Guest WideBeltLoverDK Skrevet 30. Juni, 2018 Hej. Jeg faldt over denne annonce, og ville høre om nogen har besøgt hende? Eller om det bare er en, som morer sig på på andres bekostning? Billederne giver mig lidt tvivl, da synes de ser alt for prof lavet ud. Link her: https://annoncelight.dk/showad/253726 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 30. Juni, 2018 Jeg gætter på at det i bedste fald er lookalike billeder. Hvis man ikke kan tale med damen, men kun sende en SMS, ville jeg blive hjemme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg Skrevet 2. Juli, 2018 Er der en, der har taget chancen? Der er lagt et billede op, hvor en pige holder BT op foran ansigtet. Kan også være et fusker billede, men måske ægte nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 2. Juli, 2018 (edited) Det er nu ikke BT, men Ekstra Bladet fra d. 12. juni. Måske lige det billede er hapset fra en andens annonce. I min optik ligner det mest af alt fusk. Pristrappen er altså også lidt sjov. 750 for det første kvarter, 250 for næste, 200 for næste og ta-da 350 for det næste. Suk. Redigeret 2. Juli, 2018 af LastResort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg Skrevet 2. Juli, 2018 LastResort skrev, for 17 minutter siden: Det er nu ikke BT, men Ekstra Bladet fra d. 12. juni. Måske lige det billede er hapset fra en andens annonce. I min optik ligner det mest af alt fusk. Pristrappen er altså også lidt sjov. 750 for det første kvarter, 250 for næste, 200 for næste og ta-da 350 for det næste. Suk. Ja, okay mindre detalje :-) ja, der er sgu lidt fusk over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg