Hop til indhold

Hampen Masha

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaringer med denne skønhed?

https://annoncelight.dk/showad/240772

Der er ingen udslag på tineye.com

Skrevet
Fiskeraage skrev, 1 time siden:

Nogen der har erfaringer med denne skønhed?

https://annoncelight.dk/showad/240772

Der er ingen udslag på tineye.com

Hvor fremgår navnet? Jeg kan ikke se det i annoncen.

Billederne er brugt på en tysk søsterside til EG med pigens annonce og en anmeldelse: https://www.ladies-forum.de/showthread.php?96509-Bremen-Sxxperle-Mascha-Engel-Mascha-sehr-hübsches-Engelsgesicht-Service-oK&p=665800&styleid=11

Jeg er dog ikke så tyskkyndig at jeg kan tyde den men kan da se at navnet stemmer overens med den danske annonce. Man kan jo ikke garantere at pigen du vil møde er den samme som på billederne, men du kan da give det et forsøg. Ellers kan du jo vende i døren ;)

Redigeret af DK fyr 34

Skrevet

anmelderen oplevede at det var pigen på billedet (som taler russisk og engelsk) og en OK oplevelse 50 euro for 30 minutter (50430- standardpris i Tyskland men ikke noget vi kan forvente her -. desværre :) ) - det var vist kun blevet til en gang dansk i missionæren fordi han ikke holdt til mere... men venlig og nydelig. 

Redigeret af Herbert

Skrevet
Sportysex skrev, for 2 timer siden:

Fik du ikke svar nok d. 28.04.18 hvor du startede samme tråd??

Nu var det så en anden pige der var der dengang Fiskeraage spurgte sidst, men linket er det samme... 

så hvorfor ikke bare høre hvad andre har at sige frem for at angribe manden for at spørge til en ny pige på samme sted?

jeg kunne også godt tænke mig at hører mere om hende der er der nu, hende har jeg heller ikke prøvet.

Skrevet
Silkeborggrisen skrev, for 11 timer siden:

Nu var det så en anden pige der var der dengang Fiskeraage spurgte sidst, men linket er det samme... 

så hvorfor ikke bare høre hvad andre har at sige frem for at angribe manden for at spørge til en ny pige på samme sted?

jeg kunne også godt tænke mig at hører mere om hende der er der nu, hende har jeg heller ikke prøvet.

Jeg angriber ikke, jeg ??? Han ?? til Mascha.

Som du kan se så ?? han netop til samme pige som den indsatte tråd handler om, hvor jeg også svarede efter mit besøg hos hende.

Skrevet
  • Author
Sportysex skrev, den 12/7/2018 at 07:49:

Jeg angriber ikke, jeg ??? Han ?? til Mascha.

Som du kan se så ?? han netop til samme pige som den indsatte tråd handler om, hvor jeg også svarede efter mit besøg hos hende.

Åbenbart ikke Sportysex, eller også er jeg ved at blive så gammel, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg spørger om, eller hvad der er blevet svaret. :)

jeg beklager da meget hvis jeg har stødt dig, men så kunne du evt. Linke til dit sidste svar.

med håbet om en fortsat god dag. ( reaktionstiden skyldes dog ikke alderen, men en tur på havet):biggrin:

Fiskeraage.

Skrevet
  • Author

Sportysex, jeg fandt tråden efter din påmindelse.

der syntes at være en del usikkerhed omkring billederne, men kan meget godt lide din holdning om at gå hvis du ikke bryder dig om hvad du ser, når du står der.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.