Hop til indhold
Guest handyman

Sweet thai girl - har nogen været der?

Recommended Posts

Guest handyman
Livsnyder80 skrev, for 13 timer siden:

Sdr Fasanvej  mener jeg 

Mange tak. Nogen der har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi. Vinder på at være sød og naturlig, billederne er af hende (sandsynligvis som yngre), men skuffer. Jeg gætter på at hun er fyldt 40 og vejer noget mere, og desværre ikke længere så sexet som på billederne. Men ikke ucharmerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Jeg har været forbi. Vinder på at være sød og naturlig, billederne er af hende (sandsynligvis som yngre), men skuffer. Jeg gætter på at hun er fyldt 40 og vejer noget mere, og desværre ikke længere så sexet som på billederne. Men ikke ucharmerende. 

Bilederne er taget i klinikken, så de er næppe gamle.

Jeg synes sådan set at billedern ligner meget godt en dame i 40’erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thaiuser

Jeg synes at det er en underlig kommentar, når du ikke har besøgt hende. 

Jeg skriver at billederne skuffede mine forventninger, og det er nu engang min ærlige oplevelse. Men jeg understreger samtidig at hun både var sød og charmerende - og det var også min oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

@Thaiuser

Jeg synes at det er en underlig kommentar, når du ikke har besøgt hende. 

Jeg skriver at billederne skuffede mine forventninger, og det er nu engang min ærlige oplevelse. Men jeg understreger samtidig at hun både var sød og charmerende - og det var også min oplevelse.

 

Jeg synes det er underligt at påstå noget om mig du ikke ved noget om.

Du skrev at billederne sandsynligvis forestiller hende som yngre, og der er det bare at jeg påpeger at dette næppe er tilfældet da de er taget i klinikken hvor hun arbejder fra lige nu. De er taget i indgangspartiet lige hvor sofaen står.

Billederne er vellignende. Det må have været i dine forventninger at hun så anderledes ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 10/7/2018 at 23:21:

Jeg synes det er underligt at påstå noget om mig du ikke ved noget om.

Du skrev at billederne sandsynligvis forestiller hende som yngre, og der er det bare at jeg påpeger at dette næppe er tilfældet da de er taget i klinikken hvor hun arbejder fra lige nu. De er taget i indgangspartiet lige hvor sofaen står.

Billederne er vellignende. Det må have været i dine forventninger at hun så anderledes ud.

Kan du svare på nogle af de spørgsmål, der stilles i tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 12 minutter siden:

Kan du svare på nogle af de spørgsmål, der stilles i tråden?

Butterfly har jo svaret på det.

Jeg har for nyligt været i klinikken og også set den omtalte dame, men det var ikke hende jeg besøgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, 1 time siden:

Butterfly har jo svaret på det.

Tak, men det synes jeg nu ikke. Det er almindeligt kendt, at man ikke får et retvisende svar over telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 11/7/2018 at 15:38:

Så, ro på nu!

Kan vi høre lidt om det sædvanlige: ydelser, pris, økofransk og den slags?

Det var ingen økofransk eller FP i mit tilfælde, men jeg spurgte ikke og lagde heller ikke op til det, men et eller andet siger mig at man godt kan lave en aftale om FP med hende,  hvis kemien og lysten er der - men det er kun en fornemmelse. Det er ikke noget, der står på "menuen."

Det er ikke en dame som man fortryder at have besøgt for lidt oliemassage,  og kr. 500 er ingen urimelig pris,  men for mit vedkommende vinder hun  først og fremmest på at være sød og charmerende.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 19 timer siden:

Det var ingen økofransk eller FP i mit tilfælde, men jeg spurgte ikke og lagde heller ikke op til det, men et eller andet siger mig at man godt kan lave en aftale om FP med hende,  hvis kemien og lysten er der - men det er kun en fornemmelse. Det er ikke noget, der står på "menuen."

Det er ikke en dame som man fortryder at have besøgt for lidt oliemassage,  og kr. 500 er ingen urimelig pris,  men for mit vedkommende vinder hun  først og fremmest på at være sød og charmerende.   

 

Giver hun HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
minute-man skrev, for 3 minutter siden:

Giver hun HJ?

Ikke ifølge "menuen," men her tror jeg alligevel at jeg vover at sige ja, og jeg tror ikke at det var ekstraordinært, men jeg kan jo ikke svare på damens vegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i Hillerød for nyligt.

Og ja - massagen er over gennemsnittet med god indfølingsevne. Meget sød pige - køn og charmerende.

Lidt piveri over tilværelsen og økonomien generelt. Det gider jeg ærlig talt ikke høre på. Og det var da også indledningen til et opsalg på mere intime ydelser, som i min bog lå i den alt for høje ende af skalaen - alder m.m. taget i betragtning.

Men 500,- for meget veludført olie/thai massage i en time var til gengæld særdeles rimeligt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej doggingkbh.

Hvad var indtrykket af omfanget af de "mere intime ydelser"? Syntes billederne ser fine ud, og hvis hun samtidigt er sød og charmerende kunne det jo være en tur værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...