Hop til indhold
Max77

en Eks-prostituerets bekendelser

Recommended Posts

Jeg tænker at man automatisk som ex prostitueret vælger den vej, at det var ulækkert, idet det jo er den måde som samfundet officielt ser på prostitution på.

Så skal pigerne heller ikke forsvare hvad de engang har valgt at gøre.

Efterfølgende kan de erklære at det var en fejl og det var ulækkert, så er det måske lettere for omverdenen at acceptere pigens fortid. Blot en tanke

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Olemadsen - deri tror jeg du har meget ret . Det er meget nemmere at optræde som den angrende eks-sexarbejder, der bekræfter omgivelsernes fordomme og dermed opnår positiv og omsorgsfuld opmærksomhed - end det er at optræde som den tilfredse eks-sexarbejder der hele tiden skal forsvare sit tidligere valg og nu også forklare hvorfor hun så ikke fortsatte.

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen tror at de kan da sikkert sagtens tjene penge på sex... hvor svært kan det være??? Men opdager lynhurtigt at det var så ikke lige noget for dem, da det jo drejer sig om at have lysten til at GIVE god sex - uafhængigt af hvem der kommer på besøg(indenfor de grænser du har sat).

Så stopper man! Og er blevet den erfaring rigere!

Men er du i pengenød - eller anden nød - og har ikke muligheden for at stoppe - for kontanthjælp dækker ikke dit behov - så fortsætter du måske.... Og det er den STØRSTE fejltagelse i dit liv, vil jeg mene. For så øver du vold mod dig selv og din krop for hver gæst der kommer på besøg - og det uafhængigt af hvor sød han end måtte være... DER ligger farligheden i salg af købesex!

Men ville et forbud stoppe det? Næ! Så længe nogen vil købe - er der nogen der vil sælge!

Men hvis køberen kikker godt efter - føler efter - ved hvert nyt besøg - så mæker han når sælgeren KUN er der for pengenes skyld. Og for hans egen skyld og oplevelse - så bak ud! Og gå! Også bare hvis du er lidt i tvivl! Og skriv om din tvivl herinde. - så andre kan advares!

Og besøg dem du har læst og hørt om GIVER en god købesex-oplevelse istedet - og skriv om dem herinde - så andre kan få glæde af det.

Mit hjerte græder for Tanja og hendes oplevelser... men hun er IKKE mig eller dem som er glædespiger for lysten til at give god sex OG for pengene... Vi er to helt helt forskellige typer og kan ikke sammenlignes ved andet end vores MANGE forskelligheder - vi er/var blot i samme erhverv!

NN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg tror de ændre sig når piger holder i faget...

hvordan de ser på det... ikke mange ex luder som forsvaret faget som der er imod faget :)

jeg tænker at det kan og er hård fag at være i, som mange service fag kan være....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg tror de ændre sig når piger holder i faget...

hvordan de ser på det... ikke mange ex luder som forsvaret faget som der er imod faget :)

jeg tænker at det kan og er hård fag at være i, som mange service fag kan være....

prøvemanden

Åh, man bli'r så træt, så træt!

Har du læst for meget i Jyllandsposten?! Den med at vi ikke kan mærke os selv... Nærmest ikke aner, hvad vi laver, og derefter får et helt usædvanligt klarsyn, efter vi stopper??

Mange x-prostituerede har brugt meget af deres tid som pige, på at forsvare deres valg af job... Hvor mange tror du så der orker, at skulle fortsætte med det, efter man er stoppet?

Det er ikke en kamp, som er nem at tage!

Jeg kunne nævne rigtig mange andre jobs, som jeg ville finde mere hårdt, end det frække. Det hårdeste for mig er kampen mod uvidenheden, stigmatiseringen og fordommene, og så når min kondition kommer på prøve ;)

Jeg glæder mig til det bli'r min tur til at være x-prostitueret, for så kan man jo ikke sige til mig... Bare vent, det kommer... Når du stopper, vil du få det helt anderledes med det!

