om i medierne hvor nogle udenlandske piger næsten kan leve i sus og dus for daddy's penge. Ingen pige kan leve for 2-5.000/mdr og bliver nødt til at have flere hopsakarle.

Men hver sin smag og held og lykke til både nuværende og nye brugere af SBs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror kun, jeg har oplevet 2 gange i år, at sexen varede mindre end en time, og så var det, fordi hun var overraskende dejlig.

De fleste af besøgene varede over 3 timer. (Ikke med sex hele tiden altså)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Begrebet sugarbabe mener jeg har ændret sig en del efter sugardating.dk’s indtog. I “gamle dage” var det ganske som trådstarters opfattelse en mere intim relation, med mindre vægt på tid og mere vægt på gaver og forkælelse og ikke nødvendigvis kontant honorar involveret. Men det er min opfattelse at den slags sugarbabes/daddies er svære at finde i dag.

Redigeret af Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
riberhus skrev, for 4 timer siden:

Er jeg helt gal på den?

 Findes den slags?

I have also considered SD. I is tempting. I agree with many views here. It is overpriced prostitution. Maybe for women some form of prostitution light.

The risk is the man not being able to distinguish emotionally. He can grow an emotional attachment. Over time this can get quite costly for the man. I would personally not like to grow a pseudo relationship like that. Then I am much happier going to a real prostitute. This is much more rational and easy to control.

I do believe that real sugardaddy relationships exist. But in this type of relation, money does not change hands in a money for service transaction.The man act as the stable financial counterpart to the younger woman, providing for all or most material needs. This type of relationship is rare in the west, but we do actually see it sometimes. Especially with celebrities, millionaires, etc. 

I do think it is possible to obtain this with middle class type income. But then you would have to look for women outside Denmark. This is also scam infested territory. Drop me a mail and I can give you some tips ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Ud fra de "anmeldelser" og "efterlysninger" og andet herinde får man det indtryk

Men det er ikke givet, at de er repræsentative for noget. Det her er en side, der er oprettet for at diskutere prostitution - det er ikke givet den tiltrækker et repræsentativt udsnit af brugere af sugardating.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden:

Ud fra de "anmeldelser" og "efterlysninger" og andet herinde får man det indtryk at man bare kan skrive og spørge efter sex (mod betaling) og i mange tilfælde få det. Dét er i mine øjne helt og aldeles prostitution. Nok kan kulissen være anderledes og der kan være mere kommunikation før/efter men begge parter går ind i det med sex/penge for øje og dét er prostitution. 

Meget få mænd i dagens DK kan honorere de illusioner mange SB'er nok har om at blive en holdt kvinde og som vi har kunnet læse om i medierne hvor nogle udenlandske piger næsten kan leve i sus og dus for daddy's penge. Ingen pige kan leve for 2-5.000/mdr og bliver nødt til at have flere hopsakarle.

Men hver sin smag og held og lykke til både nuværende og nye brugere af SBs

Det kan man overhovedet ikke bestille

Du kan sgu da ikke bruge den her side til at konkludere noget på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Men det er ikke givet, at de er repræsentative for noget. Det her er en side, der er oprettet for at diskutere prostitution - det er ikke givet den tiltrækker et repræsentativt udsnit af brugere af sugardating.dk

Det har du selvfølgelig ret i, men nu er Sugardating jo ikke kun omtalt/behandlet herinde men også i diverse medie (på godt og ondt)

Tag bare Jaqueline som eksempel. Uanset hvor charmerende hun virkede så var hun da godt og grundigt disillusioneret. Hun troede jo blindt på prinsen på den hvide hest fandtes og at hesten var lavet af guld.

Og efter begrebet sugardating blev udbredt har det jo ført til en glidebane hvor selv helt unde piger har givet blows osv. for en tur på mac D eller en biografbillet.

Men som sagt så hver sin lyst og der er jo tydeligvis et marked for det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 11 timer siden:

Og efter begrebet sugardating blev udbredt har det jo ført til en glidebane hvor selv helt unde piger har givet blows osv. for en tur på mac D eller en biografbillet

Du blander ting sammen. Blow for burger er et ung-til-ung koncept, som intet har med SD at gøre, det var udbredt længe SD kom på dagsordenen. Tænk fx på pigen fra Fredericia, der blev dømt for falsk voldtægtsanmeldelse efter hun havde sex med nogle drenge for penge til en busbillet tilbage i 2008.

Gina-dokuen viser en mere nuanceret historie end du gengiver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 15/7/2018 at 12:26:

Det er svært helt at gennemskue, hvad du spørger om? Hvis du har prøvet den type forhold, hvad er så pointen med din post?

 

Jeg har prøvet det i den virklige verden - altså forhold til piger der var meget yngre end mig selv fordi vi begge havde lyst - Jeg betalte ikke penge for det var den gensidige lyst og spænding der var i centrum, selvom jeg da nok betalte hvis vi gik ud og spise etc. men pengene var ikke grunden til de var der.

Jeg gør mig ingen illusioner om at det fungerer lissådan her, ihvertfald ikke i starten, men der skal være mere i det fra pigens side end bare ønsket om penge, ellers fungerer det ikke for mig.

Derfor var mit spørgsmål bare findes det i det såkaldte "sukker miljø" for alt va jeg læser herninde under sugardating boardet, virker på mig mest som amatør prostitution, hvor sex betales pr. minut...sådan lidt firkantet sagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...