FrbDaddy 22 Skrevet 7. Juli, 2018 https://annoncelight.dk/showad/250090 Har set hendes annonce for en måned siden også, så hun må have været her før.. Nogen erfaringer? Pris? Er sgu ret tændt på blindfold idéen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. Juli, 2018 FrbDaddy skrev, for 40 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/250090 Har set hendes annonce for en måned siden også, så hun må have været her før.. Nogen erfaringer? Pris? Er sgu ret tændt på blindfold idéen! Vær på vagt hvis efter lidt skriveri frem og tilbage bliver bedt om at fortsætte inde på et eller andet dating-site hvor hun tilfældigvis har en profil. For SÅ begynder det at blive dyrt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrbDaddy 22 Skrevet 7. Juli, 2018 (edited) Jeg er i kontakt med hende og hun virker egentlig reel nok,, vi får og se : )! ! Men tak for rådet.. er jo stadig noob i dette univers, så det er godt med netværket herinde :-)! Redigeret 7. Juli, 2018 af FrbDaddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ILoveThai 63 Skrevet 26. Juli, 2018 FrbDaddy skrev, den 7/7/2018 at 19:54: Jeg er i kontakt med hende og hun virker egentlig reel nok,, vi får og se : )! ! Men tak for rådet.. er jo stadig noob i dette univers, så det er godt med netværket herinde :-)! Og hvad var så oplevelsen @FrbDaddy??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrbDaddy 22 Skrevet 27. Juli, 2018 @ILoveThai Det var lækkert, helt bestemt, men vil ikke give mere end 7 ud af 10 stjerner.. Generelt var det blindfolded setup lækkert! Hendes krop var lækker, sexen var god og hun endte med at sluge, så jeg gik derfra godt tilfreds.. MEN jeg har så besøgt en anden siden da til det halve a prisen men med samme tilfredsstillelse, så nok ikke en gentagelse.. Men alt i alt, rigtig god og fræk oplevelse : )! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 29. Juli, 2018 FrbDaddy thank you for your review <3!!!! For me it was hot too!.. Sorry that you dont wanna come again just because of the price.. anyway, you are always welcome :)!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 29. Juli, 2018 FrbDaddy skrev, den 28/7/2018 at 01:19: @ILoveThai Det var lækkert, helt bestemt, men vil ikke give mere end 7 ud af 10 stjerner.. Generelt var det blindfolded setup lækkert! Hendes krop var lækker, sexen var god og hun endte med at sluge, så jeg gik derfra godt tilfreds.. MEN jeg har så besøgt en anden siden da til det halve a prisen men med samme tilfredsstillelse, så nok ikke en gentagelse.. Men alt i alt, rigtig god og fræk oplevelse : )! Hvilket prisleje ligger vi i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Yuki Skrevet 29. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, for 58 minutter siden: Hvilket prisleje ligger vi i? Og circa hvor i København holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pastanbei 17 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg har skrevet til hende flere gange og har intet svar modtaget. Total tavshed - ved ikke hvorfor... Hvordan har FrbDaddy båret sig ad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrbDaddy 22 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg fik hende for 1500kr, selvom det kun var et kvarter jeg reelt set brugte. Jeg skrev bare og fik svar.. Jeg ved at hun er amatør og ikke fuldtid - så måske derfor hun ikke svarer alle.. Håber I får kontakt med hende! Hun er som sagt smadder lækker og sexen er god og fræk!t! Men 1500kr for så kort tid synes jeg ikke er helt fair.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 31. Juli, 2018 My prices depends on a lot of things.. I am not doing this by force, so I will not accept anyone : ) That being said I am not picky so any age is welcome ; ) I do not appriciate that you share my prices neither my specific location.. It is totally ok that you talk about me in here though - thats what the page is for and I like to see a review of myself :)!! Anyone can text me and I will try to answer, but as FrbDaddy points out, then I am not full time with this.. Aaaand, I am on vacation now but back in copenhagen from 1st September.. Have a great summer to all of you :)! and here is a little teaser ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 15. Oktober, 2018 Thanks for all the reactions to my picture Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 22. Oktober, 2018 I know I am not suppose to advertise myself in this forum directly, but I just want to correct the link from the first message, cuz it doesnt work.. this one does though ; ) https://annoncelight.dk/showad/261954 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Oktober, 2018 Exchange-Student skrev, den 22/10/2018 at 22:56: I know I am not suppose to advertise myself in this forum directly, but I just want to correct the link from the first message, cuz it doesnt work.. this one does though ; ) https://annoncelight.dk/showad/261954 You look great!! Absolutly stunning! Wish you a fun and pleasent time in Denmark with a lot og happy memories you can look back at, when time comes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 143 Skrevet 22. Oktober, 2018 Wow! You look and sound very interesting! I hope you’re in central Copenhagen...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 138 Skrevet 23. Oktober, 2018 Jeg har også besøgt @Exchange-Student i sommers og jeg havde en virkelig god oplevelse. En sød pige med en virkelig lækker krop (jeg er vild med høje slanke piger) og en god omgang fræk sex. Absolut en pige jeg har lyst til at se igen, men det kan dog være ret svært at få en aftale med hende (jeg har kastet håndkædet i ringen mht. at få en ny aftale med hende). Man skal være klar over, at hun kun er på en gang imellem. Alt i alt en anbefalelsesværdig og fræk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikaell 54 Skrevet 26. Oktober, 2018 Wow she looks so beautiful and I hope to get a chance Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sto 11 Skrevet 17. November, 2018 She is really lovely and sexy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 22. November, 2018 Thanks everyone :-)!! Yes pretty central - 2 minutes walk from Valby st. Heres a little treat for you guys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 (edited) Very nice. Is it possible to mail you - and get a reply? Good Fun Redigeret 22. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 22. November, 2018 Of course it is : ) But I dont always reply as I am not fulltime with this.. Also I need to have some kind of lust to do it, which I suppose is different from most full-timers here : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 (edited) Sure - very few women do this professionally full time. Most do it like you do. And - like you - the vast majority only do it when they are in the mood. (An active ad would normally indicate that the advertiser is interested in some action.) So that is supernormal. All the serious girls will reply when they receive a request which is in line with the ad. A reply can just be an acknowlegement that you have received the mail and will reply “tomorrow” or “in a couple of days”, and then do as promised. I have written you at least twice - relevant, normal and kind requests - and they were sent when your ad was active. But I have never heard a word from you. Good Fun Redigeret 22. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 22. November, 2018 Good Fun - I apoligize that I didnt respond - thats my bad. And thanks for now writing in such a nice way.. Top gentleman points to you :-D! Have fun : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 (edited) OK. I hope you will do it in the future. Be good. Good Fun Redigeret 22. November, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1974 2 Skrevet 22. November, 2018 Dear exchange student Unfortunally I have to Tel those guys right. We made appointment Saturday night around 00.00 and you should write me when you were ready. I waited all night until 0130 but you never came back. And now 6 days later I still haven’t heard from you.... please just write a line about you have closed or just anything. Just don’t let people wait only for disappointment...there aren’t many girls in here who looks like you - then take advantage off it and be a good girl and reply those gentlemen who would like to spend time and money on you - please. i still hope to see you , cause you look amazing 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg