Hop til indhold
Guest lottelust

Pris....

Recommended Posts

Guest lottelust
Walter the Licker skrev, for 3 timer siden:

Velkommen til det frie marked. Man bestemmer selv om man vil forhandle priser eller give rabatten, eller bonus for den sags skyld. 

Alt i dag bliver opvejet i penge fra du står op om morgen, så for mange og endda flere kommer til, vil gerne forhandle priser. Det bliver mere normalt og jeg kan ikke se at det kan forarge nogen. 

Problematikken lægger måske mere, at det frie arbejdsmarked har givet mulighed for folk fra "fattigere" lande til at arbejde i perioder i "rigere" lande og slæbe hyren med hjem, hvor den er mere værd. 

Jeg fortæller gerne hvad jeg ønsker for en seance og spørg hvad det koster. Og så er det op til mig det er det værd eller jeg skal finde en anden. Desværre synes jeg, at generalt danske GP'er enten ikke svarer på SMS, så man skal rykke for svar eller de taler kun med kunder i telefon. Så det ender hyppigere for mig, at jeg vælger en udenlandsk GP'er. 

WtL 

måske er der en grund til at de ikke svarer dig tilbage....   Hvis du mener det er din ret at forhandle pris, kan du roligt regne med at jeg heller ikke ville skrive tilbage... Den ret har jeg nemlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Manfredo skrev, for 3 timer siden:

Men man (jeg) stille et uddybende spørgsmål til det?

Jeg har generelt respekt for priser. Men nogle gange siger jeg, hvad jeg gerne vil, og spørger: "Hvad koster det?". Så er prisen op til pigen.

Men er det i orden?

Ja hvis du spørger om noget der ikke er nævnt som ydelse, og noget som ike er nævnt som “no Go” eksempelvis analsex, hvis GP frabeder sig anal så er det mindre begavet at spørge ind til pris på anal, men hvis du nu vil have et blowjob, massage og 30 min cuddling, også dansk i flere positioner og du så spørger om pris på den pakke så er det da helt i orden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Liv skrev, for 4 timer siden:

så giver jeg alligevel en masse rabat, i form af ekstra tid

Ej altså, det er bare det værste. Jeg får dårlig samvittighed når den slags sker, så næste gang kommer jeg jo med "drikkepenge", blomster og bom. Det bliver så dyrt så dyrt.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lottelust skrev, for 8 timer siden:

Jeg forundres over at prisen skal forhandles.... det sker vel 50 pct af gangene [...]

Er det helt normalt at forhandle og krejle om priserne?    [...]

 

 

@lottelust

Tja, kommer det ikke lidt an på, hvor i landet vi er? I så fald har jyderne da taget sig sammen, hvis det kun er halvdelen, der forsøger at handle om prisen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Personligt forhandler jeg ikke om prisen med de GP jeg besøger. Som @Liderlig-fyr også sammenligner med, jeg forhandler ikke pris min frisør eller tandlæge. Jeg har et par gange prøvet at få noget ekstra uden at spørge/betale for det. Tænker at det skyldes at jeg altid har gjort meget for at behandle de GP jeg møder med respekt og venlighed. Jeg har selv arbejdet i et servicefag, og det er aldrig de sure/trælse kunder som den bedste behandling.

En ting som dog undrer/irriterer mig, er når prisen ikke står i annoncen. Har jeg 800 kroner til lidt sjov, er det spild af min og pigens tid, hvis jeg skal ringe/skrive til hende for at få at vide at hendes priser starter ved 1000 kroner. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
lottelust skrev, for 8 timer siden:

måske er der en grund til at de ikke svarer dig tilbage....   Hvis du mener det er din ret at forhandle pris, kan du roligt regne med at jeg heller ikke ville skrive tilbage... Den ret har jeg nemlig ;)

Jeg forventer ikke, at nogen svarer tilbage, men jeg synes det er lidt mærkeligt, at man starter en debat, og så fordi man har et andet synspunkt eller holdning, så er man ikke velkommen. 

Måske du burde starte din tråd med at skrive, at man kun ønsker svar fra dem, som er enig med dig. 

Du har ret til ikke at svare mig mere, hvis du ikke vil debattere, men jeg har endnu ikke læst nogle mod argumenter for at man ikke må forhandle priser.

Det er heller ikke alle der skilter med priser og nogle skriver sågar at man kan spørge om pris. 

Hvorfor så starte en debat, når man ikke kan respektere andres meninger og holdninger. Jeg skal nok være tavs i jeres lille kaffeklub...Jøsses :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Man må da gerne prøve at forhandle - det har alle ret til og så har vi/man ret til at takke nej.

Sådan er det vel ret enkelt.

Husk på, at vi ikke taler til alle typer kunder - ligesom alle kunde-typer ikke taler til os. 

Så er det hele så let. 

Ikke alle kan blive potentielle kunder og det er da helt fint.

Jeg ønsker dem såmænd bare en god dag, når de ikke falder i den "kategegori", som er mit kunde-potentiale. Og det gør ikke engang ondt at være venlig ;-)<3:D

Og når de er lidt "barnlige" i deres tilbagemelding, så får de bare en lign. tilbage - at "frokost" da findes i alle prisklasser og der også er en, i den de søger.. - så er alt godt...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af respekt for pigen forhandler jeg ikke prisen - jeg kan jo heller ikke stå i Føtex og prutte om prisen på mælk fordi Aldi har det samme produkt billigere....

Men når jeg laver en aftale så får jeg lige bekræftet prisen, da jeg skal forbi en kontantautomat på vejen og sjældent har kontanter på mig - det ville være flovt ikke at have penge nok med :) 

Jeg har så oplevet at piger som jeg har besøgt flere gange giver lidt ekstra i form af ydelser eller tid, men det er ene og alene hende der bestemmer det - jeg vil ikke presse for at give en dårlig stemning.

For mange år siden havde jeg i en periode besøg af en ung pige - og i hendes annoncer steg prisen lidt - og jeg betalte uden at kny. Den efterfølgende gang fik jeg nærmest en skideballe og penge retur - nu stammede vores aftale men hun havde de gamle priser og sådan fortsatte det. Men da jeg forklarede mig blev hun faktisk glad - men vores efterfølgende møder var til reduceret pris ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har en enkelt gang sagt pænt nej tak og gået igen pga. prisen, men har endnu ikke prøvet at prutte om prisen i forbindelse med købesex, så jeg er tilsyneladende en “dårlig” jyde – måske skyldes det at en af mine forfædre kom fra Fyn :D

Men sjovt nok hos pigen jeg besøger fast for tiden betaler jeg faktisk lidt mindrer nu end i starten jeg kom der, og jeg har IKKE pruttet om prisen – hun gir’ mig bare rabat, får osse nogle gange ekstra tid – jeg tror man kommer rigtig langt med en ordentlig attitude og komme regelmæssig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Walter,

Jeg tror du misforstår Lottelust, når hun skriver nedenstående, tror jeg at det skal forstås, at hvis du skrev til hende for at få lavet en aftale, og du i det skriv begyndte at forhandle om pris, så ville hun ikke skrive tilbage, ligesom en del andre heller ikke ville gøre det.

Jeg tror ikke det skal forstås som at hun ikke vil skrive sammen med dig her på Eroguide omkring denne debat hun selv har sat i gang, blot fordi du har en anden holdning .... det er selvfølgelig muligt jeg tager fejl men det er sådan jeg læser hendes svar til dig.

Have en god weekend alle.

Kvindebeundren

  lottelust skrev, for 9 timer siden:

måske er der en grund til at de ikke svarer dig tilbage....   Hvis du mener det er din ret at forhandle pris, kan du roligt regne med at jeg heller ikke ville skrive tilbage... Den ret har jeg nemlig ;)

Jeg forventer ikke, at nogen svarer tilbage, men jeg synes det er lidt mærkeligt, at man starter en debat, og så fordi man har et andet synspunkt eller holdning, så er man ikke velkommen. 

Måske du burde starte din tråd med at skrive, at man kun ønsker svar fra dem, som er enig med dig. 

Du har ret til ikke at svare mig mere, hvis du ikke vil debattere, men jeg har endnu ikke læst nogle mod argumenter for at man ikke må forhandle priser.

Det er heller ikke alle der skilter med priser og nogle skriver sågar at man kan spørge om pris. 

Hvorfor så starte en debat, når man ikke kan respektere andres meninger og holdninger. Jeg skal nok være tavs i jeres lille kaffeklub...Jøsses :shock:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 11 timer siden:

Det er helt almindelig økonomisk praksis.....

Nej! Det er teori!

Du skriver om den teori, der omhandler prisdannelse i et frit marked.

Og så skriver du om den teori, der omhandler komparative fordele ved samhandel mellem lande.

Derudover skriver du så OGSÅ noget om, hvad du synes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Man må vel konkludere at reglen er at der ingen regler er. Eller rettere at der er lige så mange regler som der er piger. At prisen er til forhandling hvis det ikke udtrykkeligt er nævnt at prisen ikke er til forhandling. Jeg kan forstå at i piger går op i at vi drenge læser jeres annoncer grundigt, men come on, det er vel ikke meningen at vi nærmest skal kunne den udenad. Jeg tror i hvert fald det er de færreste potentielle kunder der bevist forsøger at fornærme jer. Når vi kontakter jer tænker vi jo mest med det andet hoved:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 48 minutter siden:

Hej Walter,

Jeg tror du misforstår Lottelust, når hun skriver nedenstående, tror jeg at det skal forstås, at hvis du skrev til hende for at få lavet en aftale, og du i det skriv begyndte at forhandle om pris, så ville hun ikke skrive tilbage, ligesom en del andre heller ikke ville gøre det.

Jeg tror ikke det skal forstås som at hun ikke vil skrive sammen med dig her på Eroguide omkring denne debat hun selv har sat i gang, blot fordi du har en anden holdning .... det er selvfølgelig muligt jeg tager fejl men det er sådan jeg læser hendes svar til dig.

Have en god weekend alle.

Kvindebeundren

  lottelust skrev, for 9 timer siden:

måske er der en grund til at de ikke svarer dig tilbage....   Hvis du mener det er din ret at forhandle pris, kan du roligt regne med at jeg heller ikke ville skrive tilbage... Den ret har jeg nemlig ;)

Jeg forventer ikke, at nogen svarer tilbage, men jeg synes det er lidt mærkeligt, at man starter en debat, og så fordi man har et andet synspunkt eller holdning, så er man ikke velkommen. 

Måske du burde starte din tråd med at skrive, at man kun ønsker svar fra dem, som er enig med dig. 

Du har ret til ikke at svare mig mere, hvis du ikke vil debattere, men jeg har endnu ikke læst nogle mod argumenter for at man ikke må forhandle priser.

Det er heller ikke alle der skilter med priser og nogle skriver sågar at man kan spørge om pris. 

Hvorfor så starte en debat, når man ikke kan respektere andres meninger og holdninger. Jeg skal nok være tavs i jeres lille kaffeklub...Jøsses :shock:

 

 

Hej kvindebeundre

Tak for et nobelt svar. 

Debatter kan hurtig misforståes eller mistolkes. Jeg mener nu, at sådan som hun skriver det, så er kritikken heller ikke velkommen her og derfor får jeg ikke svar på tiltale.... 

Og god weekend herfra.. 

WtL 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 20 minutter siden:

Nej! Det er teori!

Du skriver om den teori, der omhandler prisdannelse i et frit marked.

Og så skriver du om den teori, der omhandler komparative fordele ved samhandel mellem lande.

Derudover skriver du så OGSÅ noget om, hvad du synes.

Så vores økonomi er teori og ikke praksis, eller hvad er det du sir??? 

Den vil jeg bruge på de næste par møder med mine investorer og samarbejdspartner:D

God søndag!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust
Walter the Licker skrev, for 16 minutter siden:

Hej kvindebeundre

Tak for et nobelt svar. 

Debatter kan hurtig misforståes eller mistolkes. Jeg mener nu, at sådan som hun skriver det, så er kritikken heller ikke velkommen her og derfor får jeg ikke svar på tiltale.... 

Og god weekend herfra.. 

WtL 

 

Walter the Licker skrev, for 2 timer siden:

Jeg forventer ikke, at nogen svarer tilbage, men jeg synes det er lidt mærkeligt, at man starter en debat, og så fordi man har et andet synspunkt eller holdning, så er man ikke velkommen. 

Måske du burde starte din tråd med at skrive, at man kun ønsker svar fra dem, som er enig med dig. 

Du har ret til ikke at svare mig mere, hvis du ikke vil debattere, men jeg har endnu ikke læst nogle mod argumenter for at man ikke må forhandle priser.

Det er heller ikke alle der skilter med priser og nogle skriver sågar at man kan spørge om pris. 

Hvorfor så starte en debat, når man ikke kan respektere andres meninger og holdninger. Jeg skal nok være tavs i jeres lille kaffeklub...Jøsses :shock:

 

du må have de holdninger du vil og dejligt vi ikke alle er enige, ellers ingen debat jo :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med rabat er sgu en lidt pudsig ting.  Der findes folk der aldrig vil betale den oplyste pris.  Hvis man spørger dem om hvorfor der skal handles, så er svaret typisk, at "mange bække små giver en stor å".   Andre kan finde på at svare "Det er ikke så meget prisen det handler om, det er mere det med prutte pris,  det hører ligesom med"

Jeg er selvstændig og lever af mine timeydelser, lidt på samme måde som GP´er.  Jeg bliver såmænd ikke fornærmet fordi nogle spørger om timeprisen ikke kunne være mindre.  Som regel siger jeg "Ja da, hvis jeres behov har en passende størrelse, så kan vi da godt lave en aftale der er betinget af mængden".   Det gør så nogen gange at modparten så bare acceptere den normale pris,  da modparten måske godt ved, at behovet næppe er noget særligt.  Andre er mere konkrete omkring et rimeligt stort behov, og så er jeg bestemt også imødekommende.

Nu er der jo nok en væsentligt forskel på det jeg laver og GP-forretning, nemlig at  i GP-branchen taler vi mange engangskunder.  Det er vel logisk nok, at størsteparten ikke ønsker at give rabat til engangskunder, hvor den ikke betalbare tid, omkring aftalen, spørgsmål m.v. typisk er større end hos stamkunder, hvor det mere bare handler om at lave en aftale på torsdag kl 11. Nu er jeg ikke GPér, men jeg ville ej heller give rabat til engangskunder eller gæster der måske kommer 3 gange om året.  Jeg ville som andre  piger allerede har nævnt gøre noget for at pleje og passe på mine stamkunder.  

Person prøver jeg ikke på at forhandle timeprisen med en GP.  Det skyldes hovedsageligt at det er mit indtryk, at de fleste piger opfatter det som "Ok, så du synes åbenbart ikke at jeg er pengene værd eller at jeg er dårligere end de andre piger der tager samme pris"   

For mit vedkommende har jeg typisk oplevet, at når jeg har besøgt samme pige et passende antal gange, så er serviceniveauet, engagementet steget. Det samme gælder for strukturen lysten til noget der ikke tilbydes alle osv osv.   Det er aldrig noget vi har talt om, som en slags forhandling,  der er bare noget der er kommet naturligt, og hvor jeg bestemt har tolket som pigens måde at vise "Du er en god gæst, og jeg vil gerne bevare og udvikle kunderelationen til begges fulde tilfredshed"

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, for 1 time siden:

Så vores økonomi er teori og ikke praksis, eller hvad er det du sir??? 

Den vil jeg bruge på de næste par møder med mine investorer og samarbejdspartner:D

God søndag!!! 

Jeg siger, at det her:

"Velkommen til det frie marked. Man bestemmer selv om man vil forhandle priser eller give rabatten, eller bonus for den sags skyld. "

"Problematikken lægger måske mere, at det frie arbejdsmarked har givet mulighed for folk fra "fattigere" lande til at arbejde i perioder i "rigere" lande og slæbe hyren med hjem, hvor den er mere værd."

Det er ren økonomisk teori. Markedet er aldrig helt frit i praksis.I den virkelige verden, kan byttet af goder være en diffus og mudret størrelse. F.eks. kunne man forestille sig, at tjenesteydelser varierer meget i forhold til, hvordan samspillet mellem den, der køber, og den, der yder, er.

I denne sammenhæng, vil nogle GPer blive sårede, tænde af seksuelt, kede af det, eller få andre følelser, hvis der pruttes om prisen. Fordi de er mennesker. Med følelser. Som sælger noget meget intimt.

Mit synspunkt er: Du - og andre - må prutte alt det, I har lyst til.

Selv gør jeg det ikke, fordi det med stor sandsynlighed gør oplevelsen for mig ringere. Det fremgår jo også ret tydeligt her, at mange piger ikke bryder sig om det. Hvis jeg køber en cykel, så forhandler jeg om prisen - og er tryg ved det, fordi cykelhandlerens følelser ikke påvirker den vare, jeg køber. Hos frisøren, tandlægen eller en GP forhandler jeg ikke - for her er varen af mere intim karakter, og min opførsel påvirker selvfølgelig, hvor god service, jeg får.

Også god søndag herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Det med rabat er sgu en lidt pudsig ting.  Der findes folk der aldrig vil betale den oplyste pris.  Hvis man spørger dem om hvorfor der skal handles, så er svaret typisk, at "mange bække små giver en stor å".   Andre kan finde på at svare "Det er ikke så meget prisen det handler om, det er mere det med prutte pris,  det hører ligesom med"

Jeg er selvstændig og lever af mine timeydelser, lidt på samme måde som GP´er.  Jeg bliver såmænd ikke fornærmet fordi nogle spørger om timeprisen ikke kunne være mindre.  Som regel siger jeg "Ja da, hvis jeres behov har en passende størrelse, så kan vi da godt lave en aftale der er betinget af mængden".   Det gør så nogen gange at modparten så bare acceptere den normale pris,  da modparten måske godt ved, at behovet næppe er noget særligt.  Andre er mere konkrete omkring et rimeligt stort behov, og så er jeg bestemt også imødekommende.

Nu er der jo nok en væsentligt forskel på det jeg laver og GP-forretning, nemlig at  i GP-branchen taler vi mange engangskunder.  Det er vel logisk nok, at størsteparten ikke ønsker at give rabat til engangskunder, hvor den ikke betalbare tid, omkring aftalen, spørgsmål m.v. typisk er større end hos stamkunder, hvor det mere bare handler om at lave en aftale på torsdag kl 11. Nu er jeg ikke GPér, men jeg ville ej heller give rabat til engangskunder eller gæster der måske kommer 3 gange om året.  Jeg ville som andre  piger allerede har nævnt gøre noget for at pleje og passe på mine stamkunder.  

Person prøver jeg ikke på at forhandle timeprisen med en GP.  Det skyldes hovedsageligt at det er mit indtryk, at de fleste piger opfatter det som "Ok, så du synes åbenbart ikke at jeg er pengene værd eller at jeg er dårligere end de andre piger der tager samme pris"   

For mit vedkommende har jeg typisk oplevet, at når jeg har besøgt samme pige et passende antal gange, så er serviceniveauet, engagementet steget. Det samme gælder for strukturen lysten til noget der ikke tilbydes alle osv osv.   Det er aldrig noget vi har talt om, som en slags forhandling,  der er bare noget der er kommet naturligt, og hvor jeg bestemt har tolket som pigens måde at vise "Du er en god gæst, og jeg vil gerne bevare og udvikle kunderelationen til begges fulde tilfredshed"

 

 

 

 

I second that!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Det med rabat er sgu en lidt pudsig ting.  Der findes folk der aldrig vil betale den oplyste pris.  Hvis man spørger dem om hvorfor der skal handles, så er svaret typisk, at "mange bække små giver en stor å".   Andre kan finde på at svare "Det er ikke så meget prisen det handler om, det er mere det med prutte pris,  det hører ligesom med"

Jeg er selvstændig og lever af mine timeydelser, lidt på samme måde som GP´er.  Jeg bliver såmænd ikke fornærmet fordi nogle spørger om timeprisen ikke kunne være mindre.  Som regel siger jeg "Ja da, hvis jeres behov har en passende størrelse, så kan vi da godt lave en aftale der er betinget af mængden".   Det gør så nogen gange at modparten så bare acceptere den normale pris,  da modparten måske godt ved, at behovet næppe er noget særligt.  Andre er mere konkrete omkring et rimeligt stort behov, og så er jeg bestemt også imødekommende. 

Nu er der jo nok en væsentligt forskel på det jeg laver og GP-forretning, nemlig at  i GP-branchen taler vi mange engangskunder.  Det er vel logisk nok, at størsteparten ikke ønsker at give rabat til engangskunder, hvor den ikke betalbare tid, omkring aftalen, spørgsmål m.v. typisk er større end hos stamkunder, hvor det mere bare handler om at lave en aftale på torsdag kl 11. Nu er jeg ikke GPér, men jeg ville ej heller give rabat til engangskunder eller gæster der måske kommer 3 gange om året.  Jeg ville som andre  piger allerede har nævnt gøre noget for at pleje og passe på mine stamkunder.   

Person prøver jeg ikke på at forhandle timeprisen med en GP.  Det skyldes hovedsageligt at det er mit indtryk, at de fleste piger opfatter det som "Ok, så du synes åbenbart ikke at jeg er pengene værd eller at jeg er dårligere end de andre piger der tager samme pris"   

For mit vedkommende har jeg typisk oplevet, at når jeg har besøgt samme pige et passende antal gange, så er serviceniveauet, engagementet steget. Det samme gælder for strukturen lysten til noget der ikke tilbydes alle osv osv.   Det er aldrig noget vi har talt om, som en slags forhandling,  der er bare noget der er kommet naturligt, og hvor jeg bestemt har tolket som pigens måde at vise "Du er en god gæst, og jeg vil gerne bevare og udvikle kunderelationen til begges fulde tilfredshed"

 

 

 

 

Spot on :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 27 minutter siden:

Jeg siger, at det her:

"Velkommen til det frie marked. Man bestemmer selv om man vil forhandle priser eller give rabatten, eller bonus for den sags skyld. "

"Problematikken lægger måske mere, at det frie arbejdsmarked har givet mulighed for folk fra "fattigere" lande til at arbejde i perioder i "rigere" lande og slæbe hyren med hjem, hvor den er mere værd."

Det er ren økonomisk teori. Markedet er aldrig helt frit i praksis.I den virkelige verden, kan byttet af goder være en diffus og mudret størrelse. F.eks. kunne man forestille sig, at tjenesteydelser varierer meget i forhold til, hvordan samspillet mellem den, der køber, og den, der yder, er.

I denne sammenhæng, vil nogle GPer blive sårede, tænde af seksuelt, kede af det, eller få andre følelser, hvis der pruttes om prisen. Fordi de er mennesker. Med følelser. Som sælger noget meget intimt.

Mit synspunkt er: Du - og andre - må prutte alt det, I har lyst til.

Selv gør jeg det ikke, fordi det med stor sandsynlighed gør oplevelsen for mig ringere. Det fremgår jo også ret tydeligt her, at mange piger ikke bryder sig om det. Hvis jeg køber en cykel, så forhandler jeg om prisen - og er tryg ved det, fordi cykelhandlerens følelser ikke påvirker den vare, jeg køber. Hos frisøren, tandlægen eller en GP forhandler jeg ikke - for her er varen af mere intim karakter, og min opførsel påvirker selvfølgelig, hvor god service, jeg får.

Også god søndag herfra!

Tak, så er vi faktisk ikke ret langt fra hinanden. Jeg er ret enig med dig det meste af vejen. 

Jeg prutter som sådan ikke om priser hos GP'er, men jeg sammenligner dem, så i den grad er prisen en del af faktoren. Så i så meget andet, så er det udbud og efterspørgsel, som sætter prisen. 

God søndag herfra

WtL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er løsningen. 

Hos pizzamanden kan man få et klippekort. 10. pizza gratis.

Den låner vi lige for diskussionens skyld, og gp’erne kan lave et kneppekort (den tager jeg lige copyright på). 

Totalt loyalitetskoncept.... jeg er genial :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
underdog40 skrev, for 29 minutter siden:

Den låner vi lige for diskussionens skyld, og gp’erne kan lave et kneppekort (den tager jeg lige copyright på). 

Totalt loyalitetskoncept.... jeg er genial :) 

Den model har vi vist set før, men jeg kan ved gud ikke huske hvem det var der brugte den. Men jo, du er helt sikkert genial. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør man så, når ens sult/lyst er meget varierende fra gang til gang?

Den ene gang hawaii, en anden kun een slice. Ekstra ost? Dressing?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Her er løsningen. 

Hos pizzamanden kan man få et klippekort. 10. pizza gratis.

Den låner vi lige for diskussionens skyld, og gp’erne kan lave et kneppekort (den tager jeg lige copyright på). 

Totalt loyalitetskoncept.... jeg er genial :) 

 

Der er brugt før.  @Nikita Darling  har tidligere skiltet med den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...