Hop til indhold
Nanuaraq

Søde modne madame Edith i Hvidovre

Recommended Posts

TIL HVIS DU KAN LIDE TANKEN OM EN SØD OG MEGET MODEN DAME (62 år) SOM GIVER DIG UDLØSNING

Nu skal søde Edith altså have et ord med på vejen:

https://lykke-delfin.dk/

Mit første indtryk af stedet var, at det altså var rart at besøge et sted som ikke ligger i en trappeopgang hvor man kan støde på naboer, men er en lille fortovsforretning, som set udefra er en forholdsvis uskyldig massagesalon. Men Edit masserer alle de stive lemmer, også den stivhed der i modsætning til resten af kroppen kommer når man ikke bruger lemmet. Det plejer jo ellers at være omvendt. Husk at bestille tid i forvejen.

Pænt sted, madame lukker og låser døren efter dig så der ikke kommer andre kunder, og behandlingen foregår inde bagved.

Der er ingen seng, men en massagebriks, så der ikke er tvivl om, at vi er her for at få lidt hjælp til ømheden. Ingen kæresteagtig oplevelse, det er ikke det vi er her for. Madame sørger for, at det stive lem kommer af med hvad det skal. Og gør det rart og behageligt undervejs.

Hun er sød, smilende og snakkende. Og blind. Alting foregår i tilsvarende tempo, roligt og adstadigt bliver der sat rent lagen på, mens man taler lidt om vind og vejr, ægteskab og hvad der ellers foregår. Og ja tak, så må man gerne tage tøjet af, så henter madame lige olien.

Sidde op eller ligge ned? Jeg vil gerne sidde op, tak.

Så lidt olie på og nulre. Efterhånden bliver nulreriet til en hånd omkring, også nede om bollerne.

Selv om det bare er en hurtig omgang til 250,- og ikke 'delfinkuren', så har madame ikke travlt. Der er betalt for et kvarter, så det må gerne tage et kvarter.

Jeg oplever en anden slags liderlighed end jeg plejer. Hos glædespigerne mærker jeg lysten og liderligheden gøre mig kulret og få mig til at tage godt fat i pigen. Her hos madame kan man blot slappe af og nyde hånden omkring. Næsten som hvis man sad hjemme i sofaen og lige så stille spillede den lidt. Men her er det bare en kærlig varm kvindehånd. Madame ved godt, at en mand kan lide at blive kælet for pikken. Og længere omme bagi.

Efterhånden som minutterne går får jeg lidt sværere ved at holde samtalen. Madame lader til at være glad for, at behandlingen har sin virkning og lige så stille gør mig mere usammenhængende. Der bliver smilet venligt af mine små støn og taget godt imod den ros, jeg giver hende.

Dejligt at afslutte i hendes hånd, selv om hun måske - trods sin erfaring - ikke helt fornemmer hvornår man skal holde helt op med at køre på den. Hun giver mig tid til at få vejret, og så tørrer vi op.

Vi hyggesnakker lidt mere, og så træder jeg ud i verden igen, med behovet klaret for denne gang.

Redigeret af Nanuaraq
link indsat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt for dit valg, og ros af din anmeldelse.

Tror nu ikke, at jeg selv, nogensinde ville vælge en type som Edith....dertil er der så meget andet godt at vælge imellem. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet Edith og kan tilslutte mig de rosende ord. Hun var nøgen under massagen og der måtte pilles og røres overalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...