Hop til indhold

Recommended Posts

Skiderik skrev, for 11 minutter siden:

Ja for nogle år siden. Billederne er pænt polerede så regn med + 10 år/kg

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 15 timer siden:

Ja for nogle år siden. Billederne er pænt polerede så regn med + 10 år/kg

 Det skal man så ikke. Jeg kommer lige fra et besøg hos denne fine pige som da jeg mødte hende i dag præcis ser ud som på billederne. Pænt ansigt god numse og dejlige naturlige store bryster. Kan du lide hvad du ser så skynd dig at lave en aftale da hun kun er her 2 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@skiderik , hvorfor lyver du .. har du besøgt hende .. + 10 år ... er du syg i bøtten . så skulle hun være started som 12 årig med de billeder. 

og 10kg .. du aner ikke hvad du taler om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 timer siden:

 Det skal man så ikke. Jeg kommer lige fra et besøg hos denne fine pige som da jeg mødte hende i dag præcis ser ud som på billederne. Pænt ansigt god numse og dejlige naturlige store bryster. Kan du lide hvad du ser så skynd dig at lave en aftale da hun kun er her 2 dage endnu.

Hænger brysterne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH2200 skrev, for 1 time siden:

Hænger brysterne?

Hvad mener du egentlig? Hendes bryster er store så selvfølgelig er de i sagens natur nødt il ag hænge lidt ned men jeg synes de sidder ( med den størrelse ) ganske fint.. Hun har en meget flot krop og det hele sidder i min optik rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 2 timer siden:

@cumonface hvordan er hun - taler hun engelsk, smilende, indlevelse, sød ...du ved alt det der taler til hjernen ud over kroppen...;)

 Hun er sød og meget snak saglig, rimelig til engelsk, , måske ikke så smilende men ville gerne behage. Ikke gfe som de dejlige piger fra polen men som jeg siger . Kan man lide det man ser på billederne så kom afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig ikke om at blive kaldt en løgner så jeg tænkte at jeg lige måtte undersøge sagen. Jeg fandt de gamle billeder frem og det viste sig at være 4 år siden hun var her sidst. 

Jeg synes stadig hun er en smuk pige så jeg gav hende et kald og hun kunne sagtens huske mig. 

Sidst jeg var sammen med hende havde hun lidt mere sul på kroppen men stadig lækker og fræk. Hun har tabt sig og ligner det du ser på billederne. Lækre store ægte bryster og dejlig nærværende. Hun smutter vist i dag men jeg glæder mig til hun kommer igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...