Hop til indhold
Guest trille8700

Telefonsex betaling?

Recommended Posts

Guest trille8700

Jeg har et stykke tid overvejet og tilbyde telefonsex

Men hvordan skal betalingen forgå?

Jeg ønsker ikke og bruge min private mobilpay

Del dette indlæg


Link til indlæg

du kan oprette en mobilepay der hører til dit cvr og det telefonnummer du tilknytter til telefonsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Jeg har mobilpay sat op til min arbejds mobil og det funger jo super på den måde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700

Jeg tilstår gerne at de få penge jeg tjener betaler jeg ikke skat af

og har jeg en mobilpay konto til min Arb telefon risikere jeg vel at banken imberetter beløbet til skat

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tilstår gerne at de få penge jeg tjener betaler jeg ikke skat af

og har jeg en mobilpay konto til min Arb telefon risikere jeg vel at banken imberetter beløbet til skat

Jamen det skal du ikke tænke på. Så betaler vi andre jo bare dét mere, så samfundsbudgettet kan gå op;)

Penge i banken kan SKAT se. Dét har du ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
trille8700 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tilstår gerne at de få penge jeg tjener betaler jeg ikke skat af

og har jeg en mobilpay konto til min Arb telefon risikere jeg vel at banken imberetter beløbet til skat

"Få" penge er et vidt begreb.

Hvis du holder niveauet på linje med en aktiv tøjsælger på nettet,vil jeg ikke være så nervøs for skat,hvis du ellers har din ryg fri på det plan:)

Jeg tilstår også gerne og financere mine sexkøb for sorte penge fra min pølsevogn;)

Husk,det går ofte galt når grådigheden tager over.

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700

tror ikke lige det kommer på tale med grådighed her.

jeg har max 2 kunder om måneden, jeg gør det udelukkende for og og kunne komme lidt nemmere gennem måneden

Redigeret af trille8700

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den ‎16‎-‎07‎-‎2018 at 00:18:

Jeg tilstår også gerne og financere mine sexkøb for sorte penge fra min pølsevogn;)

Enzo

Pølse ud=pølse ind, som man siger. Det giver god mening :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, den 15/7/2018 at 23:47:

Jeg tilstår gerne at de få penge jeg tjener betaler jeg ikke skat af

og har jeg en mobilpay konto til min Arb telefon risikere jeg vel at banken imberetter beløbet til skat

Trille, først skal du aflevere 20 % i moms. Derefter skal du afregne din træk-% plus 8 % am-bidrag. Resten er til dig selv. 

Når de danske glædesdamer har priser, der ligger over fx advokater, der af honoraret skal betale både andre ansatte, lokaler moms og skat - ja, så er det fordi at det gør damerne også. Det er bl.a. derfor at du får en bon/kvittering, når du betaler. 

En del af de udenlandske damer betaler muligvis ikke skat og moms, det er bl.a. derfor de er så billige, og det er ligesom i andre brancher, fx steder hvor du kan blive klippet for 90 kr. eller tage et kørekort for 5.000 kr. eller nyde en stor pizza til 35 kr.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 36 minutter siden:

Trille, først skal du aflevere 20 % i moms. Derefter skal du afregne din træk-% plus 8 % am-bidrag. Resten er til dig selv. 

Når de danske glædesdamer har priser, der ligger over fx advokater, der af honoraret skal betale både andre ansatte, lokaler moms og skat - ja, så er det fordi at det gør damerne også. Det er bl.a. derfor at du får en bon/kvittering, når du betaler. 

En del af de udenlandske damer betaler muligvis ikke skat og moms, det er bl.a. derfor de er så billige, og det er ligesom i andre brancher, fx steder hvor du kan blive klippet for 90 kr. eller tage et kørekort for 5.000 kr. eller nyde en stor pizza til 35 kr.  

3o år on/off som kunde 

500+ besøg alle nationaliteter mest thai-danske privat/diskret.

er blevet tilbudt 1 kvittering et sted.:D

så steder hvor tingene-går lige efter bogen-er vist meget få.

hvordan kan det egentlig kontrolleres om en pige har 5 eller 10 gæster på en dag ?

skat vorderer vel bare om indtægten -svarer til en normal levevis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du fx har 20 kunder om året som samlet betaler mindre end 50.000, så skal du hverken momsregistreres eller betale moms. Man skal dog altid betale skat af indtægt og faktisk også gaver fra andre end nærtstående (som ikke bliver givet i forbindelse med særlige mærkegaver). Så modtager en ung studine fx 2000 kr. fra sin SD skal det opgives til SKAT (af studinen). Men det sker selvfølgelig ikke, og det har jeg det personligt fint med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

3o år on/off som kunde 

500+ besøg alle nationaliteter mest thai-danske privat/diskret.

er blevet tilbudt 1 kvittering et sted.:D

så steder hvor tingene-går lige efter bogen-er vist meget få.

hvordan kan det egentlig kontrolleres om en pige har 5 eller 10 gæster på en dag ?

skat vorderer vel bare om indtægten -svarer til en normal levevis.

