Hop til indhold
Miller223

Hold da kæft, det var dyrt

Recommended Posts

Fik denne besked idag:

:-o :-o:-o

Citat

Vil godt være med til et kort frækt møde på hotel i indre Kbh næste weekend, du betaler alt.
Kun helt alm. kærestesex, INTET mærkeligt, analt eller andet crazy.
ALT med kondom! Der er mange som spørger om uden?!? I er sindsyge.
Ikke snap, mobil, eller andet, jeg passer på mit privatliv - vi aftaler her.
12000DKK

Knus
C

PS Sender IKKE nøgen billeder for penge eller andre billeder - jeg som har kemi med og som får en aftale med åbner jeg mit private album til.

 

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt jeg ved hvem det er :) 

Når man er en smuk pige kan man åbenbart bede om 12k for et kort møde, haha. 

Tror forresten ikk på der skulle stå 1200 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære brødre . ja fik samme besked og fik også bekræftet at det er 12000. jeg har blokeret hende da gider sku ikke bruge tid på hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHot skrev, for 21 minutter siden:

kære brødre . ja fik samme besked og fik også bekræftet at det er 12000. jeg har blokeret hende da gider sku ikke bruge tid på hende :)

 

Miller223 skrev, for 2 minutter siden:

Den er god nok:  ( eller hvad man nu kan kalde det.. )

 

mener du 1200 kr ?

Nej, jeg mener 12 tusindende kroner.

 

:D:D:D

Mon ikk der nok er en der betaler de 12k alligevel ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den pris ville have en uhensigtsmæssig indflydelse på min erektion.... :shock:

Man kunne rejse til Columbia og være der 14 dage, have sex med verdens smukkeste piger, hver dag,  for den pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Er hun lækker? På en scala fra 1-10? Hvor gammel er hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 4 timer siden:

Den pris ville have en uhensigtsmæssig indflydelse på min erektion.... :shock:

Man kunne rejse til Columbia og være der 14 dage, have sex med verdens smukkeste piger, hver dag,  for den pris...

Hvis du har detaljeret viden om Colombia, må du meget gerne oprette en tråd om mulighederne derovre.

Det lyder jo til at være konkurrencedygtigt med 14 dage i Thailand, hvis jeg nogensinde kommer af sted :?

Men hvis hun vitterligt kan få 12000 kr hende sugarbaben, har hun vel ligesom ingen grund til at beskæftige sig med os andre, for hvem hun er uden for rækkevidde.

Men hvis hun ikke kan, og alligevel fører sig frem som om hun kan, er det lidt spild af alles tid at beskæftige sig med hende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Skulle det måske være Carle****

Det er på en måde, lidt tåbeligt, for det er piger som denne tråd handler om, som giver de 18 årige nye SB en forventning om, at det handler om 10.000kr og en kop kaffe. 

Jeg har altid holdt på, at en pige er det værd, hun kan få for det, men dette er bare opskruet og i min menig, helt ude af trit med 98% af hvad der "sker" på SD. 

 

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Hvis hun er MEGALÆKKER!!! ALTSÅ SOM I SINDSYGT MODEL FLOT?! OG HELT UNG OG DEJLIG... så kunne jeg godt fristes. Altså jeg kan rejse til Boliva og se på tigere og andet dyreliv, eller også så kan jeg nærstudere en ung dansk supermodel i 20'erne.. det sidste har jeg sgu ikke prøvet ;D

Hvad hedder hun på SD?

Redigeret af HanElefant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Og har nogen forsøgt sig med at forhandle med hende? kan hun lokkes lavere ned? altså ikke ned til 1200kr men måske til 5000?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvis hun går fra 12k til 5k ville jeg opfatte hende som useriøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun er MEGALÆKKER!!! ALTSÅ SOM I SINDSYGT MODEL FLOT?! OG HELT UNG OG DEJLIG... så kunne jeg godt fristes. Altså jeg kan rejse til Boliva og se på tigere og andet dyreliv, eller også så kan jeg nærstudere en ung dansk supermodel i 20'erne.. det sidste har jeg sgu ikke prøvet ;D

Hvad hedder hun på SD?

Et kort møde inkludere næppe tid til at nærstudere detaljerne. :D  Jeg tvivler på, at det der MEGALÆKKER kan overgå det som ellers betegnes som MEGALÆKKER indenfor den velrenommerede del af branchen hvor en time koster 2.000 -  2.500 incl. div. tillægsydelser.

Kan hun slippe afsted med at få den pris, så ingen ballade herfra.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Ja nu ved jeg jo ikke hvor kort det møde er, men lidt studie kan man da lave på et par timer ;D ;D men altså enig, hun skal da netop være i en helt klasse for sig for at kunne hive sådan en pris hjem, derfor er jeg også lidt interesseret i at vide om nogen har et link til hende på SD, send gerne i en PB. Så man kan få syn for sagen og afgøre om man skal grine eller savle :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
TboneDK skrev, for 2 timer siden:

Hvis hun går fra 12k til 5k ville jeg opfatte hende som useriøs 

Hvorfor? useriøs? Går den så går den? Hvis alle siger nej til hende, så kan det jo netop være at hun er frisk ? 

