Hop til indhold
Martinbanke

650 KR for 60MIN Kinnaree, Hvidovrevej 80E

Recommended Posts

Desværre ikke en "kongeværdig oplevelse"

Efter et par hårde dage med uralistisk meget arbejde, var onsdag fra kl 17- til afslapning.

Fyrrede op for Audien og ramte Amager.. ville gerne i Sophiebadet... (genial sauna-hamham-dampbad badeanstalt.. sommerlukket øv) Hurtigt til Frederiskbergsvøm... luxusafd. sommerlukkket.. alm sauna/damp ude af drift.. nå men et varmt LAAANG brusebad..45 kr..... ind til byen spise den onde bøf osv os.. nok om det.

Havde spugt for sent på min ynglings thai massagested på frb-- de lukkede kl 22.. og kunne ikke nå mig. Gode råd er DYRE.. når man "bare" vil ha  massage sent på aftenen i KBH.

så...Havde fået dette sted anbefalet af en ven.

Har været der for år tilbage og husker stedet som pænt rent. Og det er det stadig.

Jeg var på jagt efter en solid gang hård massage.... og et andet Thai massage sted havde ejeren også anbefalet mimi fra stedet her. Jeg fik så ikke mimi men havde heller ikke sprugt specifikt om hende.

Jeg ankom 21.35 og fik anvist et rum. Skulle betale forlods 500kr.

Lagde mig på briks og hun begyndte at massere (thai massage).. hvilket var OK.. ikke den hårde massage jeg havde bedt om men tilforladeligt ok.. efter 30 minutter spørger jeg om jeg kan få oliemassage de sidste 30 minutter.. hvilket så koster ekstra... fin nok tænkte jeg.. selvom 500 for en times thai stadig er i den høje ende.. men tænkte jo også at olien koster.. Jeg fik så de sidste 30 minutter sådan middel ok massage.

Hun var veldig sød og tilbød også flere sager men jeg var dødtræt og ikke med på den ide.... og har bare knoklet 13-16 timer i døgnet 3 dage i træk..

Så kom afregningen. Jeg havde betalt 500... og så skulle hun så lige have 200 mere for olie... jeg gav hende en 200 lap mere.. men spurgte ind til om det ikke lige var i overkanten for 60 min.

Her er forklaringen:

Hvis man ikke er tilfreds med den massage man får, og skifter til olie... betaler man så for 30 minutter thai og 30 minutter olie... hvilket så giver 700 KR...

Rodet .. så havde hun på en måde regnet forkert.. og ville give mig 50 tilbage.. hvilket er ligemeget for mig. Jeg ville lade dem beholde de 700 og bare gå min vej. Men jeg fik sådan kastet mønterne ned i min lomme på vej ud af døren.

Jeg forstår godt at 30 minutter koster det det koster.. men det er jo også sigtet på at man ankommer og man bruger håndklæder rum og briks i de 30+ minutter man er der... Syns det er RØVERI.

jeg menes aldrig at jeg har følt mig så sur efter en gang massage.... det var jo ikke det der var meningen.. Men for 700 kroner som de vil have kan man altså få 2 timers massage andre steder.

betaler i øvrigt 500 hver gang på mit ynglingssted på Frb. Jeg syns 400 for massage er ok.. og så vil de fleste gerne ha 100 mere for hård massage.. men så er vi også ved at være der.

700KR er bare for meget! (eller 650 som de jo endte med)

- Martin

10 scala:

Stedet 10. (pænt stort rent.. intet snusket .. briks afvaskes med klud efter..mm )

P plads 8 (semi diskret)

Massagen 5-6

Pigen 7+

Pris 00.....behøves ikke nogen anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

UPDATE UPDATE..

Kinnaree har kontaktet mig idag og sagt at det var en"fejl" fra deres side.

Professionelt af dem at tage sig af kunder der har haft en øv oplevelse. 

Det er der mange der kan lære af.

De vil tilbagebetale det der er betalt formeget af de 700kr jeg betalte.. jeg fik jo 50 kr da jeg brokkede mig.. og de har lovet at jeg vil få 150 mere så vi er tilbage på normal beløbet 500 for en time...

Jeg kommer igen derude på et tidspunkt og vender tilbage!..

Tak for alle jer der bruger jeres tid til brugbar feedback til alle os der tit læser med!

B-Good

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se på deres hjemmeside, at du kunne have fået 1,5 time for kr. 700,-

Olie massage - 1 time = kr. 300,00
Thai massage - ½ time = kr. 400,00
Det er dumt af dem at presse citronen sådan, det koster kunder! Det er ikke så meget 100 mere eller mindre, men man gider ikke føle sig som en idiot, for sine egne penge :-(.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja... eller 2 timers oliemassage.... og så stadig stå med 100kr på lommen! 

og du har HELT ret... 100 kr eller 200 i den her sammenhæng spiller absolut ingen rolle. Men at blive kørt rundt i (cirkus) manegen fordi en pige pludselig ikke kan regne... så får man en anden følelse en glæde...

Redigeret af Martinbanke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt har jeg også selv haft en dårlig oplevelse hos dem. Jeg lod mig friste af, de havde nuru på menuen, og kunne godt tænke mig at prøve det. 

Jeg blev vist ind i rummet af en pige. Lidt efter kom en anden pige ind og spurgte, hvad jeg ønskede. Da jeg sagde nuru faldt det tydeligvis ikke i hendes smag - og hun skyndte sig at sige, at B2B var meget bedre. Jeg indvilligede i at gå med til B2B, selvom det var nuru, jeg var kommet for at prøve. Hun spurgte om jeg ønskede samleje - det gjorde jeg ikke, og afregnede. Hun gik med pengene, og kort efter kom en helt tredje pige ind. Hun prøvede ret hurtigt at sælge op med HJ til 300 kr og BJ (med kondom) til 500 kr, og det havde jeg ikke lyst til. Under massagen gjorde hun det meget klart ordene "only body", at man ikke måtte røre, og det kostede ekstra at røre hendes krop. Hun skøjtede bare lidt ligegyldigt rundt på min krop uden et eneste strejf de steder, det kilder...

Det var en meget sløj omgang som ikke ligefrem kalder på en gentagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphCity

Hvordan ser deres piger ud? Er de i 20'erne eller 30'erne? Er de slanke?

Synes godt nok deres priser ser attraktive ud....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...