Hop til indhold
Hotgirl2you

Er det som kunde tilladt at stjæle glædespige telefon

Recommended Posts

Hej her på sitet diskuteres flittigt om Gp er gode og så vider, og det er jo helt fint. Men her i lørdags må jeg sige at en af dem der høre til kunder virkelig ødelægger  siterationen fra andre. En glædes pige var udsat for at få stjålet sin telefon

siterationen er ret træls da man som regl som glædespige både bruger sin telefon meget og har informationer på den.

kan det virkelig passe at bare forde man betaler for en ydelse så kan man bare gøre som man vil og gøre livet surt for vedkommende. Der er nogle der har så lidt moral og er ekstream at de ikke tænker på andre in dem selv.

nu er det eneste hun gerne vil have er sin telefon med simkort men han vil ikke udlever den.

nu vil jeg spørge jer hvad hun skal gøre hun ved hans navn og adresse. Jeg vil dog ikke nævne hvordan hun har fået det fremskaffet. Men hvad ville i gøre i hendes siteration og hvis i havde mulighed for at stjæle fra en gp ville i så synes det var i orden.

hun har overvejet at tilbyde 2000 for telefonen. Hun har også overvejet at melde det til politiet. Eller starte en person data forordnings sag mod ham da han allerede har lagt nogle billeder fra telefonen op på internettet.

jeg er ihvertfald chokeret hvad nogle kunders dobel moral kan byde på og så skade gode kunders ry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en idiot kunde

jeg ville heller bruge 2000kr på at sende et par gutter hjem og hente telefonen ved ham, ind at jeg ville betale ham penge for at aflevere den igen.

Jeg har betal telefonen en gang, det må være nok, i min verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

enig med randersmanden og lastresort – der SKAL være en konsekvens ved enhver handling – hvis ikke lærer idioterne (og børnene) intet

Del dette indlæg


Link til indlæg

der var ingen, alt var godt han var glad og tilfreds men da han skulle gå opstod der en siteration hvor min kolega skulle ind og hente noget hun kom til bage sendte ham godt afsted men da hun kom ud af badet konstaterede hun at telefonen var væk hun kontaktede ham men han ønskede ikke at aflever den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Det var sgu da et underligt spørgsmål :) mere relevant kunne være:”hvorfor blev telefonen stjålet ?“eller hvad kan man gøre ved at telefonen blev stjålet?” Jeg formoder der er noget usagt starten af tråden

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotgirl2you skrev, for 6 minutter siden:

der var ingen, alt var godt han var glad og tilfreds men da han skulle gå opstod der en siteration hvor min kolega skulle ind og hente noget hun kom til bage sendte ham godt afsted men da hun kom ud af badet konstaterede hun at telefonen var væk hun kontaktede ham men han ønskede ikke at aflever den

Hold da op en klaphat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

han ønskede ikke at aflevere den, hvad fanden sker med idioten. 

det vil da være ret nemt, normalt tager de ikke "privat" nummer, så må "butleren" ud og kræve den tilbage..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

“Lagt nogle billeder fra telefonen op på internettet” kunne tyde på billeder af intim karakter. Måske sandheden skal findes der? Speget sag

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Gu er ej tilladt at sjæle.. :) 

Er der ingen (en slags kode) på en mobil i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Altså kære drenge herinde, lad nu være med at problematisere at der spørge som det er ok at stjæle, for det er det bare ikke, uanset om vi syntes, så subjektivt det jo er, at vi har fået en dårlig oplevelse, behandling, så er det jo no Go at stjæle uanset fra hvem eller hvilke omstændigheder. Den der med at sende gorillaer ud og hente telefonen er en dum ide, den der med at betale for at få den igen er ligeså dumt, politi er en god rigtig god ide, især med vinklen på,personhemførbare data der er stjålet og intimemfotos lagt på nettet, da du ved hvem han er vil det være en god ide du spørger ind til hvad hans kone vil sige til at han har stjålet din telefon, hvis han er gift, du kan også kontakte hans arbejdsplads og oplyse de nærmere omstændigheder ved tyveriet. 

 

Det bedste råd jeg kan give er politi !!!! 

Lad være med at have den  mindste medlidenhed med ham ifht kone og job, hvis du vælger at afsløre ham for han prøver en psykopatisk magtspil...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja pirat hvad tror du kan ligge på en Gp telefon det kræver nok ikke meget fantasi. Det er jo nok ikke kun hende selv hun vil og ønsker at beskytte men også familie og kunder der måske ikke bruger venlig nummer ovs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotgirl2you skrev, 1 time siden:

hun har overvejet at tilbyde 2000 for telefonen. Hun har også overvejet at melde det til politiet. Eller starte en person data forordnings sag mod ham da han allerede har lagt nogle billeder fra telefonen op på internettet.

Det er ikke GDPR, der er relevant ved at han lægger billeder ud, som han ikke har ret til. Det er - afhængigt af billedernes karakter - overtrædelse af straffelovens § 264D. Det er snarere hende, der kan få en GDPR-sag, hvis hun har kundetelefonnumre liggende på telefonen og den ikke er sikret mod at fremmede kan læse dem.

Men det skal bare meldes til politiet lige så hurtigt som man kan trykke "114" på en telefon. Når hun har mandens identitet er det en smal sag. Måske har han en klemme på hende siden han er så dum, eller han tror ikke hun kender hans identitet? Hvis han har en klemme på hende, må hun selvfølgelig overveje det. Vil han måske anklage for at tjene en stor sum penge på prostitution uden at betale skat?

Hun burde ikke være bange for at politiet afslører hendes identitet som GP over for familie og venner - det er måske tyven, der kan det, hvis telefonen afslører hendes civile data (jf. han måske har en klemme på hende). I givet fald giver det ikke mening at betale tyven for at få telefonen igen, da han stadig har oplysningerne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det alt du ønsker alle skal vide på din telefon hvis du nu var ærlig de fleste har et eller andet de gerne vil holde for dem selv. Så mange spørg om deskresion så bild mig ikke ind at der bare ønskes at alt bare ligges offeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Hotgirl2you skrev, for 16 minutter siden:

er det alt du ønsker alle skal vide på din telefon hvis du nu var ærlig de fleste har et eller andet de gerne vil holde for dem selv. Så mange spørg om deskresion så bild mig ikke ind at der bare ønskes at alt bare ligges offeligt

Hotgirl2you, der er kun en farbar vej, Politi.....læs bebobs kloge svar...

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke et par læderveste kan klare den sag meget hurtigt ;) Det skulle jeg mene. Heller give dem lidt for ulejligheden for at køre ud og bede om den, end at give tyven penge for at levere den tilbage. Jeg garanterer for at lædervestene har mobilen med tilbage til den yndige kvinde på no time :)

Men ellers politi ASAP, hvis ikke du er til det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvis han har en klemme på hende så er “alternative MC betjente” da en løsning, spørgsmålet er så om hun så står i evig taknemligheds gæld til dem, eller de tilbyder beskyttelse fremover mod betaling...men er stedet allerede beskyttet af “alternative MC betjente” så må de arbejde for føden, og tyven får nok en “huskekage” der gør at han glemmer alt hvad han ved, og slettet alt hvad han har gjort...måske de vil give ham en dummebøde....så kan han lære det kan han, men det er jo ikke lovligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja i har nok ret vi har besluttet at anmelde tyven i morgen hos poletiet vi er ikke til det voldelige som gp selvom vi på en måde ønsker at gøre det så synligt for ham at han ikke skal gøre det igen heller ikke for andre GP. Og er glad for at der er så mange der mener at hans handlinger er forkastlige. Det tryster os at det er et mindretal der ingen skrupler har. Tak for rådene søde gutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotgirl2you skrev, for 2 timer siden:

Hej her på sitet diskuteres flittigt om Gp er gode og så vider, og det er jo helt fint. Men her i lørdags må jeg sige at en af dem der høre til kunder virkelig ødelægger  siterationen fra andre. En glædes pige var udsat for at få stjålet sin telefon

siterationen er ret træls da man som regl som glædespige både bruger sin telefon meget og har informationer på den.

kan det virkelig passe at bare forde man betaler for en ydelse så kan man bare gøre som man vil og gøre livet surt for vedkommende. Der er nogle der har så lidt moral og er ekstream at de ikke tænker på andre in dem selv.

nu er det eneste hun gerne vil have er sin telefon med simkort men han vil ikke udlever den.

nu vil jeg spørge jer hvad hun skal gøre hun ved hans navn og adresse. Jeg vil dog ikke nævne hvordan hun har fået det fremskaffet. Men hvad ville i gøre i hendes siteration og hvis i havde mulighed for at stjæle fra en gp ville i så synes det var i orden.

hun har overvejet at tilbyde 2000 for telefonen. Hun har også overvejet at melde det til politiet. Eller starte en person data forordnings sag mod ham da han allerede har lagt nogle billeder fra telefonen op på internettet.

jeg er ihvertfald chokeret hvad nogle kunders dobel moral kan byde på og så skade gode kunders ry

(har gjort tekst blå og bold som jeg umiddelbart svarer på) ... Jeg har desværre ikke nogen gode råd, men det er selvfølgelig ikke i orden at stjæle hverken fra en GP eller nogen andre, og jeg syntes bestemt at hvis du har navn og adresse på vedkommende, så er det da bare at melde vedkommende til politiet.

Ps. håber virkelig at det får en konsekvens for vedkommende, så han forhåbentlig kan lære at det gør man bare ikke.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Nyoprettet profil(30.juni) første indlæg, sikken en røverhistorie:)

Og hun har intet gjort for at bevise ægtheden af sin historie. “Jamen, hvad kunne hun da have gjort?” Ja, hun kunne da have fortalt hvor: “jeg har en klinik i Rudkøbing”, erfarne sexkøbere kunne have nikket genkendende, “nå ja, den kender jeg godt”. Hun kunne have sagt hvem: “ mit tidligere kunstnernavn er Katinka fra Brønderslev”, erfarne sexkøbere kunne have nikket genkendende, “nå ja, hende kender jeg godt”. Intet har hun gjort eller sagt.

Og i råber “politi” “klaphat” “gorillaer” “straffeloven” “læderveste” “alternative MC betjente”:)” huskekage” “dummebøde”

“Jamen hvorfor”. Ja, skæg og ballade måske, hvad ved jeg? Lige så lidt som jer! Men der findes altså folk i det her land der er modstandere af prostitution og glædespiger og Intet vil gøre dem lykkeligere end at kunne sætte sexkøbere i bås. “Se, tyveknægte er de, voldtægtsmænd og mordere er de sikkert også”.

Måske historien er sand, men lidt sund skepsis ville sgu klæde jer

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...