Hop til indhold

Thaimassage med Dansk pige

Featured Replies

Skrevet

God aften!

Jeg ved ikke hvor denne her efterlysning passer ind henne af. Bær over med mig hvis jeg får postet den et forkert sted.

Jeg har prøvet mange thai'er, og kommer sikkert til at prøve mange flere, men pludselig meldte lysten sig til en god omgang massage, ligesom thai/oliemassage, men blot med en dansk pige. Findes dette? Jeg tænker ikke på at gå ind på et bordel, og tilkøbe sig massagedelen, men mere en klinik, eller privat sted.

Der må gerne være mulighed for blot en håndtrold til happy ending.

Ligesom hedengangne Gitte ved Glostrup station. Her kunne man få en gedign gennemført massage, og den vildeste langsomme håndtrold så man til sidst ikke kunne holde sig tilbage :)

JJ

Redigeret af JJ4Solo

Skrevet
AlfaN skrev, for 21 minutter siden:

Søg på Daylia. Dog ikke dansk. 

Det giver desværre ikke nogen søgeresultater herinde.

JJ

Skrevet
JJ4Solo skrev, for 6 minutter siden:

1000 tak. Det ser meget spændende ud.

Prøv at søg herinde på hendes navn. Jeg er bare pisse irriteret over jeg sidder så langt væk fra hende ;) 

Skrevet
JJ4Solo skrev, for 38 minutter siden:

Det giver desværre ikke nogen søgeresultater herinde.

JJ

Staver vidst ik for godt. 

Skrevet

Fluer de massage, Hvidovre torv, en vel nok meget moden dansk kvinde med særdeles godt håndelag, og en spændende trold til afslutning, hun er svagtseende/blind men masserer fint, sider de der har været der...

lad os gerne læse dine oplevelser

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Staver vidst ik for godt. 

Hun hedder heller ikke Daylia men Dalya - såå ;)

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 14 timer siden:

Fluer de massage, Hvidovre torv, en vel nok meget moden dansk kvinde med særdeles godt håndelag, og en spændende trold til afslutning, hun er svagtseende/blind men masserer fint, sider de der har været der...

lad os gerne læse dine oplevelser

Umiddelbart signalerer hendes hjemmeside at der ikke opnås massage "de intime steder", men jeg kan forstå på dig, at en håndtrold er en mulighed.

Kan du skrive lidt mere om hende, alder, udseende, etc?

JJ

Skrevet
JJ4Solo skrev, for 17 minutter siden:

Umiddelbart signalerer hendes hjemmeside at der ikke opnås massage "de intime steder", men jeg kan forstå på dig, at en håndtrold er en mulighed.

Kan du skrive lidt mere om hende, alder, udseende, etc?

JJ

det samme sted

har ikke selv besøgt

https://www.eroguide.dk/forum/topic/89671-søde-modne-madame-edith-i-hvidovre/

• 2 weeks later...
Skrevet
JJ4Solo skrev, den 14/7/2018 at 19:27:

God aften!

Jeg ved ikke hvor denne her efterlysning passer ind henne af. Bær over med mig hvis jeg får postet den et forkert sted.

Jeg har prøvet mange thai'er, og kommer sikkert til at prøve mange flere, men pludselig meldte lysten sig til en god omgang massage, ligesom thai/oliemassage, men blot med en dansk pige. Findes dette? Jeg tænker ikke på at gå ind på et bordel, og tilkøbe sig massagedelen, men mere en klinik, eller privat sted.

Der må gerne være mulighed for blot en håndtrold til happy ending.

Ligesom hedengangne Gitte ved Glostrup station. Her kunne man få en gedign gennemført massage, og den vildeste langsomme håndtrold så man til sidst ikke kunne holde sig tilbage :)

JJ

Måske ikke decideret thai massage, men i hvertfald olie massage.

Super god massage

Redigeret af Gløden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.