Hop til indhold

Østrig

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har kendskab til interessante steder omkring Salzburg området.

(Og det er ikke landskabet jeg tænker på :lol:

Skrevet

Hejsa.

Jeg har også undersøgt Østrig sidste år, men jeg nåede aldrig noget.

Jeg kom dog forbi fkk-mystic, den ligger tæt på motorvejen ved den Tyske grænse.

Mine udersøgelser af priser siger mig at det er dyrere end tilsvarende sjov i Tyskland, men jeg kan sagtens tage fejl for det nåede jeg sku heller ikke. Klynk. :(

Det eneste link jeg lige kan huske er dette her med en liste over klubber i Salzburg og Salzburg oplandet.

http://www.lustmap.at/salzburg/stadt-salzburg.html

God fornøjelse og undgå Mozart likør. :lol:

Sejanus.

Skrevet

Generelt er det dyrere i Østrig, også FKK

Der er langt færre klubber, også relativt betragtet, end i Tyskland, så konkurrencen er mindre end i Tyskland.

I Wien sidste år besøgte vi 2 klubber, og de var af en standard, som i det øverste leje i Tyskland, der også koster lidt mere, men somregel er det pengene værd.

FKK Mystic ser også ud til at være highclass.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• 1 month later...
Skrevet

Prøv www.babylon.at. Det er dyrt (ca. 400 Euro for dinner og en time) men det er stil der holder. Du betaler entre og går til en bar med en del flotte kvinder. De må ikke strate samtale med dig, men du kan starte samtale med dem. Du kan evt. spise før eller efter "festen" mad og drikke en inkl. i entre. Du kan blive vist rundt i huset og du kan naturligvis vælge den dame der passer dig bedst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.