Hop til indhold
Manfredo

Testfyr denne weekend

Recommended Posts

Manfredo skrev, for 8 timer siden:

Så der altså ingen forslag til, hvilken pige, der skal besøges??

Du er altså bare vildt svær at blive klog på. Hvor pokker i landet er det du søger, og hvilken type søger du osv osv. Hvordan i alverden skulle vi andre vide disse ting ???? Hvis du vil have fornuftige svar i din søgning, så lav da for pokker et oplæg vi alle kan forstå. Hvis du bor i århus er du vel ligeglad med at jeg anbefaler en i Sønderborg går jeg ud fra. Lav nu et ordentligt opslag ALLE kan forstå !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Ud fra hvad danner du den udtalelse ???

Ud fra minimum 2 indlæg andre steder på forum fra i dag;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Forstår dig stadig ikke, og mener da absolut ikke jeg har tilsvinet dig på nogen måde. Men hvis du derimod ser alle de anmeldelser jeg har lavet igennem tiden herinde, så ville du jo kunne se hvem der var værd at besøge, og hvem der ikke var. Var det ikke det du eftersøgte. Vi der laver anmeldelser laver jo ikke andet end at bekræfte de piger vi reelt har besøgt. Det du gør igennem efterlysninger er jo at spørge ind til folk der evt har besøgt en pige du har set dig varm på. Hvis man inden man laver en efterlysning checker i søgefunktionen som er på siden ikke kan finde oplysninger op den spændende person man søger oplysninger på, så sætter man et opslag ind på EFTERLYSNINGER, i håbet om at nogen evt har besøgt den du efterlyser. Har du ingen svar fået, ja så tager DU en for holdet, og slår det op på ANMELDELSER. Synes du det er vildt svært at forstå ?? ( uden at skulle lyde negativ )

Nej, det er jo ikke det, jeg spørger om!

Jeg beder IKKE om anbefalinger til piger, som i forvejen er ANMELDT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...