Hop til indhold
Guest Oliver95

FrækkeEmma tog min mødom

Recommended Posts

Guest Oliver95

Nøj hvor var det dejligt :biggrin:

Jeg var overraskende nok ikke nervøs op til, men jeg var spændt på hvordan det var. 

Jeg blev vist ind i rummet og ventede lidt. Så kan Emma ind og hilste og nussede lidt. Hun fik pengene for de 3 kvarter jeg ønskede og gik igen.

Da hun kom igen stod vi og nussede ved sengen, det var skønt, men ærligt jeg kunne ikke vente med at komme igang :lol:haha. Vi fik taget tøjet af hinanden og hun lagde sig på sengen og jeg gik igang med at slikke hende. Det havde jeg jo heller ik prøvet før, men jeg synes det gik meget godt. Det var sgu dejligt mmmm. Hun fik også lidt finger.

Så skulle vi knalde, der blev prøvet lidt af hvert. Først en hvor hun lå op ryggen og jeg stå så ved sengekanten. Så tog vi en cowgirl nogle gang og doggy (den var ellers god) og til sidst en missionær (det er ellers dejlig) også fik jeg nogle blowjobs ind imellem. Fantastisk :D især når hun rørte/lege med kuglerne. Jeg havde haft haft  betænkeligheder ved blow med gummi på, at det ku da ik være rart. Men det var helt fantastisk. Det var Emma sindsyg god til, tænkte slet ikke over det var gummi på. Også blev hun også slikket nogle gang ind imellem :)

Jeg kom ik under samlejerne, så til sidste hev hun kondomet af og spillede den af på mig og til sidst skette det haha :lol: 

Jeg var også total  overrasket over hvor meget man kommer til at svede - det er sgu hårdt arbejde at have sex :lol:

Det var ihvertfald det helt rigtige valg at vælge @FrækkeEmma. Rigtig sød og  behagelig pige. Dejlig størrelse pige også med nogle flotte tusser. Dejlige bryster,  fantastisk fisse og god røv.

Emma får 10 ud af 10

Stedet få også 10. Flot indrettet på værelset var der dæmpet belysning og lav  stemningsmusik. Da legen var over, fik jeg tilbud et bad. Det er sgu meget rart efter sådan en dejlig tur.

@FrækkeEmma 1000 tak <3 for jeg måtte lege med dig. Det var så fantastisk og du er så dejlig. Jeg kommer helt sikkert igen og leger med dig. KH. E

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for din fine anmeldelse af Emma, i al venskabelighed det er god stil at smide et lnk til den GP du anmelder og jegvglæder mig til at læse igen fra dit tastatur..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder til at være en god debut - tillykke med den. 

Besøg endelig Emma igen - sex med den samme bliver altid bedre over et par gange :) Men husk også ikke at blive for afhængig af denne verden. Nu ved du hvad det drejer sig om, så ud i den virkelige verden med dig og imponer nogle piger med dine nyerhvervede evner ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen i klubben :D Godt du havde en god oplevelse!

Håber du har en god opsparing, det kan godt være det ER vanedannende det her :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oliver95
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Lyder til at være en god debut - tillykke med den. 

Besøg endelig Emma igen - sex med den samme bliver altid bedre over et par gange :) Men husk også ikke at blive for afhængig af denne verden. Nu ved du hvad det drejer sig om, så ud i den virkelige verden med dig og imponer nogle piger med dine nyerhvervede evner ;)

Tak @Elprebsi. Ja det var så perfekt, så det fortryder jeg ikke. 

Ja, jeg tror du har ret, besøg den samme pige :) Og jeg tror ik jeg bliver afhængig af det, ja det var super dejligt og lækkert, men det ik sådan at jeg bare skal gøre det igen imorgen eller næste uge. Det jo heldigt nok :lol:

til det sidste har du også helt ret. Tror helt sikkert det bliver nemmer nu. Mere selvsikker på det punkt haha

Tak Prebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
dongding skrev, for 32 minutter siden:

Link?

Du har været medlem i 1½ år nu, man skulle tro du godt vidste at man kan trykke på hendes navn når der står et @ foran @dongding

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...