Hop til indhold
FrækFyr

Flensborg erfaringer.

Recommended Posts

Jeg har en lille smule "Flensborg erfaring", har haft et enkelt besøg for 3 mdr. Siden. Men nu står jeg at skal en smut derned igen, og har brug for lidt gode råd ;-).

For det første vil jeg høre Jer om I kender piger der tager anal ? Synes ikke jeg rigtig har set og hørt nogle som gør det. Også meget gerne priser for disse ydelser;-)

Jeg regner med et par besøg når jeg på onsdag skal afsted. Så hvis nogle af jeg har nogle gode emner, alder lige gyldigt, hun må meget gerne kysse, hører jeg meget gerne.

På forhånd tak for rådene, jeg lægger et par anmeldelser op senere ;-)

den frække fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter.

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogle gode og aktuelle anbefalinger ;-) ?

Som skrevet er jeg på jagt efter en dejlig gudinde som modtager græsk, og en hvor hede kys er en del af legen. Gode anbefalinger = gode anmeldelser... ;-)

FrækFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Fræk Fyr.

Du kan prøve Alicia fra Engelsburg.

Hun er i denne uge på Meiereistrasse 3. Ring på hos Engel.

Alicia er en slank smuk pige, med meget smukke bryster. Hun giver en god service,inc. en rigtig god rygmassage.

Jeg gav 200 EU. for en time med anal, dansk i flere stillinger, fransk uden og ryg massage.

God tur, Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen, Fræk Fyr

Der er et par piger til der giver anal: Samanta Fairgirl #689 og Diana # 1378

Går du ind på SexNord skal der stå Anal passiv Der er dog nogle skriver for meget på.

Ofte giver de sydamerikanske og spanske piger anal.

God fornøjelse Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nu må Flensborg prøves. Men hvad gør I andre? Ringer I først eller møder I blot op på adressen?

Har bl.a. luret en del på "Finkenstraße nummer 6", men hvor ligger det henne (i centrum eller udenfor?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det at jeg ringer først, desværre er det ikke alle piger der tager telefonen, så man kan tage chancen og ringe på.

Finkenstrasse ligger ikke langt fra havnen, hvis du søger på http://www.sexnord.de så er der en knap der giver "directions".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finkenstr. ligger et stykke fra havnen. Det ligger faktisk lige ved afkørsel "Duburg". Forbi SHELL-tanken og så 3. gade til venstre. Man må ikke lade sig skræmme af det første indtryk i trappeopgangen. Blondinen ANIA (kan ikke huske, hvordan hun staver det) er, efter min mening, det oplagte valg på stedet i denne uge. De bulgarske piger på stedet har jeg ikke haft gode erfaringer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører man over Kruså grænsen, kan man dreje af mod Duborg ved den røde skorsten.

Til højre ved skorstenen er der en parkeringsplads.

Herfra er der 3-5 min til fods til Taubenstrasse (Engelsburg har en rede her) og til Finkenstrasse. Det er 2. og 3. gade til venstre efter tankstationen.

Gaden man går på er Harrisleer strasse med flere adresser bl.a. Engelsburg i no. 27.

Lige over for er Meiereistrasse (Engelsburg)

Til de sidste adresser er der ca. 10 min til fods fra parkeringspladsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, men hvorfor ikke køre lige til døren? Der er altid gode parkeringsmuligheder. Med undtagelse af fredage i Meiereistr. ind til cirka kl. 14., så slutter fredagsbønnen i moskéen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...