Hop til indhold

Recommended Posts

Fiskeraage skrev, 1 time siden:

Nogen der har erfaringer med denne skønhed?

 

https://annoncelight.dk/showad/240772

 

Der er ingen udslag på tineye.com

Hvor fremgår navnet? Jeg kan ikke se det i annoncen.

Billederne er brugt på en tysk søsterside til EG med pigens annonce og en anmeldelse: https://www.ladies-forum.de/showthread.php?96509-Bremen-Sxxperle-Mascha-Engel-Mascha-sehr-hübsches-Engelsgesicht-Service-oK&p=665800&styleid=11

Jeg er dog ikke så tyskkyndig at jeg kan tyde den men kan da se at navnet stemmer overens med den danske annonce. Man kan jo ikke garantere at pigen du vil møde er den samme som på billederne, men du kan da give det et forsøg. Ellers kan du jo vende i døren ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

anmelderen oplevede at det var pigen på billedet (som taler russisk og engelsk) og en OK oplevelse 50 euro for 30 minutter (50430- standardpris i Tyskland men ikke noget vi kan forvente her -. desværre :) ) - det var vist kun blevet til en gang dansk i missionæren fordi han ikke holdt til mere... men venlig og nydelig. 

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen
Sportysex skrev, for 2 timer siden:

Fik du ikke svar nok d. 28.04.18 hvor du startede samme tråd??

 

Nu var det så en anden pige der var der dengang Fiskeraage spurgte sidst, men linket er det samme... 

så hvorfor ikke bare høre hvad andre har at sige frem for at angribe manden for at spørge til en ny pige på samme sted?

jeg kunne også godt tænke mig at hører mere om hende der er der nu, hende har jeg heller ikke prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkeborggrisen skrev, for 11 timer siden:

Nu var det så en anden pige der var der dengang Fiskeraage spurgte sidst, men linket er det samme... 

så hvorfor ikke bare høre hvad andre har at sige frem for at angribe manden for at spørge til en ny pige på samme sted?

jeg kunne også godt tænke mig at hører mere om hende der er der nu, hende har jeg heller ikke prøvet.

Jeg angriber ikke, jeg ??? Han ?? til Mascha.

Som du kan se så ?? han netop til samme pige som den indsatte tråd handler om, hvor jeg også svarede efter mit besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportysex skrev, den 12/7/2018 at 07:49:

Jeg angriber ikke, jeg ??? Han ?? til Mascha.

Som du kan se så ?? han netop til samme pige som den indsatte tråd handler om, hvor jeg også svarede efter mit besøg hos hende.

Åbenbart ikke Sportysex, eller også er jeg ved at blive så gammel, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg spørger om, eller hvad der er blevet svaret. :)

 

jeg beklager da meget hvis jeg har stødt dig, men så kunne du evt. Linke til dit sidste svar.

 

med håbet om en fortsat god dag. ( reaktionstiden skyldes dog ikke alderen, men en tur på havet):biggrin:

Fiskeraage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sportysex, jeg fandt tråden efter din påmindelse.

der syntes at være en del usikkerhed omkring billederne, men kan meget godt lide din holdning om at gå hvis du ikke bryder dig om hvad du ser, når du står der.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...