Du ved også godt, hvorfor vi ikke kan give en kvittering, ikke? ;-) Jeg gav hjertens gerne en kvittering, det duer bare ikke at I kan se CVR.nr.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 26/7/2018 at 22:55:

Du ved også godt, hvorfor vi ikke kan give en kvittering, ikke? ;-) Jeg gav hjertens gerne en kvittering, det duer bare ikke at I kan se CVR.nr.... 

Ovenstående rummer mange af sexmarkedets absurditeter osv. (Dette er ikke rettet mod Liv personligt, men mere generelt den business det er at købe/sælge sex). For det første hvad skulle mange bruge en kvittering til? Hverken ved køb af sex eller hash har man brug for en kvittering, så det er en falsk problemstilling. Mere pudsigt er det, at Liv og andre i branchen er registreret som virksomheder men af forskellige årsager nødt til at være hemmelige. Man er en virksomhed, men så alligevel ikke. Man vil behandles som en serviceudbyder, betale skat, fratrække udgifter, men samtidig holde det hemmeligt over for kunderne hvem man er. Det er et meget stort paradoks (omend jeg forstår kvinderne). Og formentlig i strid med både dansk og EU-ret at sælge en serviceydelse uden at kunden kan identificere, hvem sælger er. Fx er det meget meget svært som kunde at lægge sag an, hvis man ikke fik det man aftalte, hvis sælger er hemmelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 25 minutter siden:

Man er en virksomhed, men så alligevel ikke.

Jo, man er en virksomhed; myndighederne ved jo godt hvem man er, det er kun Jer der ikke ved det. Og med god grund, desværre..... 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine virksomheder er bund-reelle og jeg har intet problem med at mine gæster kan tjekke min cvr-nr. Jeg har 2  virksomheder, den ene er lønsumsregistreret og den anden er momset, jeg er også fodterapeut og disse behandlinger er der ikke moms på, men lønsum i stedet. størstedelen af mine gæster betaler kontant da det ikke må ses nogen steder for deres vedkommende, men jeg har da nogle der får kvittering hvis de ønsker det fordi de kan trække massage fra og her uddyber jeg ikke hvad det er for en massage, hvilket er til gavn for dem. Jeg skriver noget andet på regningen så det netop kan trækkes fra, det har jeg intet problem med, der er moms på massage alligevel uanset om jeg skriver det ene eller det andet på regningen.Jeg laver selv regninger på det jeg modtager men skriver blot f.eks "halvanden times massage udvidet2, da jeg ikke ønsker mine revisor kender til det egentlige da han er god ven af min far.

Redigeret af malle1980
ekstra oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 20 minutter siden:

Mine virksomheder er bund-reelle og jeg har intet problem med at mine gæster kan tjekke min cvr-nr. Jeg har 2  virksomheder, den ene er lønsumsregistreret og den anden er momset, jeg er også fodterapeut og disse behandlinger er der ikke moms på, men lønsum i stedet. størstedelen af mine gæster betaler kontant da det ikke må ses nogen steder for deres vedkommende, men jeg har da nogle der får kvittering hvis de ønsker det fordi de kan trække massage fra og her uddyber jeg ikke hvad det er for en massage, hvilket er til gavn for dem. Jeg skriver noget andet på regningen så det netop kan trækkes fra, det har jeg intet problem med, der er moms på massage alligevel uanset om jeg skriver det ene eller det andet på regningen.Jeg laver selv regninger på det jeg modtager men skriver blot f.eks "halvanden times massage udvidet2, da jeg ikke ønsker mine revisor kender til det egentlige da han er god ven af min far.

Der er jo stor forskel på hvad konsekvenserne for afsløring vil/kan medføre. Er der ikke så meget at frygte, jamen så er det jo heller ikke et problem at oplyse et CVR.nr.  Ud fra dit korte indlæg fornemmer jeg, at du nok ikke synes det vil være fedt,  hvis din far blev bekendt med at du også laver andet end at massage fødder.   Et eller andet sted har du jo nok vurderet lidt på risikoen sat i forhold til at dem der kan få en kvittering også kan finde din identitet.

End andet ting er at der snakkes og sladres både i og udenfor branchen.  Det at din revisor kender din far, er jo også et slags "svagt led i kæden".  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...