Hop til indhold
just4lovr

En god oplevelse med Paola i Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/253818

i går aftes fik jeg lyst til at forkæle mig selv. Efter lidt læsning omkring mulighederne, faldt valget på Paola. Efter et opkald to hun telefonen, her blev jeg overrasket, da hun taler tysk. Så skulle lige stve mit tyske fra folkeskolen af . Nå men det gik fint, detaljerne blev gjort over sms.

Stedet er en privat lejlighed lys og varm. da døren åbnede,, var det en smilende Paola der bød mig velkommen.. Billederne kan nemt være af hende, men hun havde ikke frisyren, og det kan godt ændre folks udseende og derfor svært at vurderer helt. Jeg blev dog ikke skuffet. Hun er en lille størrelse. Med en smuk krop. Jeg havde bestilt 30 min. Og efter pengene havde skiftet hænder, blev jeg ført ind på værelset .

efter lidt kyssen gik mine hænder på opdagelse. Og de kunne helt sikkert lide hvad de følte, og lille mand begyndte at røre på sig og ville ud. Efter tøjet var røget lage vi os på sengen. Og hun startede på et blowjob det gjorde hun godt så på med kondomet hvor på hun satte sig på mig.hun var godt stram., og det føltes vildt dejligt. Herefter lagde jeg hende på ryggen med benene oppe hold da op et syn gyngene bryster, øjne der glimtede frækt og små lyde der antyde, at hun virkelig nød dette.

til slut om i doggy, dette er heller ikke et dårlig syn og hendes faste funde røv gyngende røv

til sidst måtte jeg give efter og aflever klatten.

vurdering .:

pigen 9 / 10

udsende 9 / 10 ( ikke min favorit type ikke hendes fejl)

sex 10 / 10

stedet 10 / 10

gentagelse chance ja hvis hun kommer igen da jeg ikke når det denne gang på grund af at jeg er på vej på ferie.

så hvis i er i dk og ønsker noget lækkert her i varmen kan jeg anbefale hende.

Redigeret af just4lovr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...