Hop til indhold

Recommended Posts

Manfredo skrev, for 1 minut siden:

Nå...

Hvis du er utilfreds med min præference, så kan du da lade vær med at reagere på det - jeg kan ikke se den er længere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du er utilfreds med min præference, så kan du da lade vær med at reagere på det - jeg kan ikke se den er længere :)

Hvis du er utilfreds med min reaktion, så kan du lade være med, at fortælle om dine præferencer - jeg kan ikke se, den er længere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, Lige nu:

Hvis du er utilfreds med min reaktion, så kan du lade være med, at fortælle om dine præferencer - jeg kan ikke se, den er længere :)

Meget originalt Manfredo.. bare kopier mit eget svar til dig og lav om på det, det må jeg sige, du har drevet det vidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, Lige nu:

Meget originalt Manfredo.. bare kopier mit eget svar til dig og lav om på det, det må jeg sige, du har drevet det vidt :D

Tak:)

Forstår i øvrigt ikke, hvorfor denne tråd skal drejes i hår-på-fissen-retningen... Når nu du har din egen tråd til dét formål (hvor folk SKAL synes går er fedt og skrive anbefalinger). Men det er jo så nok også bare "originalt".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 1 minut siden:

Tak:)

Forstår i øvrigt ikke, hvorfor denne tråd skal drejes i hår-på-fissen-retningen... Når nu du har din egen tråd til dét formål (hvor folk SKAL synes går er fedt og skrive anbefalinger). Men det er jo så nok også bare "originalt".

Det er vel tilladt at skrive på flere tråde? eller hvad.. Er der en gylden regel om at man KUN må skrive indlæg på sin egen tråd.. ?:D

I øvrigt var det dig der lige skulle reagere med din utilfredshed med hår, som du ynder at gøre :D

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 2 minutter siden:

Det er vel tilladt at skrive på flere tråde? eller hvad.. Er der en gylden regel om at man KUN må skrive indlæg på sin egen tråd.. ?:D

I øvrigt var det dig der lige skulle reagere med din utilfredshed med hår, som du ynder at gøre :D

Ja, selvfølgelig er det tilladt. Jeg finder bare emnet trættende. Og afsporende i denne tråds sammenhæng.

Selvfølgelig må man skrive indlæg i alle tråde. Ellers bliver forum og debatter jo ret kedelige, synes jeg. Selv med hår på fissen.

Det var mig? I givet fald, fordi: Min far er stærkere end din far.

Kan du nu have en rigtig god nat. Drøm sødt om langhårede fisser:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 1 minut siden:

Ja, selvfølgelig er det tilladt. Jeg finder bare emnet trættende. Og afsporende i denne tråds sammenhæng.

Selvfølgelig må man skrive indlæg i alle tråde. Ellers bliver forum og debatter jo ret kedelige, synes jeg. Selv med hår på fissen.

Det var mig? I givet fald, fordi: Min far er stærkere end din far.

Kan du nu have en rigtig god nat. Drøm sødt om langhårede fisser:)

Du bliver ved.. :D

Hvis det er så trættende, så kan jeg stadig ikke se hvorfor du hele tiden skal gøre mig opmærksom på det :) Der er masser af andre steder du kan skrive om dine glatte fisser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 2 minutter siden:

Du bliver ved.. :D

Hvis det er så trættende, så kan jeg stadig ikke se hvorfor du hele tiden skal gøre mig opmærksom på det :) Der er masser af andre steder du kan skrive om dine glatte fisser 

"...hele tiden..." "...mine glatte fisser..." Hvad mener du, med de to bemærkninger, egentlig?

Når man skriver en kommentar i en tråd, må man vel forvente, at der bliver debatteret. Dét gør jeg i hvert fald:) 

Men det her, har jo ikke meget med "amatør tøs", som OP jo lavede tråden om oprindeligt, at gøre. Derfor synes jeg, at emnet bliver afsporet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 timer siden:

Det fås skam også hos dem I kalder prof, fx indenfor privat diskret / selvstændige piger, og såmænd også på de bordeller, hvor pigen kan sidde selv.

Til trådstarter: jeg ville kigge på Annoncelight.dk 

Hej Liv. Jeg vil gerne kigge på annoncelight.dk, men bliver jeg klogere eller mere oplyst af det? Mit formål med denne tråd er at blive mere afklaret på hvad begrebet "amatør" dækker over. Indtil nu er jeg ikke blevet klogere. Jeg har fået forskellige forslag, men ikke en klar definition af begrebet. Indtil videre og indtil jeg får en bedre definition vil jeg se begrebet som en slags ønsketænkning om en kvinde, der er let tilgængelig, er som drømmen om en ægte kæreste, en som kun har få kunder om dagen - ugen - måneden. En som ikke er "ødelagt" af sit erhverv. ----Mon hun findes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 13 timer siden:

Rigtig mange af os, har andet arbejde også ;-) 

Ok....undskyld hvis du er fornærmet over at blive betegnet som "amatør" men har opfattelsen af, at generelt sådan er det....lev med det, min erfaring med gode oplevelser er klart  hos GP'ere blandt omtalte kreds af piger, og i min søgen er de også forrest, alså de såkaldte amatører.

PS...en proff sportsmand er en der udelukkende beskæftiger sig med sin sport, en amatør har job ved siden af, det er der ikke noget nyt i.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

Ok....undskyld hvis du er fornærmet over at blive betegnet som "amatør" men har opfattelsen af, at generelt sådan er det....lev med det, min erfaring med gode oplevelser er klart  hos GP'ere blandt omtalte kreds af piger, og i min søgen er de også forrest, alså de såkaldte amatører.

PS...en proff sportsmand er en der udelukkende beskæftiger sig med sin sport, en amatør har job ved siden af, det er der ikke noget nyt i.

Jeg er ikke fornærmet, jeg konstaterer blot at rigtig mange af os (som andre kunder kalder prof) også har andet arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 5 timer siden:

Hej Liv. Jeg vil gerne kigge på annoncelight.dk, men bliver jeg klogere eller mere oplyst af det? Mit formål med denne tråd er at blive mere afklaret på hvad begrebet "amatør" dækker over. Indtil nu er jeg ikke blevet klogere. Jeg har fået forskellige forslag, men ikke en klar definition af begrebet. Indtil videre og indtil jeg får en bedre definition vil jeg se begrebet som en slags ønsketænkning om en kvinde, der er let tilgængelig, er som drømmen om en ægte kæreste, en som kun har få kunder om dagen - ugen - måneden. En som ikke er "ødelagt" af sit erhverv. ----Mon hun findes?

Mit svar var til trådstarter, der efterlyser amatørpiger. Du omtaler denne tråd som din, det forvirrer mig lidt... ;-) 

Det du søger herover vil jeg vove at påstå, at du kan finde mange steder, også uden at kalde det en amatør. Hvornår er man “ødelagt af branchen”?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er ikke fornærmet, jeg konstaterer blot at rigtig mange af os (som andre kunder kalder prof) også har andet arbejde. 

Ok...du betegner dig som proff, og hvad gør dig til proff ??...Hvad andre siger er irrelevant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 47 minutter siden:

Ok...du betegner dig som proff, og hvad gør dig til proff ??...Hvad andre siger er irrelevant

Hvad jeg kalder mig er irrelevant i forhold til ts, og hører til under generel debat ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Hvad jeg kalder mig er irrelevant i forhold til ts, og hører til under generel debat ;) 

Naa... du betegner dig selv som proff, det må du forholde dig til, men har et andet erhver ved siden af...er en lovlydig borger osv, betaler du så også B-skat af dit bierhverv ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

Naa... du betegner dig selv som proff, det må du forholde dig til, men har et andet erhver ved siden af...er en lovlydig borger osv, betaler du så også B-skat af dit bierhverv ??

Tag debatten hvor den hører hjemme. Eller læs lidt op på mine indlæg herinde, så har du svar på det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Tag debatten hvor den hører hjemme. Eller læs lidt op på mine indlæg herinde, så har du svar på det hele. 

Har læs dine indlæg....men det hænger ikke sammen med din fejlfrie fremtoning i denne branche... så er her temmelig forvirret, du er proff inden for købesex området, men har et andet arbejde som erhverv...så må du jo betale en form for B-skat, det kan da ikke være så svært at berette om, for ligesom at holde begreberne adskilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mallorca skrev, for 31 minutter siden:

Hvad var det nu lige, denne tråd handler om?

den har ihvertfald udviklet sig til at være kedelig, irrelevant og overflødig.

Det skyldes vistnok, at det oprindelig spørgsmål blev stillet på en måde, så meget har været til fri fortolkning. Tankerne har fået liv til, at flyve frit, kan man sige.

For, før at kunne hjælpe med at finde en god amatørtøs, må man jo (næsten nødvendigvis) vide, hvad en "amatørtøs" egentlig er. Specielt, hvordan TS opfatter dette:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...