Træls...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke KUN, det handler om at kunne lide status quo og at være i nu'et?

Jeg er slet ikke i tvivl om, at f.eks. du, Nikita, både værdsætter dit erhverv og den indtjening, det giver, og at du yder et både seriøst og indlevende stykke arbejde.. Medarbejdere med DIN indstilling til jobbet har alle brancher i øvrigt brug for! :-)

Jeg er heller ikke i tvivl om, at en tidligere glædespige/husmorafløser som Nina Nuser er stoppet med æren, værdigheden og psyken i behold, efter at hun har erkendt, at nu var DEN fase af hendes liv ovre.

Jeg tror, at det er vigtigt at leve i nu'et og få det bedste ud af det, men også i et følsomt erhverv som dette at have en plan for, hvor man er om 5-10 år? Lige i denne branche er der vel mange hensyn at tage? Ikke kun til sig selv og ens egen psyke og fysik, men også til en nuværende eller kommende livspartner..

Og jeg kan godt forestille mig, at de piger, der kun i mindre grad er i besiddelse af den bevidsthed og afklaring med tingenes tilstand og deres egen rolle, som Nikita og Nina udviser, i langt højere grad og efter nogle år i branchen pludselig kan føle sig "fanget" i et erhverv, hvor CV'et ikke er af en karakter, man lufter i andre brancher, og hvor ens markedsværdi er faldende?

Har DU f.eks. en plan B klar, Nikita? Jeg spørger kun, fordi jeg er ret sikker på, du svarer ja! (Du er jo garanteret ved at skrive din bachelor i erhvervsjura eller lignende... ;) )

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerførst... Tak for alle dine søde ord, Hr. Sidespringer... (Hva' fedter du for :P )

Selvfølgelig skal man være yderst bevidst om, hvad man laver, da tiden flywer uhyggeligt hurtigt nogen gange. Det der kan vise sig at være uhensigtsmæssigt er, at man tænker... Uh, det går jo meget godt, det her... Og vupti, så er der gået 10 år! Så vil man måske lige pludselig gå andre veje, men man står med 10 års erhvervserfaring som lagengymnast, og det kan selvfølgelig være et problem. Især i dagens Danmark.

Så jo... Der er en bagside til alting. Og derfor er det vigtigt, at man har gjort sig disse overvejelser, så man ikke pludselig står med fletningerne i postkassen.

Ps: Du har ikke gættet mine planer, nej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke KUN, det handler om at kunne lide status quo og at være i nu'et?

Jeg er slet ikke i tvivl om, at f.eks. du, Nikita, både værdsætter dit erhverv og den indtjening, det giver, og at du yder et både seriøst og indlevende stykke arbejde.. Medarbejdere med DIN indstilling til jobbet har alle brancher i øvrigt brug for! :-)

Jeg er heller ikke i tvivl om, at en tidligere glædespige/husmorafløser som Nina Nuser er stoppet med æren, værdigheden og psyken i behold, efter at hun har erkendt, at nu var DEN fase af hendes liv ovre.

Jeg tror, at det er vigtigt at leve i nu'et og få det bedste ud af det, men også i et følsomt erhverv som dette at have en plan for, hvor man er om 5-10 år? Lige i denne branche er der vel mange hensyn at tage? Ikke kun til sig selv og ens egen psyke og fysik, men også til en nuværende eller kommende livspartner..

Og jeg kan godt forestille mig, at de piger, der kun i mindre grad er i besiddelse af den bevidsthed og afklaring med tingenes tilstand og deres egen rolle, som Nikita og Nina udviser, i langt højere grad og efter nogle år i branchen pludselig kan føle sig "fanget" i et erhverv, hvor CV'et ikke er af en karakter, man lufter i andre brancher, og hvor ens markedsværdi er faldende?

