Hop til indhold

Recommended Posts

Det var en næsten helt almindelig fredag og jeg skulle i byen med nogle venner. I løbet af dagen voksede liderligheden i mig og må indrømme, at jeg ikke orkede en bytur endte i ligegyldig pige jagt. For slet ikke at tænke på hjemturen, som højst sandsynligt ville ende på thai bordel, hvilket i beruset tilstand aldrig er anbefalingsværdigt.

Så jeg tænkte at et smut et yndlingssted og få uroen ud af kroppen.

Jeg ankommer og bliver om jeg er efter en bestemt pige, men jeg beder telefonpigen om at vælge for mig. Det var en god idé.

Nikoline kommer ind på værelset og ser tæske lækker ud, dejlig tynd, små bryster og en skøn bagdel. Høj og et kønt ansigt "yes" tænkte jeg. Det første hun spørger mig om, er om jeg kysser, for det gør hun altså. Vi aftaler en 1/2 time efter betaling, spørger hun om jeg vil have et bad i et tonefald, der indikerer at det vil hun gerne have jeg gør. Så det gør jeg selvfølgelig - Gensidig respekt.

Bad osv bliver ordnet og vi mødes tilbage i rummet, hvor står og kysser, længe og intenst. Hun finder lidt olie frem, som hun hælder ud over sine bryster og bagefter min pik, mens hun giver min en stille og rolig spiller.

Hun lægger sig på sengen, hvorefter jeg begraver mit hoved imellem hendes ben, hvor jeg møder den dejligste, velsmagende fisse. Hun nyder det tydeligvis og jeg har lyst til at blive ved, men har samtidig alt for meget lyst til at kneppe hende. Det får jeg sagt og hun virker en anelse skuffet, hvilket jeg vælger at betragte som en kompliment.

Jeg sidder på mine knæ, mens hun giver mig et blowjob, det er dejligt men jeg gider, jeg har andre planer. Jeg lægge hende får at tage hende i missionæren. Mens jeg knepper hende, vikler hun sine lange stænger om min hals og jeg bliver meget liderlig. Jeg vil ikke gå i flere detaljer andet en det var meget intenst og drøn lækkert.

Efter aftøring har vi en super hyggelig snak, om børn, dating og hendes erhverv. Hun virker meget ærlig, kalder en spade for en spade og det kan jeg lide.

Jeg snupper et bad mere og smutter. Jeg kommer i byen og har det dejligt afslappet, hvilket pigerne sikkert var glade for.

Nikoline får fuld karakter på alle punkter. Det er sjældent jeg er sammen med en, hvor jeg har lyst til at komme tilbage. Faktisk er det kun sket én gang før.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=601

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...