Hop til indhold

Recommended Posts


https://annoncelight.dk/showad/253428
Denne unge pige Katrynaaa blev besøgt idag og hun fortjener virkelig en god anmeldelse. Hun skriver 18 år og det passer helt fint. Hun havde fint styr på hvad hun lavede og havde en stor iver for at gøre mig godt tilpas. Hun er på niveau med Sweet Alexandra efter min mening på det punkt. Hendes billeder er helt ægte og billedet uden tøj på er vist taget i lejligheden hun befinder sig i nu.
Jeg havde booked en halv time dagen i forvejen og jeg fandt stedet nemt. Et diskret sted som er perfekt for denne slags udfoldelser. :) Dog hvis man er lidt sart så medbring eget bade håndklæde. Der er vist ikke uanede mængder af rene tilgængelig. :wacko:
Seancen var en ½ time med det  hele. Normalt gør jeg ikke brug af ekstraydelser men de var jo med i prisen her, så jeg fik både mega og afsluttede i munden. :razz:
Hun udviste som sagt god service da mit udstyr drillede lidt... ja det sker nogle gange når pige er SÅÅ sød og man begynder at tænke lidt for meget. Men hun var god til fransk fik det hele op og køre igen. Hun virkede også til at nyde at modtage fransk. En af de bedste halve timer jeg længe har brugt.
Så besøg hende endelig så hun kommer tilbage. Og vær nu god ved hende.... hun er lidt en ubeskrevet perle. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

30min 1500.-

Så er det da også betalt… 

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det er da mange penge. Men hold da op der er mange halv og hel dårlige oplevelser når prisen er 800 og 900. Kvalitet koster. Køber man en halv time på en dansk klinik med danske gp`er, så kommer prisen også derop med tillægsydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Furture skrev, 1 time siden:


https://annoncelight.dk/showad/253428
Denne unge pige Katrynaaa blev besøgt idag og hun fortjener virkelig en god anmeldelse. Hun skriver 18 år og det passer helt fint. Hun havde fint styr på hvad hun lavede og havde en stor iver for at gøre mig godt tilpas. Hun er på niveau med Sweet Alexandra efter min mening på det punkt. Hendes billeder er helt ægte og billedet uden tøj på er vist taget i lejligheden hun befinder sig i nu.
Jeg havde booked en halv time dagen i forvejen og jeg fandt stedet nemt. Et diskret sted som er perfekt for denne slags udfoldelser. :) Dog hvis man er lidt sart så medbring eget bade håndklæde. Der er vist ikke uanede mængder af rene tilgængelig. :wacko:
Seancen var en ½ time med det  hele. Normalt gør jeg ikke brug af ekstraydelser men de var jo med i prisen her, så jeg fik både mega og afsluttede i munden. :razz:
Hun udviste som sagt god service da mit udstyr drillede lidt... ja det sker nogle gange når pige er SÅÅ sød og man begynder at tænke lidt for meget. Men hun var god til fransk fik det hele op og køre igen. Hun virkede også til at nyde at modtage fransk. En af de bedste halve timer jeg længe har brugt.
Så besøg hende endelig så hun kommer tilbage. Og vær nu god ved hende.... hun er lidt en ubeskrevet perle. :wub:

 Der fik du overhalet inden om med denne anmeldelse da jeg ville vente til under pausen ( Danmark og Kroatien ) med min. Ingen tvivl om at Katryna er tro mod dette koncept.  Prisen er ikke en krone for meget når servicen er så høj endda på højde med Sweet Alexandra. Jeg tog en time med hende og hun er en uspoleret teenager som har meget mod på at prøve ting af. Gfe i top klasse med masser af dejlige tungekys, superfransk og deepthroat perfekt. Afslutning i ansigtet intet problem. Også sød at snakke med bagefter. Stjerne i svøb og allerede en fornøjelse at være sammen med.

Sød, fin og meget imødekommende pige 8. gfe 10 . sf. 10 deepthroat 10.  cof/cif 10. Stedet 10. Oplevelsen 10. Gentagelses fare 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Furture skrev, for 16 minutter siden:

Enig. Det er da mange penge. Men hold da op der er mange halv og hel dårlige oplevelser når prisen er 800 og 900. Kvalitet koster. Køber man en halv time på en dansk klinik med danske gp`er, så kommer prisen også derop med tillægsydelser. 

Så hellere gi 2K hos en kinky domina…. ;-) - der er aldrig tillægsydelser....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Så hellere gi 2K hos en kinky domina…. ;-) - der er aldrig tillægsydelser....

 

Man kan sandelig også blive snydt i hoved og røv for 2k hos en domina. Jeg har ikke glemt Y... endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 41 minutter siden:

Man kan sandelig også blive snydt i hoved og røv for 2k hos en domina. Jeg har ikke glemt Y... endnu. 

Ikke når man vælger den rigtige….  ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

30min 1500.-

Så er det da også betalt… 

jo jo, men 2000 for 1 time, er fanme ikke dyrt ! og er vel bare udtryk for at hun helst vil have kunden bliver i en time og får en god oplevelse ?  hvilket understøttes af denne:

15 min = No - do not ask.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Furture skrev, for 6 timer siden:


https://annoncelight.dk/showad/253428
Denne unge pige Katrynaaa blev besøgt idag og hun fortjener virkelig en god anmeldelse. Hun skriver 18 år og det passer helt fint. Hun havde fint styr på hvad hun lavede og havde en stor iver for at gøre mig godt tilpas. Hun er på niveau med Sweet Alexandra efter min mening på det punkt. Hendes billeder er helt ægte og billedet uden tøj på er vist taget i lejligheden hun befinder sig i nu.
Jeg havde booked en halv time dagen i forvejen og jeg fandt stedet nemt. Et diskret sted som er perfekt for denne slags udfoldelser. :) Dog hvis man er lidt sart så medbring eget bade håndklæde. Der er vist ikke uanede mængder af rene tilgængelig. :wacko:
Seancen var en ½ time med det  hele. Normalt gør jeg ikke brug af ekstraydelser men de var jo med i prisen her, så jeg fik både mega og afsluttede i munden. :razz:
Hun udviste som sagt god service da mit udstyr drillede lidt... ja det sker nogle gange når pige er SÅÅ sød og man begynder at tænke lidt for meget. Men hun var god til fransk fik det hele op og køre igen. Hun virkede også til at nyde at modtage fransk. En af de bedste halve timer jeg længe har brugt.
Så besøg hende endelig så hun kommer tilbage. Og vær nu god ved hende.... hun er lidt en ubeskrevet perle. :wub:

er hun seriøs her? :


Send me an e-mail for Booking. It's easier for me, and I reply relatively fast.

I would also like to know your age, height, weight, ETHNICITY ( white/Black/Middle eastern/Asian etc) and if possible a photo.

Sendte du email ?
oplyste du alle disse ting ?

Eller sendte du bare sms "open ?  ;-)  )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 5 timer siden:

er hun seriøs her? :


Send me an e-mail for Booking. It's easier for me, and I reply relatively fast.

I would also like to know your age, height, weight, ETHNICITY ( white/Black/Middle eastern/Asian etc) and if possible a photo.

Sendte du email ?
oplyste du alle disse ting ?

Eller sendte du bare sms "open ?  ;-)  )

 

Jo jeg oplyste disse ting i første mail. Dog ikke et billede. Så vidt jeg kan se er der ikke sms-mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 5 timer siden:

er hun seriøs her? :

 

Det er standard for de Polske piger - som holder til i bymidten. Og har endnu ikke oplevet nogle af dem som værende useriøs. Tværtimod.
De kan klart anbefales :P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 41 minutter siden:

Det er standard for de Polske piger - som holder til i bymidten. Og har endnu ikke oplevet nogle af dem som værende useriøs. Tværtimod.
De kan klart anbefales :P

Dressmann

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliver95

Jeg kunne godt have lyst til at prøve hende, når hun kommer tilbage til august.

Hendes alder er tiltalende og at hun giver  neutral blow, men har efterhånden forstået at det også kan være farlig og der er  smittefare. Hvor farlig er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det skal være fordi man virkelig går efter gfe - ellers er det ikke pengene værd synes jeg.... hvis man gør er det spitzenklasse og alle pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...