Hop til indhold
MiKiPe

Østrig

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har også undersøgt Østrig sidste år, men jeg nåede aldrig noget.

Jeg kom dog forbi fkk-mystic, den ligger tæt på motorvejen ved den Tyske grænse.

Mine udersøgelser af priser siger mig at det er dyrere end tilsvarende sjov i Tyskland, men jeg kan sagtens tage fejl for det nåede jeg sku heller ikke. Klynk. :(

Det eneste link jeg lige kan huske er dette her med en liste over klubber i Salzburg og Salzburg oplandet.

http://www.lustmap.at/salzburg/stadt-salzburg.html

God fornøjelse og undgå Mozart likør. :lol:

Sejanus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er det dyrere i Østrig, også FKK

Der er langt færre klubber, også relativt betragtet, end i Tyskland, så konkurrencen er mindre end i Tyskland.

I Wien sidste år besøgte vi 2 klubber, og de var af en standard, som i det øverste leje i Tyskland, der også koster lidt mere, men somregel er det pengene værd.

FKK Mystic ser også ud til at være highclass.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv www.babylon.at. Det er dyrt (ca. 400 Euro for dinner og en time) men det er stil der holder. Du betaler entre og går til en bar med en del flotte kvinder. De må ikke strate samtale med dig, men du kan starte samtale med dem. Du kan evt. spise før eller efter "festen" mad og drikke en inkl. i entre. Du kan blive vist rundt i huset og du kan naturligvis vælge den dame der passer dig bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...