Hop til indhold
Guest Line cassopia

Useriøse henvendelser

Recommended Posts

Guest Line cassopia

Jeg syntes det rigtig dejligt at se folk skriver til mig og jeg svare altid tilbage i en god og ordentlig tone ;-)

Men det er virkelig træls er sidder så mange og skriver som er så useriøse og bare håber på at man gider hjælpe dem med en spiller :-(

Jeg vil rigtig gerne besvare alle beskeder og lave en masse frække aftaler men syntes det så er ærgeligt når det er folk der spilder min tid :-)

Så kære gentle mænd vær nu søde kun at skrive hvis i har seriøse forspørgelser eller gerne vil ses så vi begge kan haven god oplevelse af at skrive sammen og mødes til et ordentligt knald :-)

Knus kram og våde tanker fra Line 

1529614598686.jpg

Redigeret af Line cassopia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Therese skrev, for 1 minut siden:

Sådan er det at arbejde i sexbranchen ;)  Men ja, ret irreterende 

Ja det er jeg godt klar over ;-) men nogle skal gøre folk lidt opmærksomme på at det godt kan være lidt irriterende og hvem ved måske hjælper det dem vidre fra min profil ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er jeg godt klar over ;-) men nogle skal gøre folk lidt opmærksomme på at det godt kan være lidt irriterende og hvem ved måske hjælper det dem vidre fra min profil ;-)

Ja man kan håbe det hjælper men tvivler desværre :/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Kære Line

Svært at forestille sig du får useriøse henvendelser sådan som du ser ud:). Men tænk på hvor svært det kan være for os overhovedet at være modige nok til at gøre det. Jeg tror mange af de henvendelser du synes er useriøse, er mænd der simpelthen mistet modet undervejs. På mange måder er piger som du, noget som vi(jeg) næsten kun tør drømme om. Jeg tror du skal se din tid som en investering, nogen gange er den spildt, andre gange godt givet ud. Jeg forstår dog godt du synes det er irriterende, det er du vist ikke ene om. For mit eget vedkommende har jeg inden for de sidste ca. 6 mdr. skrevet 3 beskeder til en af jer, fået svar på de 2 og de indgår i mine overvejelser næste gang jeg vil benytte mig af en af jer skønne kvinder.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

da jeg var ung og meget grøn.. indrømmer jeg gerne at jeg skrev til et par gp'ere i en kæmpe koger.. kun for at få kolde fødder dagen efter i ædru stand :D ...men er da heldigvis blevet mere "voksen" :D

men skrev dog pænt til dem hver gang.. med en dårlig undskyldning :D

Redigeret af 69er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Piraten skrev, for 4 minutter siden:

Kære Line

Svært at forestille sig du får useriøse henvendelser sådan som du ser ud:). Men tænk på hvor svært det kan være for os overhovedet at være modige nok til at gøre det. Jeg tror mange af de henvendelser du synes er useriøse, er mænd der simpelthen mistet modet undervejs. På mange måder er piger som du, noget som vi(jeg) næsten kun tør drømme om. Jeg tror du skal se din tid som en investering, nogen gange er den spildt, andre gange godt givet ud. Jeg forstår dog godt du synes det er irriterende, det er du vist ikke ene om. For mit eget vedkommende har jeg inden for de sidste ca. 6 mdr. skrevet 3 beskeder til en af jer, fået svar på de 2 og de indgår i mine overvejelser næste gang jeg vil benytte mig af en af jer skønne kvinder.

vh. Piraten

Hej piraten :-)

Som skrevet svare jeg os altid og svare gerne på spørgsmål men min erfaring fortæller mig også når det er useriøst og det er en envejs ydelse for ham der skriver deraf mit opslag :-)

Jeg har skam også nogle seriøse henvendelser og nogle rigtige gode dialoger med som jeg nyder at bruge min tid :-)

