Hop til indhold

Recommended Posts

hej jeg vil bare skrive at jeg fik lyst til noget hygge i torsdag aften og vidste at den service kunne jeg få hos Miss jessica på mon-cherie så jeg var inde at se på deres hjemme side men kunne ikke se hende der. så jeg ringede og spurgte efter hende . men fik afvide at hun ikke mere var i Brancen :( så jeg kiggede videre på nettet og hvad så mine øjne at der var jo Miss jessica :P på Madonna Delux .så jeg ringede straks til dem og fik afvide at det var den Miss Jessica som havde været på mon-cherie . talte lidt med den søde tlf dame som var der det viser sig så at der er flere af pigerne som er flyttet fra mon_cherie til madonna delux . jeg kendte ikke til stedet men fik afvide at det lå inde i baghuset af bjerringbrovej 50c i kld . og jeg bestilte så en tid på 30min og må sige at Miss Jessica altid er en fornøjelse at være hos . og har allerede bestilt en ny tid til næste torsdag . fik afvide at de holder åben fra kl 10 til 24 hverdag . og med den høflige betjening som man får dernede så er det et sted jeg godt vil være bekendt at anbefale . og Miss Jessica er en dejlig pige som ved hvad en man vil ha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vel tale om en branche variation over frisøsr branchen, hvor det ej heller lige vides hvilke nye græsgange ens foretrukne frisør har fundet sig :)

Godt du søgte videre på nettet, og fandt hvad du søgte.

Med denne gode anmeldelse af oplevelsen og stedet, vil jeg lige henlede opmærksomheden på at nu afholder deres første sexparty:

Madonna Delux Sexparty Torsdag d. 12 juli fra kl 17-20

viewtopic.php?f=15&t=736

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...