Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne lækre pige idag, tror aldrig jeg har set så dejlig en krop før WAU, hun er en sød og imødekommende pige,  det eneste lille minus er at hun er lidt svær at kommunikere med, kan ikke engelsk.

Men det er hende på billederne, hun er bare meget pænere i virkeligheden, jeg kan absolut anbefale hende, alt er kondomos hvis nogle gerne vil vide det, og hun kysser umiddelbart ikke, men det er nu helt okay med mig.

Petit fik en helt ny betydning for mig idag ;-) 

https://annoncelight.dk/showad/253139

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, der står ikke hun gør i annoncen, og da hun selv satte gummi på, så var det nok bare sådan det er, ikke et problem for mig, jeg behøvede egentlig bare se på hendes krop så var jeg klar :-o;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige en tur forbi - FÅÅÅÅÅÅRK en smækker lille sag!! Tror aldrig jeg er stødt på så petit og lækker GP..  Og billederne yder hende ikke retfærdighed - det ER hende, men hun er meget mere lækker IRL ;)

Redigeret af AalborgFyr
Tilføjelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, den 12.07.2018 at 23:59:

Au vizitat această fată delicios de azi, nu cred că am văzut atât de minunat un corp înainte de WAU, ea este o fată dulce și prietenoasă, doar o ușoară minus este faptul că ea este un pic mai greu pentru a comunica cu, nu se poate vorbi limba engleză.

Dar este ea pe imagini, ea este mult mai frumoasă în realitate, o pot recomanda cu siguranță, totul este condomos dacă unii ar vrea să știe și nu se sărute imediat, dar e în regulă cu mine.

Petit mi-a adus un nou sens astăzi ;-) 

https://annoncelight.dk/showad/253139

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 2019 Hun er tilbage :D Hold da op en lille pettit sag, Sød og venlig pige og hun kan bevæge det underliv til ug
kommer meget gerne igen
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
deralte skrev, for 54 minutter siden:

Lyder rigtig godt. Hvor i Aalborg holder hun til (ikke nøjagtig adr. men hvilken del af byen?)

Det ser ud til, at billederne er taget fra lejligheden ved Mølleplads. 

Altså de to billeder med det ovale spejl, som er pigernes lille hint på, at det er det fantastisk sted med piger af høj, høj kvalitet de opholder sig.

Redigeret af Thomas N.
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 12 timer siden:

Det ser ud til, at billederne er taget fra lejligheden ved Mølleplads. 

Altså de to billeder med det ovale spejl, som er pigernes lille hint på, at det er det fantastisk sted med piger af høj, høj kvalitet de opholder sig.

Nemlig, de må altså gerne reklamerer med stedet.. syntes det er lidt et kvalitets stempel i sig selv, det kunne være dejligt men en liste hvem som er på vagt på stedet, da der normalt er 3 piger af gangen, det må da også være bedre for business og nemmere for os, så win/win

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, den 28.6.2019 at 20:22:

Nemlig, de må altså gerne reklamerer med stedet.. syntes det er lidt et kvalitets stempel i sig selv, det kunne være dejligt men en liste hvem som er på vagt på stedet, da der normalt er 3 piger af gangen, det må da også være bedre for business og nemmere for os, så win/win

Hun ser skøn ud - Må vist forbi ..... 

Ja det er altid en god oplevelse på det sted - Flere at de skønneste har lagt forbi der (men grunden til at der ikke "reklameres" med stedet er jo at det ikke er en samlet udbyder men frie  kvinder der har forskellige numre ... som flytter ind og ud tilfældigt) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøj, hun ser godt nok dejlig ud. Ung og sprød. Hvis sexen er lige så god som hun er lækker! Mums. Skal da vist have fundet lidt sparepenge og en tur forbi hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne nogen sende mig en PB med adresse på stedet? Jeg har desværre altid måttet holde mig fra området, da jeg har relationer i området som helst ikke skulle se mig- og det piner jo når man læser alle de gode anmeldelser for pigerne på stedet :-/ På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Noname2000 skrev, 1 time siden:

Kunne nogen sende mig en PB med adresse på stedet? Jeg har desværre altid måttet holde mig fra området, da jeg har relationer i området som helst ikke skulle se mig- og det piner jo når man læser alle de gode anmeldelser for pigerne på stedet :-/ På forhånd tak. 

