Mortenh 17 Skrevet 28. Juni, 2018 Aros skrev, for 6 minutter siden: Sælg noget af værdi du har derhjemme så eller sats på en Quick skrab Det første køre på fuld smadder men bare ikke megen respons Det bliver nok enden af det, har ligeen halvtreller der skal satses på skrab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 28. Juni, 2018 AalborgLook skrev, for 7 minutter siden: Hvis du render rundt med en stivert kan du sælge noget sæd. Så holder du også længere når du skal knalde hende GP'eren. Men du får nok en øm tissetrold da der vist skal hives en del i den for at få nok penge. Det ene sted får man når den er godkendt prøven, men når jeg bok ikke til imorgen Det andet sted får man først 150 efter 10 prøver og 3 mdr også resten 3 mdr senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 28. Juni, 2018 Mortenh skrev, for 3 minutter siden: Det første køre på fuld smadder men bare ikke megen respons Det bliver nok enden af det, har ligeen halvtreller der skal satses på skrab Ja og så må du jo bruge hånden, hvis halvtrelleren ikke giver gevinst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 28. Juni, 2018 Inviter hende med ud og spise en is, og scor hende på den gammeldags facon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juni, 2018 Skriv til alle gp’erne om du kan få på klods. Der må da være en der har en stille periode der tør tage chancen. Måske du har noget du kan stille som pant? vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper Sørensen 21 Skrevet 28. Juni, 2018 Hvem er det mon der er så lækker, har du et link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 29. Juni, 2018 Piraten skrev, for 14 timer siden: Måske du har noget du kan stille som pant? vh. Piraten Jeg kan se det for mig Der kommer han med en sportstaske fyldt med alt muligt skrammel, fra gamle bordtennispokaler til juleplatter der stadig stinker af hans tantes cerutter. Priceless 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juni, 2018 Jeg hjælper gerne. Hvad er dit mobilepay nummer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 1. Juli, 2018 Der vist noget med at @Iscenesat Virkelighed gir en skilling hvis man tager hendes opvask? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Juli, 2018 19517 skrev, for 2 timer siden: Der vist noget med at @Iscenesat Virkelighed gir en skilling hvis man tager hendes opvask? Nej! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg