underdog40 6867 Skrevet 29. Juni, 2018 (edited) I mine øjne er der en verden til forskel mellem at være sammen med en pige i privaten eller en gp. Det er åbenbart bare mig. Et bj hos en gp er udelukkende et værktøj for at gøre javertussen klar. I privaten kan det gå begge veje. Sikkert noget i mit hoved formoder jeg. Kan dog godt afsløre at jeg ikke tror jeg har en kinamands chance for at komme ved bj med kondom. Redigeret 29. Juni, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 30. Juni, 2018 Jeg elsker oral sex (begge veje), men tænder slet ikke på at komme ved blowjob. Men de gange det er sket, har jeg været 'overtændt' pga. 2-3 ugers total afholdenhed (heller ikke onani). Prøv at tage en sex pause, og se hvad der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 30. Juni, 2018 (edited) For at vi som mænd kan få udløsning kræver det en vis stimulering, og det kræver enten hårdt og monotont arbejde eller at der bruges god tid på at pirrer. Langt de fleste glædespiger vælger den hårde og ensformige vej, men der er undtagelser, og hvis man har betalt for en time, så kan man altid håbe at man er havnet hos en af de gode. Bemærk her at vi taler om udløsning ved blowjob, og at man ønsker dette. Redigeret 30. Juni, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 33 minutter siden: For at vi som mænd kan få udløsning kræver det en vis stimulering, og det kræver enten hårdt og monotont arbejde eller at der bruges god tid på at pirrer. Langt de fleste glædespiger vælger den hårde og ensformige vej, men der er undtagelser, og hvis man har betalt for en time, så kan man altid håbe at man er havnet hos en af de gode. Bemærk her at vi taler om udløsning ved blowjob, og at man ønsker dette. Du glemmer det mentale aspekt. Det er vigtigere end alverdens gnubberi og gumlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 30. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Du glemmer det mentale aspekt. Det er vigtigere end alverdens gnubberi og gumlen Jo, man så dårligt har jeg det nu sjældent med de glædespiger, jeg besøger. De fleste er da ganske charmerende, nogle af dem også efter at man har betalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 30. Juni, 2018 tvr skrev, den 29/6/2018 at 13:02: Det var dagens mest elegant leverede fornærmelse, eller gårsdagens, må det vel blive.... Hold da op. Well done. Det var dagens mest underligt leverede kompliment, eller århundredees, må det blive... Hold da op. "Well done". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 2 timer siden: Jo, man så dårligt har jeg det nu sjældent med de glædespiger, jeg besøger. De fleste er da ganske charmerende, nogle af dem også efter at man har betalt. Tror sgu lige du skal læse min kommentar én gang til. Det er i orden du ikke forstår den, men lad være med at verfe den af med en flad joke. Tænk i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 30. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 2 timer siden: Jo, man så dårligt har jeg det nu sjældent med de glædespiger, jeg besøger. De fleste er da ganske charmerende, nogle af dem også efter at man har betalt. "De fleste er da ganske charmerende, nogle af dem også efter at man har betalt." Nice! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 8. Juli, 2018 Nogle mænd har svært ved at komme, når de er passive. Her kan det måske være lettere i 69, fordi det giver en vis form for aktivitet til manden. Jeg vil anbefale at prøve thaimassage med blidt håndarbejde som afslutning (kræver lidt research). Privat virker det dog bedre, hvis man med en partner kan aftale, at nu handler det kun om dig. Jeg er enig i at mange er dårlige til at fornemme, hvad der virker godt. De bedste blowjobartister er dem, der både er vilde med at please, altså pirre uden at være fokuseret på at der kommer udløsning, og samtidig er vilde med at lege med pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 8. Juli, 2018 Bebop skrev, for 10 minutter siden: Nogle mænd har svært ved at komme, når de er passive. Her kan det måske være lettere i 69, fordi det giver en vis form for aktivitet til manden. Jeg vil anbefale at prøve thaimassage med blidt håndarbejde som afslutning (kræver lidt research). Privat virker det dog bedre, hvis man med en partner kan aftale, at nu handler det kun om dig. Jeg er enig i at mange er dårlige til at fornemme, hvad der virker godt. De bedste blowjobartister er dem, der både er vilde med at please, altså pirre uden at være fokuseret på at der kommer udløsning, og samtidig er vilde med at lege med pik. 100% enig - godt skrevet. Jeg blev omskåret for 4 år siden og siden da gør blowjob ikke rigtig noget for mig mht til udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg