yesimfuckedup 4 Skrevet 29. Juni, 2018 Er der en programmør tilstede, der forholdsvis nemt kunne sætte en side op, hvor vi rater pigerne så vi har et bedre overblik? evt forskellige kriterier, der er mange forskellige tråde. Og en eller anden proff af bought concept. Jeg har på ingen måde tænkt det færdig, jeg smider bare en bold op, der sidder meget klogere mennesker end jeg. Alt skal selvfølgelig linkes hertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 29. Juni, 2018 OK idea but wrong forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 29. Juni, 2018 Det har været oppe at vende, men jeg tror vi droppede det fordi det nemt kunne blive misvisende. Vi kæmper muligvis nok i forvejen med dem der anmelder sig selv eller får andre til at lave falske anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. Juli, 2018 Maya Kathrine skrev, den 29/6/2018 at 10:41: nemt kunne blive misvisende Det kan man jo også sige om trustpilot, men den side bruger vi da alle, Ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 2. Juli, 2018 19517 skrev, for 1 time siden: Det kan man jo også sige om trustpilot, men den side bruger vi da alle, Ik? Forskellen vil jeg sige er at det nemmere bliver personligt på EG, hvor der er enkeltpersoner bag profilerne. På Trustpilot er det blot en virksomhed som bliver ramt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. Juli, 2018 Maya Kathrine skrev, for 32 minutter siden: Forskellen vil jeg sige er at det nemmere bliver personligt på EG, hvor der er enkeltpersoner bag profilerne. På Trustpilot er det blot en virksomhed som bliver ramt. Jeg er som udgangspunkt helt enig, ok? Når man bruger fx trustpilot er det jo ikke det eneste man kikker på. Men bruger flere kanaler. Men havd er egentlig forskellen mellem, at jeg skriver en fantastisk anmeldelse end at jeg giver 10/10, som jo ikke siger noget i sig selv. Men på den måde kan jeg gå direkte til den som der er flest der har gevet en 10er. Og ja, hvis der kun er 2, der så har givet en 10er, ja så ved jeg jo, at det ikke har værdi. Når jeg tænker, at det er nemmere for os kunder, ja så må det vel også være bedre for jer. tager jeg fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. Juli, 2018 19517 skrev, for 11 minutter siden: Jeg er som udgangspunkt helt enig, ok? Når man bruger fx trustpilot er det jo ikke det eneste man kikker på. Men bruger flere kanaler. Men havd er egentlig forskellen mellem, at jeg skriver en fantastisk anmeldelse end at jeg giver 10/10, som jo ikke siger noget i sig selv. Men på den måde kan jeg gå direkte til den som der er flest der har gevet en 10er. Og ja, hvis der kun er 2, der så har givet en 10er, ja så ved jeg jo, at det ikke har værdi. Når jeg tænker, at det er nemmere for os kunder, ja så må det vel også være bedre for jer. tager jeg fejl? Nu er læsere og køberne jo på ingen måde en særlig homogen gruppe. Man ser jo tit at folk kan være endda meget uenige omkring en anmeldelse, uagtet om den er kritisk eller positiv. Men bare det at man læse anmeldelsen giver da bedre mulighed for at tolke den og eventuel bemærke detaljer, som betyder noget for en selv. Det kan en karakter ikke. Hvis det skulle lette noget skulle man jo have en site hvor man kan sortere efter forskellige parametre, det kan såmænd godt give et indtryk af hvem der er populære, men hvis man vil undgå fejlkøb er man jo stadig nødt til at søge yderligere informationer. Jeg kan godt forstå, at det ikke er blevet til noget på EG. Pigerne vil næppe synes om at blive rangordnet. Har man besøgt en højt ratet pige og blevet skuffet, skal der ikke meget fantasi til at forstille sig, at så oprettes der tråde omkring enkelte pigers rating. Noget helt tredje er vel om de enkelte piger har en passende mængde gæster, der rent faktisk ønsker at give tal. Det er selvfølgelig bare mine tanker, og jeg tvivler på at det vil nedsætte antallet af "fejlkøb". Sidst nævnte holdning er baseret på de mange anmeldelser jeg har læst, hvor det tydeligt fremgår at mange kunne have været undgået hvis man havde brugt lidt mere tid på sit forarbejde - Det er lidt let købt, at tro at man kan overlade ens forarbejde til andre og i det eksempel en rating-liste. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 2. Juli, 2018 Jeg synes nu også at rating ville være for intet-sigende. En pige kunne jo f.eks. score rigtig højt ene og alene på prisen, hvilket vel ikke er den vigtigste parameter for alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. Juli, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Pigerne vil næppe synes om at blive rangordnet I mit arbejde har jeg en meget høj kunde tilfredshedsscore men jeg ved også følgende. folk har svært ved at placere andre end et 1/10 eller 10/10 på listen. Derfor, at dem der har givet mig en rating har 99% givet mig en 10/10. Derfor kan jeg ikke bruge det til så meget. Men jeg er ikke enig om, at der er forskel på, at jeg giver en 10/10 og en masse ord, som jeg kan fylde skærmen med netop fordi jeg er vildt glad for pigen. Problemet er bare. Jeg har en oplevelse af, at jeg er ret god til at skrive om stemningen og få jer, der læser mine oplevelse beretninger, til at tro, at det var det vildeste shit. Og det var det jo så også, altså for mig. Men hvis jeg nu ikke havde været så god til at beskrive. Og det ved du, at der er mange der ikke er. Så ville et værktøj til dem, og os andre, være, at give et tal. Jeg har en oplevelse af, at i, altså dem der skriger højest når man forslår et tal rating system, er bange for at blive upopulær hos pigerne. Min pointe er, vi har tal rating systemer over det hele i vores hverdag. Den film, som du ser i biffen er jo også DIN og kun din oplevelse. Men der acceptere du at der gives fx 5 stjerner. Men det er stadig din, og kun din mening der afgøre om filmen skal have 5 stjerner. Så hvorfor egentlig ikke med min oplevelse sammen med en pige. Det er som om, at pigerne så på den måde føler, at det tal jeg så giver også, og måske kun, er et tal på hende som person, kvinde eller hvordan hun ER, og ikke om hvordan den der giver tallet, oplever hende. Din kone siger til dig. Jeg oplever, at du taler grimt til mig - gør du så dette fordi hun oplever det, eller hvad? Tænk dig om før du svarer... Tal eller ord. ALLE ved, at det kun er afgiveren der kan give tallet eller ordene. Hvis ikke jeg var så satans glad for at skrive alle mine følelser og oplevelser hver gang jeg trækker vejret. du ved en rigtig nasisist. haha. så ville jeg meget gerne havde haft et talsystem. Så igen. Vi er enige om, at vi ikke skal have dette. Men kun fordi jeg så ikke kan sidde og hygge mig med hvad folk har skrevet. Ikke fordi det på nogen måder er forkert eller disrespektfuldt over for pigerne. For helt ærlig. Nogle af dem jeg læser ER allerede skredet over på den anden side hvor der bare ikke er nogen vej tilbage. Du har også læse anmældelser hvor du som person tænker - eeiiii den var sku ikke helt fair - har du ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest demting Skrevet 8. Juli, 2018 Man kan jo bare integrere siden med nemid så er der styr på folk .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg