Finn1101 1189 Skrevet 22. Juni, 2018 Den offentlige debat om prostitution har de seneste 30 år været præget af KFUK/Reden, der udover at spekulere i offentlige penge, også har en politisk interesse – og et hertil hørende kampagneapparat, som de har udnyttet dygtigt. (Udover at de også udfører en del værdigt og godt arbejde). Det har ofte fungeret ved at de har kunne få nogle tidligere prostituerede, som sandsynligvis har været sikret livsvarig offentlig forsørgelse, til at stille op i medierne – lidt med deres egen historie, men især for at udbrede budskabet om købesex skulle gøres ulovligt, og at kunderne skulle straffes. I mange år brugte man en kvinde ved navn Odile, og i de senere år har man brugt en person ved navn Christina. Der har sikker været andre, men jeg har bare særligt hæftet mig ved disse – og af nogle sætninger (”meninger”), som tydeligvis er tillært og som kommer fra kampagnerummet. Jeg har læst flere artikler og hørt radiointerviews med denne Christina (som døde for nylig). Og hvis man analyserer disse interviews, så konstaterer man – efter min mening – at hun egentlig ikke havde synes at selve den seksuelle ydelse havde været det værste ved jobbet, men mere ventetiden, usikkerheden og at man måtte lytte til kundernes praleri. Og så, påstår jeg, den tillærte holdning om at der findes mænd, der mener at der er deres ret at købe sex (underforstået at de er nogle slemme nogen, der burde vide bedre, og at det er uacceptabelt). På dette forum, som vel med al respekt må betragtes som lidt lukket selvom det givetvis er meget benyttet, kommer der af og til henvendelser fra offentligheden. Det kan være journalister, forskere, studerende eller andre, der gerne vil i kontakt med glædespiger eller glædespigernes kunder. Disse henvendelser bliver der sjældent taget vel imod, og det undrer mig. Efter min opfattelse har den offentlige debat i den grad behov for et mere nuanceret syn, og det er tilsyneladende et område, hvor der er svært at få folk til at stille op i medierne – også derfor har modstanderne så nemt spil. Jeg vil gerne opfordre til, at der fremover tages vel imod henvendelser fra offentligheden. Eller er der en årsag til, at vi ikke skal gøre dette? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 22. Juni, 2018 jeg synes du skal stille op - jeg er blevet spurgt direkte i en PB og har ingen planer om at træde frem offentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 22. Juni, 2018 Ved de seneste henvendelser der har været har man skulle stille sig frem foran kamera og blive vist i TV. Af hensyn til min familie vil jeg ikke gøre dette. Jeg blev kontaktet af et produktionsselskab og sagde at jeg gerne ville give et skriftligt interview, som de kunne få en skuespiller til at læse højt. Det ønskede de ikke. Jeg har givet flere interviews til brug i en kandidatafhandling. Så min mening er derude et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 22. Juni, 2018 Om man vil stille offentligt op, må været ens egen beslutning. Det er ikke det som mit indlæg handler om, men om hvordan sådanne henvendelser bliver modtaget her på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 22. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 1 minut siden: Om man vil stille offentligt op, må været ens egen beslutning. Det er ikke det som mit indlæg handler om, men om hvordan sådanne henvendelser bliver modtaget her på stedet. jamen det bliver modtaget venligt afvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 22. Juni, 2018 happycamper skrev, Lige nu: jamen det bliver modtaget venligt afvisende Det vil jeg nu ikke kalde det, venligt altså. Det er efter min opfattelse rimelig nok at man ikke ønsker at være med, men vi kan vel ikke være uenige om at debatten er vigtig, også at den ikke er så ensidig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 22. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 5 minutter siden: Det vil jeg nu ikke kalde det, venligt altså. Det er efter min opfattelse rimelig nok at man ikke ønsker at være med, men vi kan vel ikke være uenige om at debatten er vigtig, også at den ikke er så ensidig. nu ved du jo ikke om jeg har været venlig vel ? så lad være med at kommentere på det - om debatten er interessant ? næh... hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 22. Juni, 2018 happycamper skrev, for 5 minutter siden: jamen det bliver modtaget venligt afvisende Jeg synes nu ikke, at tonen har været så venlig de sidste gange en journalist eller studerende har bedt om hjælp. Faktisk har det været direkte pinligt, synes jeg. Hvis vi ønsker et nuanceret billede, må vi også byde velkommen. Ikke alle kan stille op med navn og ansigt, men det skader ikke at fortælle sin historie anonymt 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 22. Juni, 2018 Liv skrev, for 1 minut siden: Jeg synes nu ikke, at tonen har været så venlig de sidste gange en journalist eller studerende har bedt om hjælp. Faktisk har det været direkte pinligt, synes jeg. Hvis vi ønsker et nuanceret billede, må vi også byde velkommen. Ikke alle kan stille op med navn og ansigt, men det skader ikke at fortælle sin historie anonymt personlig har jeg været venlig - men har ikke lyst til at stå frem blandt andet fordi jeg ikke tror jeg kan tilføre debatten noget specielt interessant... dem der har lyst skal være så velkomne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NP88 Skrevet 22. Juni, 2018 Jeg har læst med herinde i flere år efterhånden, og har tit haft lyst til at snakke med folk. Mit eget syn på prostitution er blevet meget mere nuanceret efter at have læst med herinde, selv om det nok startede som en slags morbid nysgerrighed. Dog har jeg ikke kontaktet nogen herinde, fordi det hurtigt ville blive meget udspørgende og journalistagtigt, og har derfor holdt mig i lurer-rollen. Jeg er netop begyndt at optage en podcast, hvor jeg bare snakker med folk. Uredigeret og uden forberedte spørgsmål eller vinkling. Ukommercielt. Hvis nogen har lyst til at optræde i den, skal de være hjertens velkomne. Det behøver ikke være med billede, men jeg vil helst have en samtale hvor lyden ikke er fuldstændig sløret, så det bliver anstrengende at høre på i længere tid, men en smule tweaking på mixeren kan godt lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Juni, 2018 (edited) Hej og god fredag @Finn1101 Jeg er helt enig med dig og @Liv At tonen bestemt ikke altid har været helt venlig. Når en. Journalist eller en studerende har henvendt sig herinde. Men jeg, har også fuld forståelse for. At folk ikke vil miste sin anonymitet. Men det kan man sagtens undgå kommer jeg til senere. Til jer Journalister og studerende. Kunne det være ret fedt, hvis i.Ville fortælle Den fulde kontekst,om hvad det er, i vil ha belyst En fyldestgørende problemformulering. På, hvad er det helt nøjagtig i vil have ud af interviewet. Hvad er formålet. Hvilke personer skal deltage. Politikere, Kunder, modstandere, GPére osv., Hvor i kommer fra, Navn, telefon nr.. Hvilket produktionsselskab eller avis i kommer fra. Man skal, ikke udgive sig for noget man ikke er. Og de studerende ville bringe deres opgave frem på EG, når de var færdige. Så kommer jeg til det fra anden linje. Hvor meget virkelighed skal der egentlig være i en dokumentarfilm? Her kunne man i min optik godt droppe de der slørende mennesker. Det virker utroligt dårligt, ihvertfald på mig. Som @AmandaCassiopeia skriver, så få en skuespiller, til at agere eks. En GP og kunde. Så Hr og Fru Jensen foran tossekassen. Får en mere troværdig indblik i livet af de, der har medvirket. Der er op til flere herinde der har, skrevet dette før mig. Og ja et lille opråb til jer, fra medierne. Hvorfor bruger i ikke dette? Og ikke mindst mener jeg.At den/de der deltager.Skal have redigerings frihed og gennemsyn af f. eks programmet før det sendes. Så alle misforståelser og tilpasninger undgås. Så programmet ikke lige pludselig viser noget andet end det personen der blev interviewet mente. Det må være dybt frustrerende for de medvirkende,at se et program der er blevet skam klippet. Fordi de passer bedre ind i mediernes kontekst. Det undgår man ved at, give redigerings frihed.Jeg ved godt medierne ikke vil godtage dette. Alle nuancer skal belyses både de gode og dårlige.Men på en sober måde.Og ikke en gang Reality TV. Hvor GP alle er sølle stakler og deres kunder er grimme ækle mennesker. Jegmener selvfølgelig heller,ikke det skal være rosen rødt det hele. For det er det langt fra. Men vil man lave et ærligt program. Så må man også antage at det bliver gjort professionelt. Ja det var vist bare mine små strøgtanker Må i have en god weekend allesammen. KK Redigeret 22. Juni, 2018 af kanonkongen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 22. Juni, 2018 Vi er sikkert mange der er blevet spurgt, bl.a. undertegnede. Som mange andre afviste jeg tilbuddet. Jeg vil ikke deltage i et program, hvor jeg dybest set ikke tror jeg kan ændre folks, herunder dem der laver programmet, opfattelse af købesex. Jeg tror slet ikke de er interessede, de vil blot underholde og forarge hr.og fru Danmark. Jeg synes faktisk slet ikke at emnet er interesant nok til et, for ikke at sige tre, tv-program(mer). Så for at besvare trådstarters spørgsmål, nej, journalister er ikke velkomne her. vh. En sur gammel pirat ps. Men de skal nok få held til at fremstille sexkøbere som kvindehadende, skumle og afvigende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 22. Juni, 2018 (edited) kanonkongen skrev, for 3 timer siden: Hej og god fredag @Finn1101 Jeg er helt enig med dig og @Liv At tonen bestemt ikke altid har været helt venlig. Når en. Journalist eller en studerende har henvendt sig herinde. Men jeg, har også fuld forståelse for. At folk ikke vil miste sin anonymitet. Men det kan man sagtens undgå kommer jeg til senere. Til jer Journalister og studerende. Kunne det være ret fedt, hvis i.Ville fortælle Den fulde kontekst,om hvad det er, i vil ha belyst En fyldestgørende problemformulering. På, hvad er det helt nøjagtig i vil have ud af interviewet. Hvad er formålet. Hvilke personer skal deltage. Politikere, Kunder, modstandere, GPére osv., Hvor i kommer fra, Navn, telefon nr.. Hvilket produktionsselskab eller avis i kommer fra. Man skal, ikke udgive sig for noget man ikke er. Og de studerende ville bringe deres opgave frem på EG, når de var færdige. Så kommer jeg til det fra anden linje. Hvor meget virkelighed skal der egentlig være i en dokumentarfilm? Her kunne man i min optik godt droppe de der slørende mennesker. Det virker utroligt dårligt, ihvertfald på mig. Som @AmandaCassiopeia skriver, så få en skuespiller, til at agere eks. En GP og kunde. Så Hr og Fru Jensen foran tossekassen. Får en mere troværdig indblik i livet af de, der har medvirket. Der er op til flere herinde der har, skrevet dette før mig. Og ja et lille opråb til jer, fra medierne. Hvorfor bruger i ikke dette? Og ikke mindst mener jeg.At den/de der deltager.Skal have redigerings frihed og gennemsyn af f. eks programmet før det sendes. Så alle misforståelser og tilpasninger undgås. Så programmet ikke lige pludselig viser noget andet end det personen der blev interviewet mente. Det må være dybt frustrerende for de medvirkende,at se et program der er blevet skam klippet. Fordi de passer bedre ind i mediernes kontekst. Det undgår man ved at, give redigerings frihed.Jeg ved godt medierne ikke vil godtage dette. Alle nuancer skal belyses både de gode og dårlige.Men på en sober måde.Og ikke en gang Reality TV. Hvor GP alle er sølle stakler og deres kunder er grimme ækle mennesker. Jegmener selvfølgelig heller,ikke det skal være rosen rødt det hele. For det er det langt fra. Men vil man lave et ærligt program. Så må man også antage at det bliver gjort professionelt. Ja det var vist bare mine små strøgtanker Må i have en god weekend allesammen. KK Fint indlæg som jeg er meget enig i Men du finder ikke mange journalister der vil være med på dine forslag. Det vil simpelthen berøve dem chancen for at skabe et sensations program, hvor folk i deres nervøsitet over at være på TV, kommer til at formulere sig utilsigtet. Og med hensyn til de journalister jeg det sidste års tid har bemærket herinde, så har de skrevet et oplæg hvor de nærmest forventede at folk herinde ville falde i svime over 15 min berømmelse på TV. Oplysninger om hvor man kom fra, hvad man ønskede at vise med programmet og hvor det skulle vises, har man været yderst fedtet med at oplyse. Er man journalist og opretter en tråd herinde med henblik på at finde deltagere til et TV program, så bør man også følge med i sin tråd og følge op på hvad der måtte opstå af spørgsmål. Og ikke bare komme forbi en uge eller to senere, for at tjekke op på hvor mange der har tilmeldt sig Redigeret 22. Juni, 2018 af Prinz 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 22. Juni, 2018 Piraten skrev, for 2 timer siden: Vi er sikkert mange der er blevet spurgt, bl.a. undertegnede. Som mange andre afviste jeg tilbuddet. Jeg vil ikke deltage i et program, hvor jeg dybest set ikke tror jeg kan ændre folks, herunder dem der laver programmet, opfattelse af købesex. Jeg tror slet ikke de er interessede, de vil blot underholde og forarge hr.og fru Danmark. Jeg synes faktisk slet ikke at emnet er interesant nok til et, for ikke at sige tre, tv-program(mer). Så for at besvare trådstarters spørgsmål, nej, journalister er ikke velkomne her. vh. En sur gammel pirat ps. Men de skal nok få held til at fremstille sexkøbere som kvindehadende, skumle og afvigende. Efter min opfattelse er ovennævnte et godt eksempel på en dårlig og uheldig opfattelse. Ikke at man ikke vil deltage, det skal man have lov til at vælge fra, og der kan i dette spørgsmål være gode og fuldt ud forestålige årsager til at man ikke ønsker at stå offentligt frem – men ordvalget og holdningen er ikke befordrende. Hvis man selv er bange for kuglerne, så bør ens eget bidrag til kampen være at man så blive bliver i bunden af skyttegraven og forholder sig roligt. Og skal man endelig råbe op, så bør det da være med opmuntring til dem, der tager kampen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 22. Juni, 2018 (edited) Finn1101 skrev, for 2 timer siden: Efter min opfattelse er ovennævnte et godt eksempel på en dårlig og uheldig opfattelse. Ikke at man ikke vil deltage, det skal man have lov til at vælge fra, og der kan i dette spørgsmål være gode og fuldt ud forestålige årsager til at man ikke ønsker at stå offentligt frem – men ordvalget og holdningen er ikke befordrende. Hvis man selv er bange for kuglerne, så bør ens eget bidrag til kampen være at man så blive bliver i bunden af skyttegraven og forholder sig roligt. Og skal man endelig råbe op, så bør det da være med opmuntring til dem, der tager kampen. Efter min mening en kamp der ikke kan vindes. Jeg besvarede blot spørgsmålet om journalisters deltagelse i dette forum. Hvis nogen har lyst og tror de kan bidrage positivt til at ændre den almindelige fordømmelse af holdningen til købesex, så for min skyld ingen alarm. Jeg har det fint i bunden af min skyttegrav, som du formulerer det. Jeg tror og synes du er naiv hvis du tror de pågældende journalister har andet formål end at lave et program hvis hensigt udelukkende er at underholde og forarge. Men bevares, har du lyst til at tage kampen op, har du da min fulde opbakning. vh. Piraten Redigeret 22. Juni, 2018 af Piraten Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 22. Juni, 2018 Mon ikke den ukærlige behandling bunder i, at medierne altid køre historien med GP'er som ofre, og mænd som liderlige herremænd der nærmest voldtager pigerne? Jeg kan ikke huske ét program eller artikel der er mere nuanceret. Det tætteste man kommer er begrænset dækning af "slut-walks". Dels "sælger" offer-historier bare bedre, dels giver det et skær af at journalisten kæmper for de svage i samfundet. Journalister er for længst gået fra at reportere om nyheder, til at se sig selv om meningsdannere. De fleste af dem ville egentlig helst have været politikere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 22. Juni, 2018 Jeg er faktisk også blevet kontaktet direkte for nylig. Jeg havde lidt brevudveksling, tonen var meget venlig, tenderende til smigrende. Jeg valgte at takke pænt nej, på trods af lovning for at få lov at fortælle min historie, syn på prostitution m.v. Jeg tænkte faktisk en del over invitationen og endte med spørgsmålet til mig selv ? Hvad vil det egentlig ændre, hvis jeg står frem, og måske fremstilles som en rimelig intelligent og velfungerende mand ? I kan jo selv prøve at lege med tanken om, hvad det vil ændre, hvis står frem For mit vedkommende har jeg sådan set ingen større kvaler ved at købe sex, eller tale om det. Med hensyn til at sludre om det, med mennesker der har et passende kendskab til mig, er det faktisk mit indtryk at hvis tilpas mange gør det samme, så vil det ændre mere end hvad en udsendelsesrække kan ændre. Det at føre en dialog med mennesker der kender og værdsætter en, har nok større effekt end se nogen tilfældige mennesker på TV. Skulle det lykkedes at fremstille en GP eller gæst sympatisk, hvad ville den typiske reaktion så være ? Vel noget i stil med "hm......aah kan det nu også passe, det er nok bare vinklet og klippet på en bestemt måde, fordi man ønsker at fremstille prostitution i et rosenrødt lys" Hvordan reagere EG folket, når der en sjælden gang vises noget ? Var vi tolerante og åbne overfor f.eks Gina Jaqueline ? Eller kunne vi bare give thump up, for at hun deltog ? Det er sådant set mit indtryk, at største parten havde travlt med at nedgøre hende, fortælle at hun var for dum, naiv samt at hele hendes familie var taberen mv. Andre havde travlt med at fortælle at hun på ingen måde kunne repræsentere piger/kvinder der sælger seksuelle ydelser. Min pointe er nok, at hvis man render rundt og har et ønske om at hr og fru jensen skal oplyses om branchen, hvorefter vi kan regne med mega forandringer, at "fjenden" ikke er journalister, kultur m.v men os selv. Skåret over en kamp, og rimeligt generaliserende så tror alle jo det værst tænkelige, hvis nogen skulle genkende os på vej ud eller ind på en klinik, uagtet om man er gæst eller GP der arbejder der. Vi bruger ofte sætninger som "Jamen jeg har det fint med det jeg gør, men jeg er meget tys tys fordi jeg gerne vil beskytte dem jeg holder af". Mon ikke det snarere i en generel sammenhæng mere handler om frygten for at miste deres kærlighed end at beskytte den via fortielser og løgne ? Nå, det blev lidt skrapt til sidst, men mener faktisk at branchen værste "fjende" er branchen selv. Skal noget ændres skal man nok ikke regne med mirakler fra journalister, politikere m.v. så man branchen selv træde i arbejdstøjet, måske startende med at få etableret en forening for både GP´er og gæster. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 23. Juni, 2018 I denne uge satte min chef mig til at servicere en journalist som vi vidste ville skrive en negativt vinklet historie om virksomheden, og der røg et par arbejdsdage på den konto. Det var ikke fordi vi regnede med at kunne ændre vinklen på historien men for at imødegå de værste mytedannelser og fordi en åben imødekommende holdning også overfor kritiske henvendelser erfaringsmæssigt smitter af på journalisters senere vilje til en anden gang at overveje om en sag kunne have to sider. Det er så ikke lige praksis herinde. Generelt tager vi utroligt dårligt imod henvendelser fra de medier og studerende der fra tid til anden dukker op - og måske især på henvendelserne fra studerende. Afvisningen er som regel total, og ofte ret så ubehøvlet. Selvfølgelig er der forskel på seriøsiteten. Men jeg deltog selv for et par år siden, da jeg syntes oplæget var lovende og mediet troværdigt, og jeg blev mødt med en nysgerrighed og en åbenhed overfor den vinkel jeg kunne bidrage med, som faktisk overraskede mig positivt, for jeg havde forventet en implicit men høfligt tilbageholdt fordømmelse. Vi skal bare ikke forvente, at det bliver deltagende sexkøberes eller pigers vinkel kommer til at dominere når medierne behandler prostitution - køb/salg af sex bliver aldrig socialt acceptabelt, og der er stærke og velorganiserede interesser som presser på for deres dagsorenden bliver dominerende overfor "Hr. og Fru Danmark". ... men mindre kan også gøre det. Alene det, at vi får seriøse henvendelser fra medier, og at de på den basis indimellem skriver ganske sobre artikler er positivt. Lukker vi os derimod fuldstændigt om os selv overlader vi det helt og holdent til andre, at tegne billedet af os. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 23. Juni, 2018 Personligt kunne jeg ikke finde på at stille op. Jeg kan simpelthen ikke se nogen som helst gevinst ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 23. Juni, 2018 @TheVoice og andre, der ikke tror på at det nytter, Jeg tror at I er for pessimistiske. Jeg tror at kunderne er meget forskellige, nogen tåler bedre dagens lys end andre - men især i forhold til den massige dækning af ”professionelle” debattører, der tager udgangspunkt i noget som minder meget lidt om den typiske prostitutionsforretning, så vil modvægten for almindelige, ”sølle” kunder som du og jeg have en god modvægt. Noget andet er om vi tør, eller om formålet ikke vil stå i rimeligt forhold til de konsekvenser, som det evt. vil have fos os, men det er bare en anden snak. Og nej, et enkelt interview eller et enkelt tv-program eller avisartikel ændrer ikke på noget, det vil tage nogle år, og det vil kræve nogle modige mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 23. Juni, 2018 @Finn1101 Hvorfor stiller du ikke bare op til et interview? Så kan du under udsendelsen fundere over, om du kan genkende dig selv og det, du har givet udtryk for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 23. Juni, 2018 (edited) Onslow skrev, for 6 minutter siden: @Finn1101 Hvorfor stiller du ikke bare op til et interview? Så kan du under udsendelsen fundere over, om du kan genkende dig selv og det, du har givet udtryk for. @Onslow Når og hvis jeg stiller op og hvor jeg evt. er citeret eller medvirker, vil jeg holde for mig selv i forhold dette forum, hvor vi jo reelt ikke kender hinanden, og hvor det også er meningen at vi deltager anonymt. Det håber jeg på forståelse for. Redigeret 23. Juni, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 23. Juni, 2018 Finn1101 skrev, for 6 minutter siden: @Onslow Når og hvis jeg stiller op og hvor jeg evt. er citeret eller medvirker, vil jeg holde for mig selv i forhold dette forum, hvor vi jo reelt ikke kender hinanden, og hvor det også er meningen at vi deltager anonymt. Det håber jeg på forståelse for. Det er jo essensen, at man pga. anonymiteten ike vil/kan tage til genmæle, hvis man ikke kan genkende sin deltahelse i udsendelsen. De, der har berettet om sådanne deltagelser, har berettet, at på trods løfte om det modsatte, så har de tydeligt kunnet mærke bias. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 23. Juni, 2018 (edited) @Onslow Jeg tror godt på at nogen, der har medvirket som sexkunder eller prostitutionsbrugere i medierne, har følt sig overrasket og måske ligefrem dårligt behandlet, derfor er det helt på sin plads at være opmærksom og måske en smule skeptisk, men jeg håber bare stadig at nogen har modet og tør, og jeg synes at det må være vores fælles interesse. At jeg så personligt aldrig ville meddele herinde, at der er mig, der er med i tv-programmet, der sendes den og den dag klokken et eller andet, og heller ikke vil opfordre andre til at gøre det, er en helt anden snak, men har noget med at gøre med at vi så ikke længere deltager på lige vilkår i dette forum medmindre man har deltaget helt anonymt og uigenkendelig, men sådan ville jeg aldrig deltage, hvis jeg deltager i noget, da det ikke vil virker troværdigt, og så er det hele ligesom lidt ligegyldigt. Jeg skal dog skylde mig at tilføje at jeg set eksempler på grader eller former af anonymitet, der ikke har ødelagt troværdigheden. Redigeret 23. Juni, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 23. Juni, 2018 @Finn1101 Nu prøvede jeg faktisk bare at svare på overskriften, du satte på denne tråd, der var intet personligt i det. Uanset, om det har været forespørgsler fra sjovnalister eller studerende, så har disse ost langt væk af banal nysgerrighed eller slet skjult forargelse og "følen sig overlegen", blandet med medlidenhed og/eller fordømmelse, når nogle har gået dem lidt på klingen. Nu kender jeg personligt mindst 1, der har deltaget i et sådant show og bagefter følt sig misbrugt. Det har ikke fået mig til at være mere positivt stemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg