AalborgLook 5177 Skrevet 3. Juli, 2018 Sidder i Spanien på vores terrasse med et glas kold rosé vin, med udsigt over Middelhavet, efter en dag ved stranden. Hvor kan livet dog nogle gange være skønt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walter the Licker 266 Skrevet 3. Juli, 2018 Jeg hader stranden... Man får altid sand imellem balder og boller.. Salute.. Mucha amore y mucha pesetas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 3. Juli, 2018 Jeg har os sidste arbejdsdag imorgen før 3 ugers ferie dejligt du nyder tilværelsen og rigtig god ferie til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 4. Juli, 2018 Frække Tanja skrev, for 6 timer siden: Jeg har os sidste arbejdsdag imorgen før 3 ugers ferie dejligt du nyder tilværelsen og rigtig god ferie til dig Og go´(fræk) ferie til dig...hvor skal du nyde det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juli, 2018 (edited) Tja dejligt i nyder ferien, jeg nøde min sommerferie i januar og februar i Australien med masser af gode oplevelser til lands og vands og prøvede sugardating og hjalp en nødstedt kvinde, om to uger starter så min sommerferie herhjemme da vejret er så godt herhjemme at jeg ikke gider rejse til sol sydpå, til januar holde jeg en måneds fri og tager nok til latin/syd Amerika og USA på en rejsetrip ting.Dykning og sejlads står også på programmet...God ferie til jer alle... Redigeret 4. Juli, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Juli, 2018 pdrhan skrev, for 2 timer siden: Og go´(fræk) ferie til dig...hvor skal du nyde det henne? Skal på campingtur. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 8. Juli, 2018 Efter en formiddag ved stranden sidder vi nu på en fortovscafe i Palma og ser F1. Forza Ferrari! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 8. Juli, 2018 Nyder tilværelsen i Toscana, men følger da lidt med herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 8. Juli, 2018 Venter en tre måneder endnu, indtil det bliver GODT vejr, forhåbentlig 15 c eller under. I modsætning til de fleste andre, virke mit indbygget oliefyr ganske udmærket, og jeg HADER varme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 8. Juli, 2018 Frække Tanja skrev, den 4/7/2018 at 10:23: Skal på campingtur. Man bliver så pæn brun over det hele på naturistcamping. Prøv det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg