Hop til indhold
Citroen mand

Royal Thai Massage Odense

Recommended Posts

Jeg var i sidste uge på besøg hos Royal Thai i Odense, det er ikke noget luxuriøst sted, Jeg bestilte en halv times olie krops massage, det var rigtig god massage, jeg blev arbejdet godt igennem, hvilket jeg trængte til. Det var en Thai pige som hvis jeg hørte rigtigt hedder Moni, eller noget i den stil, hun er ikke nogen skønheds åbenbaring, vel ca 40 år vil jeg tro. Da jeg havde fået en god omgang på ryggen, skulle jeg lægge mig om på maven, da jeg lå der spurgte hun om jeg ville have mere, det takkede jeg ja til, og fik et rigtigt udmærket hj, jeg spurgte om jeg måtte røre ved hende, hvorefter hun trak op i blusen, og ned i BHen, hvorvede der kommer et par ok store bryster frem, med nogle flotte stive brystvorter; dem justerede jeg så lidt på mens hun gjorde sit arbejde.

Da det hele var færdigt, og mens jeg igen kom i tøjet, lagde hun rent på massage briksen, hvilket er ret godt at se, ikke man ligger i hinandens sved.

Jeg gav kr. 250 for oile massage i 1/2 time, og kr. 300 for et hj. det hele varede ca 35-40 min, så der er ingen hast værk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Har besøgt stedet flere gange og giver dig helt ret i, at det ellers så luksuriøse navn på klinikken ikke har noget med virkeligheden at gøre :-). Der er ikke kræset meget for detaljerne. Det skal dog siges, at de lige har fået helt nye og bedre massagebrikse!

Som de andre thai massagesteder i Odense gør Royal Thai Massage en dyd ud af at oplyse, at der ikke tilbydes seksuelle ydelser. Du vil dog uden problemer kunne få massage med happy ending, hvor prisen er 300 kr. ekstra. Dermed koster en times oliemassage med afslutning 650 kr.

Helt klart ikke skønhedsgudinder, som du finder her, men ganske god massage. Jeg har ikke oplevet, at der har været fokus på "ekstraydelser", men at det blot er kommet som et tilbud efter ca. 45 min af massagen. Som citroen mand skriver, så kan man godt få lov til at røre, hvis man er sød og venlig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det så også ved Moni du kunne få lov at røre? Har været inde ved Nana 2 gange, og følte ikke det ville være passende at spørge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej Zenith.

Desværre husker jeg bare slet ikke navne.

Jeg er et par gange blevet "betjent" af en kvinde, som ved første øjekast ikke er særlig attraktiv (alder skønnes at være ml. 35 - 40 år), men hun er frisk og serviceminded - og har ved nærmere bekendtskab faktisk en ganske nydelig krop og et par gode bryster.

Har også haft oplevet samme service af en noget yngre, og mere genert, pige, som jeg desværre heller ikke har navnet på.

Jeg ved desværre ikke lige hvem "Nana" og "Moni" er i den sammenhæng. Har alle gange set en lidt "grå" kvinde i 40'erne, som måske kunne være én af disse.

Måske du skal prøve/føle dig lidt frem :-). Det er ikke en service, som de skilter med, og som sikkert heller ikke gives til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for en uge siden, min plan var at jeg ville prøve en yngre model end sidste gang, men hende der var der ventede på en anden kunde :evil: Så det blev Moni igen denne gang, jeg fik samme behandling som sidste gang 1/2 time olie massage, da jeg lå på maven og fik udmærket massage, var hun meget omkring mit bagerste hul hvilket havde sin virkning, så da jeg vente mig om, var der kommet liv i lillemand, så hun spurgte faktisk ikke om jeg ville have mere, hun gik bare igang, det var dejligt, også denne gang trak hun op i blusen og ned i Bhen. Jeg spurgte om man kunne få B2B, det var ikke noget problem, og det kostede kr 1000,00, jeg kunne også få et blowjob, jeg husker bare ikke hvad prisen var. Måske kan man også få hele pakken, det spurgte jeg ikke om.

men en ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmmm... hvis jeg ikke husker forkert ( og det gør jeg da nogen gange ;) ) , så er Moni identisk med indehaveren "trans-asian"??

Og det skal I da ikke være kede af drenge ! For bare det var godt for jer, så betyder det mindre at "hun" har noget hængende imellem benene ! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hmmmmm... hvis jeg ikke husker forkert ( og det gør jeg da nogen gange ;) ) , så er Moni identisk med indehaveren "trans-asian"??

Og det skal I da ikke være kede af drenge ! For bare det var godt for jer, så betyder det mindre at "hun" har noget hængende imellem benene ! :mrgreen:

Jeg har set ejeren flere gange i huset - og det er også personen, der har taget telefonen, når jeg har ringet. Absolut en pæn trans, men det er ikke svært at se eller høre, at der ikke er tale om en "rigtig" kvinde.....men derfor kan det jo godt være Moni, som nogle har fornøjet sig med :D

I øvrigt har de endelig fået opdateret hjemmesiden. Desværre har de samtidig hævet priserne med 100 kr. for en time, så prisen nu er 450 kr. for alm. oliemassage. Alt for dyrt! :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set at priserne er sat op ! For mig et udtryk for at de satser på kunder der går efter lidt mere..... smiler !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har også set at priserne er sat op ! For mig et udtryk for at de satser på kunder der går efter lidt mere..... smiler !

Jeg synes tværtimod at de prøver at fremstå bedre/pænere end de er, men dér kan man bare se, hvordan øjne ser forskelligt 8-). Prisstigningerne betyder vel også at prisen for massage med eksempevis afslutning med hånden bliver 100 kr. dyrere. Tag lige en tester og meld tilbage :D

Har i øvrigt skrevet en venlig mail til ejeren af stedet omkring de nye priser, men hun (han) svarer ikke :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan være du har ret, men tror dog det er meget svært at satse på at være "pænere" ( bedre), og få folk til at betale mere, med den benhårde konkurrence der hersker i Odense, hos de relativt mange dygtige massøser !

Egentlig lidt underligt at det ikke har resulteret i flere steder med lidt mulighed for spændende afslutning ???

Må tilstå, at jeg har overvejet at teste stedet, igen, men lad os nu se.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

For 14 dage siden testede jeg stedets nye priser og mulige service.

Jeg kan meddele, at servicen er uforandret - men at prisen som bekendt er gået 100 kroner op. Dét er en prisstigning, som bestemt ikke er rimelig ift. dét, som man får.

Jeg spurgte forinden, hvem der var på vagt. Det var Moni (og det er altså ikke ladyboy'en, som ejer stedet) og Nana. Jeg valgte sidstnævnte, som udførte den hidtil ringeste massage, som jeg har oplevet hos Royal Thai Massage. Det virkede absolut ikke som om, at hun havde nogen uddannelsesmæssig kompetence i det.

Nu var sagen så også den, at jeg ikke kun kom efter massage, for her byder Odense på mange meget bedre (og billigere) steder. Nana virker noget genert, men tilbød alligevel selv ekstra service, som jeg tog imod. Det var ok, uden at være noget særligt. Jeg fik uden problemer lov til at pille op under trusserne samtidig - og der gemte sig en våd fisse, hvilket var et stort plus i bogen.

450 kroner for 50 minutters massage og 300 oveni for handjob - dét er ganske enkelt for meget, og derfor anbefaler jeg andre løsninger :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet i mandag. Fik rigtig god massage fra en nye og synes jeg at hun er den yngste pige.

Suisi var god til at snakke med og give rigtig god behandling.

Får love til røre kun når man sød og venlige. Kommer jeg igen. Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet deres massage hvor man får to piger med i en time ?

Ikke endnu. Men det er hvad jeg har på menuen, næste gang jeg kommer forbi. For var ikke utilfreds med mit indtil videre første besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Nana og Moni flere gange, de giver en helt speciel massage, hvor mellemkød og boller bliver masseret så man hurtigt er helt kampklar.

Begge smider ALT tøjet, blot du insisterer lidt :-) og begge giver OK BJ, uden dog at være helt i top klasse, i praksis er et godt HJ ligeså fint.

Nana virker altid reserveret og overrasket over at der skal pilles lidt, men alligevel bliver hun drivvåd, og jeg har hver gang givet hende finger orgasmer, enten hvor hun står foroverbøjet, eller hvor jeg trækker hende op på briksen. Dejlig pige, bare synd hun ikke kan lokkes til mere.

Moni er også med hurtigt med på det frække, de gange jeg har været sammen med hende, smider hun tøjet indenfor de første 10-15 min :-)

Eneste minus er at en time aldrig er en time, nærmere 45 min, det er MEGA træls, de seneste pris stigninger taget i betragtning.

Bordel mutter (trans) kunne også godt være lidt mere flink og imødekommende, sidder ofte bare og ignorerer en når man kommer ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu besøgt stedet et par gang, og begge gange, har oplevelsen være Ok.

pigen smider alt tøjet, og så er der ellers massage, først ryggen og derefter forsiden. hun mesterer at nusse bollerne og gø :P r end kampklar. hendes fransk er desværre lidt for hurtigt, dejlig pige, som selv bliver våd og gerne vil have lidt finger fisse. måske end dag vi laver en gang dansk, jeg håber...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Luppen.

Nu er det jo jeg sidder og bliver nysgerrig, hvem af pigerne var du sammen med, og må vi høre lidt om din pris, det er jo ikke altid man kan regen med at prisen er det samme for samme ydelse.

Jeg har fået massage af Suisi, det var fin blid massage i 1/2 time, og Hj til afslutning, og jeg mener at jeg kom af med kr. 650 for begge dele, hun er meget sød men virker måske lidt reserveret, jeg kan godt være i tvivl om hun kan bruge munden til andet end snakke med :lol: Men jeg fik da set hende kun i trusser, og det må jeg da sige er iorden, hun har fine små bryster, hvis man er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke noget med at prøve en massage af uddannet (mandlig) massør fra Odense med efterfølgende afslutning? Med lukkede øjne kan man jo ikke mærke forskel alligevel... :o (Og noget af personalet er jo alligevel "formerly known as men" :D ...) 500 for en time hvor de første 30 min. går med dybdegående massage. Tlf: 53229849

Del dette indlæg


Link til indlæg

ordinary guy: efter en gang massage af mig, kører du så pikken op i mig eller skal du ha pik??

Tja... Hvorfor ikke begge veje???? Se hvad der sker, og hvad vi har lyst til... Som udgangspunkt vil jeg ikke sige ja, for det har jo også noget med lysten at gøre. Det er jo ikke engang sikkert du har lyst til mig.... Men absolut en mulighed jeg er åben over for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Luppen.

Nu er det jo jeg sidder og bliver nysgerrig, hvem af pigerne var du sammen med, og må vi høre lidt om din pris, det er jo ikke altid man kan regen med at prisen er det samme for samme ydelse.

Jeg har fået massage af Suisi, det var fin blid massage i 1/2 time, og Hj til afslutning, og jeg mener at jeg kom af med kr. 650 for begge dele, hun er meget sød men virker måske lidt reserveret, jeg kan godt være i tvivl om hun kan bruge munden til andet end snakke med :lol: Men jeg fik da set hende kun i trusser, og det må jeg da sige er iorden, hun har fine små bryster, hvis man er til det.

mine besøg har været ved Na na. dejlig pige, som kan gøres liderlig. næste gang vil jeg prøve suisi, og se om vi kan forhandle priser.

Min pris ved sidste besøg var 950kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej citron man og luppen...

Nana og Mony give alt hvad du har lyst til.

Prise er det samme

hj.750 kr. fransk 950kr. Og dansk 1600kr.

Prise for en time.

Hvis det er 1/2 time skal det minus med 100kr.

Suisi gøre ikke anden end håndjob.

Så I ved nu at i kan spørg eller ej om Suisi kan bruge mund kun til

Snakke og spise...ha ha

Men til gengæld Suisi er meget sød, snakke godt dansk og altid smile meget

behagelig at være sammen.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...