Hop til indhold
19517

Kan man være en GP utro??

Recommended Posts

Jeg har vist lige fundet min faste GP.

Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig kan kikke på andre piger nu. Eller jo, jeg kan kikke på jer, men jeg er egentlig ikke interesseret. Hvordan kan det mon være?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjov titel.  Det kan man jo sagtens hvis man har indgået et troskabsløfte, hvilket forhåbentligt hører til sjældenhederne .  At man i betalingssammenhæng ikke har lyst til besøge andre GP´er  er vel ikke så usædvanligt endda,  uden af man som gæst føler at man har afgivet et troskabsløfte.  Så... det er vel naturligt nok, at hvis man oplever sex i særklasse med en bestemt GP,  så er man ikke specielt interesseret i at besøge andre, selvom de bestemt ser sexede ud.   Denne adfærd handler vel mere om, at man er en loyal stamkunde, samt at man bestemt ikke er utro fordi man lejlighedsvis køber andet steds.

På GP-siden vil jeg mene, at man bringer sig selv ud i nogle enorme følelsesmæssige konflikter, hvis man sammenligner en stamgæst køb hos andre piger med utroskab, og endnu være vis man føler på samme måde - Så skal man nok ikke være GP  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke, og lad os høre næste oplevelses-beretning

Det ligger i din første linje. Min faste GP.  (Men det er jo i bund og grund et valg. Du har lyst til at tage, og har taget)  Pt.! :)

En GP sagde jeg kunne være utro. Men ikke med hendes veninder, da hun ville have mig for sig selv på det punkt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan ikke være en GP utro nej. 

Det lyder som om du har ladet følelserne løbe af med dig hos en sød GP. Hvilket kan være farligt. 

Og ellers har du fundet hvad du søgte i en GP og ønsker ikke andre da du har hvad du lyster i hende. Og det er jo dejligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
19517 skrev, 1 time siden:

Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig kan kikke på andre piger nu. Eller jo, jeg kan kikke på jer, men jeg er egentlig ikke interesseret. Hvordan kan det mon være?? 

Kunne da være spændende at vide hvem det er? Måske det er en man kender, men :)du vil måske ikke dele?

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Nej, du kan ikke være en gp utro, men jo, du kan godt have nok i en pige. 

Så kort og korrekt kan det siges,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
TheVoice skrev, 1 time siden:

Så skal man nok ikke være GP  :)

Nej nok ikk, men det sker og hun kan faktisk blive rigtig jaloux, hvor end det lyder, de fleste mennesker har heldigvis følelser,

uanset om de måtte være Gpér eller ej :rolleyes: men i øvrigt en spændene tråd, og godt svar fra TheVoice :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære 19517

Pas på dig selv!

Jeg har med stor læselyst været gennem en stor del af dine skriverier her på Eroguide. Kan konstatere, at du har haft en del gode oplevelser og virkeligt har udfoldet dig såvel udenlands som indenlands. Jeg bekymrer mig egentligt ikke så meget om ret meget, men når jeg læser nogle af dine seneste skriverier og nu dét her indlæg, så vil jeg bare sådan rent medmenneskeligt forsøge at give dig et godt råd :): "PAS PÅ DIG SELV"! 

Du har mødt "your angle of music" og jeg tror du lige skal tænke dig om og prøve at finde tilbage på rette spor igen. Dét er dét spor, hvor man godt kan lade sig rive med at de fede oplevelser der kan findes i dette univers, MEN hvor du samtidigt har så fast grund under fødderne, at du ikke kommer til at falde ud over kanten. Det er altid spændende at være "on the edge", men det kan blive farligt at komme ud over kanten, hvor man kan falde langt ned og komme skrækkeligt til skade.

Nyd livet, der jo ikke nødvendigvis skal være så straight og kedeligt. Jeg fornemmer blot, at du måske lige nu blot har mistet fodfæstet og din sunde dømmekraft. Håber du genfinder dette igen, og kommer tilbage til den virkelige virkelighed og fokuserer på at have måske lidt mere styr på dig selv.

Jeg kan have misfortolket, og beklager. Men mit råd til dig er, at du skal passe på dig selv og ellers bare nyde de stunder du har med de megasøde og dejlige kvinder i dette forunderlige univers. Hold kæft hvor er der nogen af dem, der er superstjerner, der bare kan få ens hjerne til at blive så ufattelig irrationelt tænkende!!!

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Det lyder som om du har ladet følelserne løbe af med dig hos en sød GP. Hvilket kan være farligt. 

Og ellers har du fundet hvad du søgte i en GP og ønsker ikke andre da du har hvad du lyster i hende. Og det er jo dejligt!

To modstridende sætninger. 

Hvad mener du egentlig, så? 

Jeg kan ikke selv finde ud af hvilken det er jeg føler .. Har prøvet dette før

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 4 minutter siden:

Pas på dig selv!

Mange tak for de, syntes jeg, ret medfølende ord. Jeg kan virkelig mærke din medmenneskelige tanke i dit skriv. Så mange tak for det. Jeg er af natur  én der kigger ud over kanten og har også prøvet at falde nogle gange. Men det sjove er rent faktisk, at jo flere gange man falder jo nemmere er det at komme op igen. ja ja gu sidder jeg og taler i svævende og digteriske sætninger, men det var sku da dig der startede med den ret så digteriske vers lignende form som er så smuk. 

Jeg knalder, som jeg skriver, som jeg føler, som jeg spiser kage. Jeg prøver så vidt muligt at gøre det med ALLE sanserne i højeste beredskab. NÅr jeg kysser min dejlige Tøss flyver jeg så langt væk at jeg ikke en gang ved, at det er mig, og ikke hende, der stønner lyde af fryd. Jeg ved ikke, at den lyd jeg kan høre, er fra min egen mund. Jeg bevæger mig rundt i hele kroppen og er der, så der, så der. Underligt som en rejse i min egen krop på den måde kan synes fremmed. Har du nogen sinde prøvet at først være i ryggen, så i pungen, så i nakken så i glansen og så i munden. jeg siger dig, det er sku en rejse på højt plan. eeejjj der blev jeg lidt for hippi,agtig. ups- 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 44 minutter siden:

:)du vil måske ikke dele?

Jeg vil ikke dele, men det gør jeg jo alligevel. Jeg kan ikke få mig selv til at bralre ud med, og løbe hen til hende for at pege meget gestikulieren på hende, så alle i salen kan se, at det er hende. Jeg vil jo ikke gøre hende genert. haha. ej , du jeg vil ikke, men hun er jo en GP'er. Jeg har besøgt hende 2 gange. Men jeg syntes der er en rigtig god kontakt mellem os.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 1 time siden:

En GP sagde jeg kunne være utro. Men ikke med hendes veninder, da hun ville have mig for sig selv på det punkt :D

Det sku da det tætteste man kan komme på en kærlighedserklæring fra en GP'er, ik? Du må gerne være utro, men bare ikke med nogen jeg kender. Utro er et ord der ligner tro, men bare med et andet fortegn. så var du hende tro?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg befandt mig en gang i selskab med en ThaiPige fra Pattaya. Hun havde som sådan et kønt ansigt, men hende hjerte var sten hårdt. Hun fortalte mig nedladende om alle dem, af hendes veninder der også vat Thai'er, som så havde haft stamgæster på massageklinikken og som nu stod i den situation, at de grædende og med knuste hjerter, skulle sige farvel til deres europæiske mænd som de var blevet forelsket i. 

Det var en trist måde hun beskrev de andre af hendes veninder. Jeg kom til at tænke på den anden side hvor jeg som mand står og græder (det har jeg altså ikke gjort) i lufthavnen fordi den pige jeg er blevet vildt forelsket i, ikke kan komme med hjem. 

Jeg tænker, at man som GP'er skal passe lige så meget på sig selv som jeg, som er kunden, skal. Jeg går kun til denne ene kvinde men hun skal tjene penge så hun bliver nød til at være sammen med flere. Og på den måde er hun mig utro, altså hvis hun har følelser for mig. da jeg var en billig-kaj og købte tiden hos unge østeuropæer fandt jeg nogle gange nogle meget sørgelige tilfælde som ikke havde hjertet med i det, som de lavede. Det gjorde mig altid meget trist og jeg var derfor splittet mellem at jeg følte begør og omsorg for et andet menneske der bare ville hjem. Jeg har også mødt nogle sære og underligt forskruet unge kvinder der kun ville have én, som der kunne forsørge hende. 

Guuuud hvor jeg har mødt mange kvinder i denne her verden. Jeg føler mig helt kultural. haha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Jeg blev forelsket i scarlett på et tidspunkt... Det var sq dejligt men farligt. Det sker for den bedste.

Så hellere finde dig en kæreste, meget bedre.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det eneste en glædespige føler at en mand er, der boller udenom med andre glædespiger, det er at han er hende økonomisk utro.

Nu gik det lige så godt med en stamkunde, der lagde alle kronerne i hendes kurv, og nu skal hun lige pludselig dele med konkurrenterne til hendes egen business :angry: ;)

Ak ja verden er af lave i sådan en situation, og så er det pludselig måske bare en lille smule belejligt med en stamkunde, der får lidt dårlig samvittighed, og vender hjem til reden igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 1 time siden:

To modstridende sætninger. 

Hvad mener du egentlig, så? 

Jeg kan ikke selv finde ud af hvilken det er jeg føler .. Har prøvet dette før

Jeg mente at det kunne være en af disse to muligheder du mærker. Det ene godt det andet ikke så godt. 

Føl efter og bedøm hvad det er du føler og pas på dig selv 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 3 timer siden:

Hvis du ikke har lyst til at besøge andre, så er du vel heller ikke utro ?

Men altså en glædes pige har vel også mere end 1 gæst, som hun rigtigt godt kan lide, går jeg da ud fra. Må hun så godt det ? :) jeg har før læst herinde, at nogen mente at de var ret meget dus med deres udvalgte glædes pige, for at opdage herinde, at der også var andre som hun skrev godt til, og pludselig var fanden løs.

Men 2 besøg er vel ikke så meget, i forhold til at du kun vil besøge hende, på den måde som du beskriver det på ?

Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden:

Mon ikke det eneste en glædespige føler at en mand er, der boller udenom med andre glædespiger, det er at han er hende økonomisk utro.

Nu gik det lige så godt med en stamkunde, der lagde alle kronerne i hendes kurv, og nu skal hun lige pludselig dele med konkurrenterne til hendes egen business :angry: ;)

Ak ja verden er af lave i sådan en situation, og så er det pludselig måske bare en lille smule belejligt med en stamkunde, der får lidt dårlig samvittighed, og vender hjem til reden igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Man behøver vel ikke at springe besøg over hos den faste, for at besøge andre ?

Jeg holdte mig helst til 2 eller flere, for ikke at have for meget fokus kun på 1 pige. Det med "flere" var dog kun i korte perioder, for det var jo ret hårdt økonomisk, fordi at jeg ikke sprang besøg over, hvis jeg besøgte en ny / anden pige, så løb det sgu op :lol:

Men nok lidt mere i trådens egentlige emne, engang så stoppede en pige jeg havde besøgt fast, og det tog faktisk mere end 1½ år, inden jeg besøgte en anden GFE pige, ( lige undtaget et enkelt besøg som jeg havde fået anbefalet ). Der var ikke andre om jeg havde lyst til at besøge, og der var ikke andre som jeg lige mente kunne matche hende.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Hun er jo sikkert selv ret utro overfor sin stamkunde, så mon ikke det går? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gang havde jeg en "fast" GP i Flensborg jeg besøgte ofte, vi fik et godt kendskab til hinanden. 

I lejligheden under var der også en GP. der var ret støjende, vi jokede en del med hvad der mon foregik.

En dag foreslog jeg at jeg kunne besøge hende nedenunder, "det gør du ikke" blev der svaret meget bestemt.

Sjovt nok følte jeg mig lidt utro når jeg besøgte andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har så et spørgsmål til jer alle

Man siger at " beauty is in the eye of the beholder"

Glæder det også utroskab.. Er man kun utro, hvis man selv føler dette. 

Hvad hvis du selv føler, at du har holdt sig på måtten, men modparten "ofret" ikke føler det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 5 minutter siden:

Sjovt nok følte jeg mig lidt utro når jeg besøgte andre steder.

Har det på samme måde. Hvorfor tror du det er sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har så et spørgsmål til jer alle

Man siger at " beauty is in the eye of the beholder"

Glæder det også utroskab.. Er man kun utro, hvis man selv føler dette. 

Hvad hvis du selv føler, at du har holdt sig på måtten, men modparten "ofret" ikke føler det?

Utroskab  defines af de to parter troskabsløftet omhandler. I en generel sammenhæng defineres utroskab som sex med en anden person end den man har indgået troskabsløftet med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Utroskab  defines af de to parter troskabsløftet omhandler. I en generel sammenhæng defineres utroskab som sex med en anden person end den man har indgået troskabsløftet med. 

Sludder min ven. Utroskab kan sagtens bare være en følelse igen egentlig aftaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...