Ville blot skabe lidt fokus på at der sidder en del som prøvet at grave sig frem til deres fordel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
69er skrev, for 2 minutter siden:

da jeg var ung og meget grøn.. indrømmer jeg gerne at jeg skrev til et par gp'ere i en kæmpe koger.. kun for at få kolde fødder dagen efter i ædru stand :D ...men er da heldigvis blevet mere "voksen" :D

men skrev dog pænt til dem hver gang.. med en dårlig undskyldning :D

Jeg kan sagtens se at unge mennesker ikke har "modet" til at komme når de endelig skal men jeg mener os man skal kunne stoppe legen mens den er god og tænke på det er et menneske der sidder i den anden ende som faktisk bruger sin tid og energi på at svare :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line cassopia skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan sagtens se at unge mennesker ikke har "modet" til at komme når de endelig skal men jeg mener os man skal kunne stoppe legen mens den er god og tænke på det er et menneske der sidder i den anden ende som faktisk bruger sin tid og energi på at svare :-)

helt enig... det mindste man kan gøre at er at melde afbud... min kanariefugl har ondt i ørerne eller noget.. whatever :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
69er skrev, for 2 minutter siden:

helt enig... det mindste man kan gøre at er at melde afbud... min kanariefugl har ondt i ørerne eller noget.. whatever :D

Haha ja lige præcis:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Egentlig tror jeg bare mennesker, generelt er useriøse, de skriver nok mest for at holde sig selv vågen :shock:

Nogen gange kan jeg godt blive lidt bekymret for vores fælles fremtid, ja at vi rent faktisk er lige glade

med hinanden, men bruge hinandens tid, har vi nok af :huh: skide være med andre, bare jeg har det godt :huh:

sorry men Held til smukke dig Line :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så enig. Man skal naturligvis overholde sine aftaler og behandle andre som man selv vil behandles.

Jeg oplever dog også at man skriver med et ønske og spørger en GP om hun er frisk på noget man ønsker uden at få svar - også hvis man skriver mail til der hvor du arbejder. 

Det er rigtig dejligt at have mulighed for at kunne skrive hvis man har nogle lidt specielle ønsker og stille spørgsmål i stedet for at skulle ringe. Det betyder noget for mine valg når jeg skal finde en sød GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia

Jeg er ked af du oplevede du ikke bliver svaret men tror mange undlader at svare fordi de ikke yder den service men dog mener jeg stadig at et nej tak er på sin plads :-)

Jeg ved at nede hos os sætter vi en god service rigtig højt og jeg tænker at din mail må være gået tabt evnt som spam meddelse og jeg vil gerne undskylde det manglede svar fra os alle sammen :-) men dine ønsker skal du være velkommen til at smide i min indbakke så skal jeg sørger for at besvare dem så godt som jeg kan ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Egentlig tror jeg bare mennesker, generelt er useriøse, de skriver nok mest for at holde sig selv vågen :shock:

Nogen gange kan jeg godt blive lidt bekymret for vores fælles fremtid, ja at vi rent faktisk er lige glade

med hinanden, men bruge hinandens tid, har vi nok af :huh: skide være med andre, bare jeg har det godt :huh:

sorry men Held til smukke dig Line :wub:

Tror til dels du har ret tænker folk tænker med det forkerte hobede og er ligeglade med andres tid bare de får hvad de vil have lige nu og her ;-) det er ærgeligt for jeg bruger rigtig meget energi og tid på at være venlig og imødekommende og når de her henvendelser så sker får jeg bare virkelig en øv følelse inden i. Fair nok hvis jeg ikke er personens type men det tænker jeg jo de næsten ved på forhånd allerede når de læser min første besked eller ser på min profil:-) 

Tak for det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Line cassopia skrev, for 17 timer siden:

Jeg syntes det rigtig dejligt at se folk skriver til mig og jeg svare altid tilbage i en god og ordentlig tone ;-)

Men det er virkelig træls er sidder så mange og skriver som er så useriøse og bare håber på at man gider hjælpe dem med en spiller :-(

Jeg vil rigtig gerne besvare alle beskeder og lave en masse frække aftaler men syntes det så er ærgeligt når det er folk der spilder min tid :-)

Så kære gentle mænd vær nu søde kun at skrive hvis i har seriøse forspørgelser eller gerne vil ses så vi begge kan haven god oplevelse af at skrive sammen og mødes til et ordentligt knald :-)

