Hop til indhold

Recommended Posts

Var ude og besøge Bianca , da jeg ofter er på udkig efter en pige med Store bryster.

Hun var hurtig og nem at lave en aftale med midt på dagen.

Ankom på adressen en rolig vej, væk fra traffikken, i et ejendomskompleks på ydre Frederiksberg. Anede at det er et lidt velbesøgt sted, med flere piger på adressen, gav lidt omstrejfende mænd i nabolaget. Tænkte åh nej blir jeg nu stillet til at vente, men hun var god til at overholde aftalen og jeg blev lukket hurtigt ind.

På billederne fik jeg lidt et indtryk at hun er lidt grov, og ældre end hun gir sig ud til, men blev mødt af en køn charmerende ung pige. Buttet krop, men dulede i det. Langt sort hår, lange falske negle og øjenvipper. Hun har fået lavet bryster, de var ikke så volumniøse som på et af billedernne, (nok ikke hende), og så de naturlige ud, bare lidt ekstra fylde. Hun var påpadselig med ikke at tage for hårdt fat, og virkede lidt ømme da hun nok er vandt til fyre der vil rage meget, men jeg rørt hende nænsomt og hun pressede dem også sammen så de så store ud.

Hendes priser er ganske lave, så tog en quickie for 300,- noget der er råd til. Hun tilbød mig en masse andet ekstra, men jeg skulle bare ha det simpelt. Flere piger kan også rekvireres.

Hun kunne godt tænde mig da hun er køn, og fik udsyn til den runde barm imens hun suttede. Det blev til en hurtig missionær, jeg er lidt større end gennemsnittet, så det var lidt hårdt for hende, men hun tog mig godt nok, det blev dog til en hurtig afslutning. Hun virkede tilgengæld løftet bagefter nok pga af at blive mast lidt af min størrelse trods alt.

Hun var sød at tale med. Jeg fortalte hende at hun kunne give nogle bedre beskrivende billeder og sætte prisen lidt op, da hun bestemt i min optik er kønnere end så mange andre piger på det prisniveau. Dog valgte hun at følge den samme formel, grundet den megen konkurrence så hun syntes det gik.

Hun bad mig komme igen. Hvilket godt kan tænkes for hyggens skyld på trods hendes ømheder, da hun er sød, og alligevel ver en billig måde at få lettet trykket på, so why not.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tolker jeg det korrekt: 15 min mega for 300? Ud over det vel er umuligt at nå i bad, lyder det godt nok billigt.

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende for et års tid siden og fik samme oplevelse - ung og meget kønt ansigt - tror nu nok det er hende på billederne, så bare mere normal og fin ud i virkligheden. Sex var ikke det bedste og ikke det værste...ikke så meget indlevelse, men en sød pige

John: Mega er extra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...