Øj, er der virkelig ikke nogen som kan sende mig et navn eller et link i en PB ;D Nu er jeg sgu nyssgerrig? Henvender hun sig selv eller hvad? for har sgu ikke fået noget tilbud ;D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ingen der i sund fornuft giver en ukendt pige kr 12000 for en quicky. Hvis der var et strøg af kendisguf over det, var det nok ok. 

Julie Zangenberg fx. Hende har jeg et sweetspot overfor :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
Miller223 skrev, den 8/7/2018 at 12:20:

Vil godt være med til et kort frækt møde på hotel i indre Kbh næste weekend, du betaler alt.
Kun helt alm. kærestesex, INTET mærkeligt, analt eller andet crazy. 
ALT med kondom! Der er mange som spørger om uden?!? I er sindsyge.
Ikke snap, mobil, eller andet, jeg passer på mit privatliv - vi aftaler her.
12000DKK

Knus
C

PS Sender IKKE nøgen billeder for penge eller andre billeder - jeg som har kemi med og som får en aftale med åbner jeg mit private album til.

Nu har jeg også skrevet med en MEGET SMUK Mørkhåret ung pige på 18år med et næsten HYPNOTISK SMUKT ansigt! Og som har sendt mig "Ikke helt" ovenstående, men indholdet er det samme og "12 tusinde" for en aften.... Damn, jeg er MEGET fristet til at ha det vildeste sjov for sukker ;D  

Edit: Jeg tager sgu en for holdet!! ;D Jeg har nu skrevet til hende at jeg er interesseret, men om det kan blive hjemme hos mig i min villa i Hellerup. 

Redigeret af HanElefant

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg også skrevet med en MEGET SMUK Mørkhåret ung pige på 18år med et næsten HYPNOTISK SMUKT ansigt! Og som har sendt mig "Ikke helt" ovenstående, men indholdet er det samme og "12 tusinde" for en aften.... Damn, jeg er MEGET fristet til at ha det vildeste sjov for sukker ;D  

Edit: Jeg tager sgu en for holdet!! ;D Jeg har nu skrevet til hende at jeg er interesseret, men om det kan blive hjemme hos mig i min villa i Hellerup. 

Krydser fingre for dig. 

Det er friskt af dig, håber det gir pote (y)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg var på SD for et par år siden så jeg en utrolig smuk lokal pige - nem at komme i kontakt med og nem at få en pris ud af - 3000,- for en time og takkede nej, da det var over mit budget, hun gik ned på 2500,- men jeg takkede stadig nej og hørte ikke mere fra hende (blev vist blokeret).

Et års tid efter kom jeg forbi SD igen med en ny profil (godt nok samme billede og navn) og hun var der stadig. Efter at vi havde kigget på hinandens profiler en del gange skrev hun - og denne gang var prisen 1700,- for en time og der sprang jeg til - og på :) Slet ikke ringe for på smukhedsskalaen ligger hun meget højt. Det blev til nogle fede oplevelser.

Min pointe med dette er: Sæt din grænse og er hun for dyr, så er det bare ærgerligt - for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant
HanElefant skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg også skrevet med en MEGET SMUK Mørkhåret ung pige på 18år med et næsten HYPNOTISK SMUKT ansigt! Og som har sendt mig "Ikke helt" ovenstående, men indholdet er det samme og "12 tusinde" for en aften.... Damn, jeg er MEGET fristet til at ha det vildeste sjov for sukker ;D  

Edit: Jeg tager sgu en for holdet!! ;D Jeg har nu skrevet til hende at jeg er interesseret, men om det kan blive hjemme hos mig i min villa i Hellerup. 

 

broderskab skrev, for 2 timer siden:

Krydser fingre for dig. 

Det er friskt af dig, håber det gir pote (y)

Update: Aftalen er lavet :D Hun var ikke til at rykke fra de "12 tusindende danske kroner" som hun skriver og det skal være i kontanter...men det kunne godt foregår hjemme hos mig i villaen i Hellerup. Hun havde først tid nu på fredag aften kl 19 d.13/7 - deal. 


F*ck tror sgu hun springer fra inden da, har haft lavet 2 andre aftaler med piger som bare ikke mødte op...jeg har ikke kunne få hverken telefon eller snap fra hende.. men man skriver vel til hende på fredag eftermiddag på SD og minder hende om at "jeg glæder mig til at se hende i aften".

PS fik lov at se hendes private billeder... uhadada....

Redigeret af HanElefant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...