Skriv til pigen, så får du adressen af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Jessyca tirsdag og har et noget andet billede af hende end nogle af de andre anmeldelser. Først og fremmest er det ikke Jessyca på billederne. Hun er fra Romanien og taler ikke Engelsk. En ellers meget petit pige, omkring 152cm høj. Desværre så fik man indtrykket af, at hun er tvunget ud i sit fag. Der var ingen indlevelse, og jeg fik helt ondt af hende. Jeg vil anbefale man vælger en anden GP end Jessyca. F.eks Sweet Sophie eller Kamilla. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undre mig meget om fotoet hvor hun har den skrå skunkvæg og ovalt spejl med skulle være fake.... nu får man da helt lyst til et smut i mølleå fir be/afkræfte...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker for mig som om han prøver at så tvivl om hende. Billederne er tydeligvis ægte (dem fra møllegade stedet) hvor man kan se en rose på hendes venstre lår (eller er det højre? har aldrig været god til det med billeder tager i spejle), som går igen på mange af billederne, ved ikke helt hvordan de kan være falske. 

Redigeret af toffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Mødte hende på trappen da jeg havde en aftale med en anden pige på stedet inden ferien og ingen tvivl om, at pigen på billederne er hende du møder. 

Indlægget på falske billeder er formentlig blot lavet for at skade pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte at det ER Jessyca på billederne. Mødte hende på adressen for en uge siden. Vi snakkede og hun måtte desværre aflyse at helt legale årsager jeg ikke vil ind på her. 

Men det er hende - hun er lille, sød og petit så lad vær at lytte til andet. 

Får du kontakt med hende oghun siger hun er klar, ja så er det også hende du vil møde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, 1 time siden:

Kan bekræfte at det ER Jessyca på billederne. Mødte hende på adressen for en uge siden. Vi snakkede og hun måtte desværre aflyse at helt legale årsager jeg ikke vil ind på her. 

Men det er hende - hun er lille, sød og petit så lad vær at lytte til andet. 

Får du kontakt med hende oghun siger hun er klar, ja så er det også hende du vil møde 

Helt enig, det er pigen på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bliver da helt fristet til at aflægge hende et besøg. Hvordan er hendes engelsk? Det jo rart at kunne kommunikere bare en smule :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pigen på billederne

 

Hun oplyste at hun er rumæner 

 

Efter 2 min for kølet og halvhjertet sex stoppede hun, men en kommentar om at jeg var for stor.

 

En rigtig "rumæneroplevelse"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 14/7/2019 at 09:16:

Det er pigen på billederne

 

Hun oplyste at hun er rumæner 

 

Efter 2 min for kølet og halvhjertet sex stoppede hun, men en kommentar om at jeg var for stor.

 

En rigtig "rumæneroplevelse"

 

Undrer mig du siger hun er rumæner. ?!

taler vi om to forskellige piger? 

Hende Jessyca jeg taler om (billederne) er fra Ungarn !

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 5 timer siden:

Undrer mig du siger hun er rumæner. ?!

taler vi om to forskellige piger? 

Hende Jessyca jeg taler om (billederne) er fra Ungarn !

Jessyca Petit fra annoncen taler rumænsk. Nu er der jo mange rumænsktalende i Ungarn, og endnu flere ungarsktalende i Rumænien. Så I kan have ret begge to. 

Ser lige, at det er hendes sidste dag, men mon ikke hun kommer tilbage, hendes profil er fra juli 2018, så har jo også været her før.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 6 timer siden:

Undrer mig du siger hun er rumæner. ?!

taler vi om to forskellige piger? 

Hende Jessyca jeg taler om (billederne) er fra Ungarn !

Jeg er er 100% sikker på at jeg mødte pigen på billederne. Hun oplyste at hun var fra Rumænien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Jeg er er 100% sikker på at jeg mødte pigen på billederne. Hun oplyste at hun var fra Rumænien 

Er det ikke lige gyldigt, der er sikkert mere status for pigen at sige hun er fra Ungaren end Romænien, hun er et godt knald 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...