Knus kram og våde tanker fra Line 

1529614598686.jpg

for mig er det vigtigt hvordan pigen svarer tilbage på en høflig henvendelse - hvis det er med et standardsvar gider jeg ikke svare tilbage og jeg vil gerne ha aftalen helt på plads inden jeg tager rejsen... også selvom det tager 4-5 sms'er - hvis pigen synes det er spild af hendes tid eller mistænker at jeg sidder og leger med mig selv imens er det fint :-)

Redigeret af happycamper
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

for mig er det vigtigt hvordan igen svarer tilbage på en høflig henvendelse - hvis det med et standardsvar gider jeg ikke svare tilbage og jeg vil gerne ha aftalen helt på plads inden jeg tager rejsen... også selvom det tager 4-5 sms'er - hvis pigen synes det er spild af hendes tid eller mistænker at jeg sidder og leger med mig selv imens er det fint :-)

Jeg svare skam også gerne på mere ind 4-5 beskeder og skriver altid pænt tilbage uanset hvilken besked jeg modtager der skal jo være plads til at finde ud af hvordan og hvorledes ;-)

Men ud fra min erfaring finder man hurtigt ud af hvad folk egentligt vil når de sidder og bliver ved med at prøve at fiske og få uddybet en masse ting som man i realiteten kan snakke om når man mødes (sex snak) første gang og man udvikler et forhold til hinanden man skal jo starte et sted ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Line cassopia skrev, for 37 minutter siden:

Jeg svare skam også gerne på mere ind 4-5 beskeder og skriver altid pænt tilbage uanset hvilken besked jeg modtager der skal jo være plads til at finde ud af hvordan og hvorledes ;-)

Men ud fra min erfaring finder man hurtigt ud af hvad folk egentligt vil når de sidder og bliver ved med at prøve at fiske og få uddybet en masse ting som man i realiteten kan snakke om når man mødes (sex snak) første gang og man udvikler et forhold til hinanden man skal jo starte et sted ;-)

helt enig men som du kan læse af rigtig mange anmeldelser herinde så kommer det bag på enten kunde eller pige havd det egentlig er man har aftalt og den situation gider jeg bare ikke... om der er kemi eller ej det kan være svært at afgøre udfra et par sms'er 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia
happycamper skrev, for 2 minutter siden:

helt enig men som du kan læse af rigtig mange anmeldelser herinde så kommer det bag på enten kunde eller pige havd det egentlig er man har aftalt og den situation gider jeg bare ikke... om der er kemi eller ej det kan være svært at afgøre udfra et par sms'er 

Jeg går ind for at man kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade på den måde undgår man rigtig meget de her situationer dog kan de stadig forkomme når man møder hinanden men det er yders sjællendt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Line cassopia skrev, for 2 minutter siden:

Jeg går ind for at man kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade på den måde undgår man rigtig meget de her situationer dog kan de stadig forkomme når man møder hinanden men det er yders sjællendt :-)

ja det "normale" er vel at det kører - der er et par sjove anmeldelser af og til hvor kunden ikke må røre ved brysterne eller pigen har ekstrem dårlig ånde - svært at sms'se sig ud af :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Line cassopia

Ja det sker og det sker for os alle sammen at der kommer en der bare ikke er hvad man "forventer" men så må man være ærlig og sige det ikke fungere så kan det godt være den ene eller den anden får en lidt øv følelse men i Sidste ende er det bedre ind at humpe rundt med en man ikke har lyst til at være sammen med ;-) det sker dog yders sjællendt ihvertfald for mig jeg syntes generelt folk er søde høflige respektable og rene velduftende mænd og jeg nyder det fuldt ud når vi begge får en wouw oplevelse og endnu federe når vi ses igen så bliver det kun bedre og bedre og grænserne rykkes :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når vi besøger en glædespige er det nogle gange fordi vi gerne vil udleve en drøm om noget særligt, som vi ikke får hjemme. Købesex er dyrt så den skal have fuld skrue fra start.

Måske det er bedre at starte "blidt" og i kun en halv time, bare for at slappe af og teste kemien. Uden et eller andet spektakulært setup. Hvis pH-verdien er godkendt, så skrue op for blusset. Det er meget nemmere at aftale med en man kender. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Line cassopia skrev, for 11 timer siden:

ved på forhånd allerede når de læser min første besked eller ser på min profil:-) 

Pressis :huh: hvis man ikk har noget godt, så blad videre :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...