Har DU f.eks. en plan B klar, Nikita? Jeg spørger kun, fordi jeg er ret sikker på, du svarer ja! (Du er jo garanteret ved at skrive din bachelor i erhvervsjura eller lignende... ;) )

Vh. Sidespringeren

Hej Sidespringer.

Hvad mener du med at Nikita skal have en plan B?

Er det ikke kun for mennesker der er ude i noget, de ved ikke er rigtigt for dem?

Prøv lige at vende det om, det du skriver her, er det ikke om din egen usikkerhed!

Tænk hvis dit "dobbeltliv" blev opdaget; hvad ville dine omgivelser så sige?

Hvad er din plan B så?

Dit profilbilled passer jo meget godt!

Tror at Nikita har mere styr på sit liv, end du nogensinde får ;)

Tror ikke at Nikita er så grøn :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bachelor i Erhversjura :?:

Kunne Nikita sikkert læse til ug, men jeg tror nu nærmere hendes spidskompetancer ligger indenfor Branding og markedsføring.

Så jeg hælder mere til at hun skriver en phd i afsætningsøkonomi :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes hun skulle være "Skribent med forretningsforståelse".

Det er en fornøjelse at læse hendes korte, tørre underholdende

og informative indlæg, især når de går op mod andres evige lange og gabende indslag. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

UHADADA!!!! :evil:

Jeg tror da, at enten Nikita's egen far eller måske den forsmåede elsker selv har oprettet en profil her på eroguide.dk i form af nick'et "gog"? ;)

Det var da vældigt, som jeg skal have tørt på for et indlæg, som i øvrigt kun var ment positivt og rosende - Jeg skriver jo faktisk direkte til sidst, at jeg er helt overbevist om, at Nikita har helt styr på egne fremtids- og karriereplaner! :)

At mine hensigter med at optræde her så pludselig også skal blandes ind i en debat handlende om gudindernes liv efter årene som husmoderafløser, er et ganske andet og aldeles umotiveret indspark. Men bare rolig goggedreng - Jeg er skam i stand til at tage vare på mig selv og kender egne bevæggrunde for egne hensigter og handlinger, så moraliser du bare videre et andet sted...

Jeg er f.eks. sikker på, at KFUK's eller måske Mette Frederiksens hjemmesider vil være meget mere egnede fora til at lufte sin utilfredshed over gifte mænds hang og ret til købesex - Her på sitet er jeg nemlig overbevist om , at flertallet af debattører er både menings- og artsfæller med undertegnede! ;)

I øvrigt mener jeg stadig, at en plan B er vigtig i livet som glædespige... Når man i høj grad lever af sit udseende, sin krop og sine akrobatiske evner, så topper man på et tidspunkt, og ens præstationsevne og markedsværdi vil derfra kun være faldende - Man kan vel her glimrende sammenligne med top idrætsfolk? (Dog er jeg ikke sikker på, at der i dette tilfælde er et tilsvarende antal trænerjobs bagefter til de pensionerede sportsstjerner?).

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej sidespringeren.

Nu var mit spørgsmål til dig, jo det samme spørgsmål du stillede Nikita?

Så ud fra de 2 svar, det som Nikita, og du gav, hvad kan man så læse?

Nikita svarer pænt, til dig: Det har du ikke gættet :lol:

Du svare mig med diverse, underlige beskyldninger!

Nikitas far, forsmået elsker? kan du virkelig ikke finde på andet?

PS, Tak for at du kalder mig gogge "drengen", jeg er jo nok nået den alder hvor det

betyder noget, det med alder :lol:

Prøv lige at læse mine indlæg, jeg fedter ikke for nogen, jeg skriver bare min mening!

Uanset hvem det er der skriver, er det ikke det man skal? hvorfor please nogen, fedte.

Hvorfor er det altid i en debat, at når nogle er uenige med en, og man ikke har et svar, så begynder man at bruge "mærkelige ord", beskyldninger.

Jeg har på intet tidspunkt, moraliseret giftets mænd hang til købesex,

spurgte bare hvad du ville gøre, hvis, når, dit forhold til købesex, blev opdaget?

spurgte du ikke om det samme?

Hvad forskel er der moralsk på køber, sælger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange forskellige beretninger om arbejdet i sex industrien, og naturligvis oplever det enkelte menneske forskellige ting, som kan påvirke dem senere, både i negativ og positiv retning. Jeg må sige, at som ex kæreste til en sexarbejder har jeg oplevet mange positive ting, også fra kunder som vidste at jeg var kæresten og ikke en skummel bagmand som sad og skummede fløden.

I starten af sådan et forhold skal man lige lære at skelne imellem rå sex og kærlighed, ligesom nogle grænser bliver skubbet lidt. At forholdet til min tidligere kæreste ikke holdt skyldtes bestemt ikke erhvervet, men derimod nogle dybe konflikter imellem os som gik på andre ting end sex og kærlighed.

Derfor ved jeg at ikke alle kvinder i sex industrien ender som klienter på diverse psykiatriske hospitaler, ej heller hos psykolog.

Måske er dette indlæg lagt det forkerte sted, men da jeg havde læst lidt i tråden fik jeg lyst til lige at skrive et par ord, og derfor håber jeg at man bærer over med et gammelt svin som jeg :D 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da vældigt, som jeg skal have tørt på for et indlæg, som i øvrigt kun var ment positivt og rosende

Det var i hvert fald sådan, at jeg opfattede det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var i hvert fald sådan, at jeg opfattede det :)

Tak!

Så er der da i hvert fald én person (og heldigvis den vigtigste i sammenhængen), der opfattede, hvad jeg prøvede på at udtrykke... ;)

gog: Hvis du har lyst til videre at diskutere de mulige konsekvenser af konernes opdagelse af gifte mænds eskapader ved siden af, så start en diskussionstråd om DET! Jeg er dog langt fra sikker på, at jeg gider deltage i den debat... :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Sidespringeren

gog: Hvis du har lyst til videre at diskutere de mulige konsekvenser af konernes opdagelse af gifte mænds eskapader ved siden af, så start en diskussionstråd om DET! Jeg er dog langt fra sikker på, at jeg gider deltage i den debat... :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gog,

Det indlæg du citerer fra, var henvendt til prøvemanden, som man osse kan se i toppen af citat-boksen, så forstår ikke rigtigt, hvad det har at gøre med dit angreb på en anden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld hvis jeg har misforstået dig.

God Weekend. (med din kone :lol::lol::lol: )

gog: Helt ok.... No hard feelings! :)

I øvrigt er jeg slet ikke gift! Har været det et par gange, men er nu nået til den konklusion, at gift er noget, man tar', for ikke at blive det igen! ;)

(Ok... Ku' måske godt gøre en undtagelse, hvis Nikita friede? :P )

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gog,

Det indlæg du citerer fra, var henvendt til prøvemanden, som man osse kan se i toppen af citat-boksen, så forstår ikke rigtigt, hvad det har at gøre med dit angreb på en anden :)

Hej Nikita ;)

Man kan jo tage fejl :lol: Det er jo sket før :lol:

Hvem var det der skrev:

Hej Borende X

Ja, man kan så ikke altid være lige fornuftig at høre på... Mit indlæg har taget udgangspunkt i en hel anden situation, da jeg bed mig fast i det, som Sanne skrev. Jeg havde faktisk ikke læst det hele ordentligt, inden jeg svarede, så det er min fejl. Vi er faktisk slet ikke så uenige.

Fortsat God Weekend ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

gog: Helt ok.... No hard feelings! :)

I øvrigt er jeg slet ikke gift! Har været det et par gange, men er nu nået til den konklusion, at gift er noget, man tar', for ikke at blive det igen! ;)

Vh. Sidespringeren

[attachment=0]høns.jpg[/attachment]

Hej Sidespringer :)

Kan kun være enig med dig, men er du ikke en fedterøv :lol:

Også fortsat god Weekend til dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...