TheVoice 9471 Skrevet 29. Juni, 2018 19517 skrev, for 5 minutter siden: Har det på samme måde. Hvorfor tror du det er sådan? Vel sagtens fordi du er blevet ramt i hjertet af forelskelse krydret med en uafstemt følelse af at modparten forventer troskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 29. Juni, 2018 Hmm.. Hvis et kind kys på din kusines søde kind bliver opfattet som utroskab af din sygeligt jaloux kone. Er det, det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. Juni, 2018 (edited) 19517 skrev, for 47 minutter siden: Sludder min ven. Utroskab kan sagtens bare være en følelse igen egentlig aftaler. Jeg ved godt at mange har lavet deres egen definition af ordet utroskab. For det første er utroskab en handling og ikke en følelse. Jalousi er derimod en følelse og ikke en handling. Dernæst ligger der i ordets betydning, at to parter har af indgået et troskabsløfte, med andre ord har de defineret hvad man må og ikke må før der er tale om utroskab. Det sidste jeg skriver burde give tilpas fleksibilitet i definitionen nok til at ordet kan anvendes uden af man skal stille stribevis af spørgsmål for at finde ud af hvad person rent faktisk mener, når ordet tages i brug. Og ja, ordet kan også anvendes i overført betydning (noget der ikke har en skid med sex at gøre) Redigeret 29. Juni, 2018 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. Juni, 2018 (edited) 19517 skrev, for 41 minutter siden: Hmm.. Hvis et kind kys på din kusines søde kind bliver opfattet som utroskab af din sygeligt jaloux kone. Er det, det så? Ikke i en generel sammenhæng, men hvis begge parter i deres troskabsløfte har sagt "Og vi lover ligeledes hinanden af vi ikke kysser andre" ja, så indgår det i deres troskabsbegreb. Jeg mener at ordet anvendes forkert i det eksempel, man har med tiden lært at acceptere, at det gør det for den slags mennesker. Redigeret 29. Juni, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 29. Juni, 2018 19517 skrev, for 5 timer siden: Jeg har vist lige fundet min faste GP. Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig kan kikke på andre piger nu. Eller jo, jeg kan kikke på jer, men jeg er egentlig ikke interesseret. Hvordan kan det mon være?? 19517 skrev, for 5 timer siden: Jeg har vist lige fundet min faste GP. Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig kan kikke på andre piger nu. Eller jo, jeg kan kikke på jer, men jeg er egentlig ikke interesseret. Hvordan kan det mon være?? Come on. Så længe du betaler hende. Kan jeg ikke se noget utro. Du er bare en lille smule små forelsket, det kan godt ske nogen gange. Det kan godt være, at du føler at hun opfører bestemt til over for dig for en god service. Hvem siger ikke at hun opfører sig bestemt for andre kunder, og måske nogle andre kunder føler det samme måde som dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 3. Juli, 2018 Umidbart vil jeg sige nej det kan man ikke men igen er det en pige man er blevet glad for kan det måske føles sådan Se det omvendt kan glædes pigen være dig utro grundet sit arbejde? Nej det er en del af gamet og jeg tror din glædes pige er glad bare du er glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 1 time siden: Umidbart vil jeg sige nej det kan man ikke men igen er det en pige man er blevet glad for kan det måske føles sådan Se det omvendt kan glædes pigen være dig utro grundet sit arbejde? Nej det er en del af gamet og jeg tror din glædes pige er glad bare du er glad Ja, enten er hun glad eller også er hun ikke. Ligeglad kan hun ikke være, for så er hun ikke en rigtig glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 2 minutter siden: Ja, enten er hun glad eller også er hun ikke. Ligeglad kan hun ikke være, for så er hun ikke en rigtig glædespige. Altså der er hverken rigtige eller forkerte glædes piger der er kun rigtige eller forkerte mennesker men jeg vil mene at enhver glædes pige ønsker sine gæster det bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 1 minut siden: Altså der er hverken rigtige eller forkerte glædes piger der er kun rigtige eller forkerte mennesker men jeg vil mene at enhver glædes pige ønsker sine gæster det bedste Nej, nej. Jeg synes skam ikke, at der findes forkerte