Hop til indhold

Til prostitueret i fast forhold?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i fast forhold

elsker min mand og børn, har ikke lyst til at lave om på det.

men jeg er samtidig sugar Girl, og det ved min mand også.

han ser også andre piger ind mig, og det er fint med mig.

bare han kommet hjem til mig, og at det er mig han elsker.

Kan sagtens følge tankegangen med ikke at overskrive hinandens grænser med ting modparten ikke er til, feks anal. (Det er så ikke et problem her) men jeg ville ha et kæmpe problem hvis min mand kom hjem og sage at han gerne ville prøve urin sex!!!

jeg ville heller brække begge ben...... og vil sige at så syntes jeg han skulle smutte ud i nattelivet og prøve det. Er det en fantasi man længe har haft lyst at prøve at udleve, skal man da ha lov i min verden. Og lige den fantasi ville jeg ikke ha lyst til at deltage i.

• Svar 76
  • Visninger 8.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Røvslikker - ville ønske jeg orkede at fortælle min historie, men den er for lang og indviklet. Kort fortalt gik mit forhold i stykker pga købesex og utroskab. Og så alligevel ikke, for jeg havde det

• ListeFister
    ListeFister

@Piraten Du skriver meget indforstået, og som om vi alle kender til dine tidligere skriverier. Jeg har derfor læst op på den tråd som du omtaler mht. Maria2000, og ud fra denne kan jeg konstatere

• Enig med iscenesat virkelighed, hvorfor er man frelst, når man har en anden holdning end dig? Derudover er jeg i dine øjne en af de frelste.   Det er ligegyldigt om du mener du er utro eller ej. Spørg

Skrevet
Detmig skrev, for 16 timer siden:

Jeg er i fast forhold

elsker min mand og børn, har ikke lyst til at lave om på det.

men jeg er samtidig sugar Girl, og det ved min mand også.

han ser også andre piger ind mig, og det er fint med mig.

bare han kommet hjem til mig, og at det er mig han elsker.

Kan sagtens følge tankegangen med ikke at overskrive hinandens grænser med ting modparten ikke er til, feks anal. (Det er så ikke et problem her) men jeg ville ha et kæmpe problem hvis min mand kom hjem og sage at han gerne ville prøve urin sex!!!

jeg ville heller brække begge ben...... og vil sige at så syntes jeg han skulle smutte ud i nattelivet og prøve det. Er det en fantasi man længe har haft lyst at prøve at udleve, skal man da ha lov i min verden. Og lige den fantasi ville jeg ikke ha lyst til at deltage i.

TAK, kunne ikke have sagt det bedre selv, er så enig. !

Misjo1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.