mennesker. Men i denne sammenhæng er trykket jo på ordet glæde. Pigen bliver glad af give (sådan opfatter jeg betegnelsen glædespige). Så jeg mener bare, at hvis ikke den glæde er der - så er det jo bare et bytte med penge for sex - og så er hun helt sikkert ligeglad. De fleste - men ikke enhverv - vil gerne have glæden med i det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 2 minutter siden: Nej, nej. Jeg synes skam ikke, at der findes forkerte mennesker. Men i denne sammenhæng er trykket jo på ordet glæde. Pigen bliver glad af give (sådan opfatter jeg betegnelsen glædespige). Så jeg mener bare, at hvis ikke den glæde er der - så er det jo bare et bytte med penge for sex - og så er hun helt sikkert ligeglad. De fleste - men ikke enhverv - vil gerne have glæden med i det her. Ja vi nyder vores arbejde men ingen tvivl om at vi også nyder pengene Jeg kan kun tale for mig selv jeg nyder hvert et sekundt med mine gæster og er de glade så jeg glad det er det jeg er her for deres glæde er min glæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 1 minut siden: Ja vi nyder vores arbejde men ingen tvivl om at vi også nyder pengene Jeg kan kun tale for mig selv jeg nyder hvert et sekundt med mine gæster og er de glade så jeg glad det er det jeg er her for deres glæde er min glæde Alle jeg har besøgt, har haft det sådan! Altså det med, at de gerne vil gøre mig glad og tilfreds i situationen. Men, Line, hvis manden her føler sig utro, så er det vel lige præcis det? En følelse. Som han føler. Ikke GPen? Hvis hun føler noget utroskabsagtigt med en gæst - så er det efter min allerbedste mening jalousi. Og så er der vist langt mere på spil i dén relation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 2 minutter siden: Alle jeg har besøgt, har haft det sådan! Altså det med, at de gerne vil gøre mig glad og tilfreds i situationen. Men, Line, hvis manden her føler sig utro, så er det vel lige præcis det? En følelse. Som han føler. Ikke GPen? Hvis hun føler noget utroskabsagtigt med en gæst - så er det efter min allerbedste mening jalousi. Og så er der vist langt mere på spil i dén relation. Jamen det er da også det jeg skriver at han kan føle sådan Og så vendte jeg den bare om så han skulle sætte sig i hendes sted om hun så os var utro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 2 minutter siden: Jamen det er da også det jeg skriver at han kan føle sådan Og så vendte jeg den bare om så han skulle sætte sig i hendes sted om hun så os var utro Yep, dét er jeg helt med på, Line Det var ikke ment som kritik. Blot synes jeg, at emnet er interessant. Svaret er så? At det er hun ikke? Utro, altså? Det er svært, det her - for svaret afhænger vel af, hvor godt og hvordan det to kan lide hinanden... Hvis relationen er rent professionel for begge parter, må det være klart. Er der følelser udover det rent professionelle - så kan begge parter vel føle jalousi - og ALT muligt andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Line cassopia Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 1 minut siden: Yep, dét er jeg helt med på, Line Det var ikke ment som kritik. Blot synes jeg, at emnet er interessant. Svaret er så? At det er hun ikke? Utro, altså? Det er svært, det her - for svaret afhænger vel af, hvor godt og hvordan det to kan lide hinanden... Hvis relationen er rent professionel for begge parter, må det være klart. Er der følelser udover det rent professionelle - så kan begge parter vel føle jalousi - og ALT muligt andet. Alt er muligt og alle folk er forskellige tænker jeg så Ja du har helt ret det kommer and på hvordan deres forhold er men som udgangspunkt er det ikke utroskab hverken den ene eller anden vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. Juli, 2018 Line cassopia skrev, for 1 minut siden: Alt er muligt og alle folk er forskellige tænker jeg så Ja du har helt ret det kommer and på hvordan deres forhold er men som udgangspunkt er det ikke utroskab hverken den ene eller anden vej Ok. Jeg giver fortabt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. Juli, 2018 Manfredo skrev, for 8 minutter siden: Ok. Jeg giver fortabt Det var synd, nu gik det ellers lige så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg